وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پیروزی تیم فوتبال سپیدرود رشت در اولین بازی تدارکاتی پس از شیوع کرونا

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از شیوع کرونا اولین دیدار تدارکاتی خود را برابر شهرداری آستارا برگزار کرد و به پیروزی دست یافت.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سرخپوشان رشتی موفق شدند در نخستین مسابقه دوستانه پس از حدود سه ماه و نیم تعطیلات کرونایی، تیم شهرداری آستارا را با نتیجه سه بر دو شکست دهند.

رادنی دیدار افزود: گل های تیم فوتبال سپیدرود رشت را در این مسابقه دوستانه و تدارکاتی جواد آقایی پور، مدافع آستارا گل به خودی و یاسر حاتم زاده به ثمر رساندند و دو گل شهرداری را سید احمد سیدآهی بازیکن پیشین سپیدرود و امین حق ده وارد دروازه حریف نمودند.

وی اظهار کرد : البته این دیدار دوستانه طبق توافق نادر دست نشان و حسن اشجاری سرمربیان تیم های سپیدرود و شهرداری آستارا، در سه وقت سی دقیقه ای برگزار شد که در ۳۰ دقیقه نخست سپیدرود با ترکیب رضا ناصری، محمود خمیسی، ابوالفضل قربانی، محمداسلامی، امیر حسین اسکندری، هومن ربیع زاده، میثم کریمی، محمد شادکام، جواد آقائی پور، یاسر حاتم زاده و مهیارنوری به میدان رفتند.

وی بیان کرد: در ادامه دو نیمه ۳۰ دقیقه ای دیگر نیز پویا نزهتی، نوید حیدری، فرزاد محمدی، میلاد احمدی، آرین نصیری نژاد، بابک عبدالله زاده، ماهان سروی، حسین احمدلو، وحید سبزی، حسین امینی، حسام یعقوبی‌ و رضا عاشوری به تناوب از سوی نادر دست نشان برای سپیدرود رشت به میدان فرستاده شدند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی حدود یکصد روزه، این بازی برای آمادگی تیم فوتبال سپیدرود رشت بسیار مفید بوده و سرمربی این تیم نیز در طول این دیدار سعی داشت تا به تناوب از همه مهره های سپیدرود سود ببرد تا به نوعی تمامی بازیکنان به میدان فرستاده شوند.

دیدار ابراز امیدواری کرد که سپیدرود رشت تا قبل از آغاز مجدد رقابت های لیگ دسته اول به مرز آمادگی کامل برسد و با قدرت در ادامه رقابت ها حضور یافته و با کسب نتایج قابل قبول علاوه بر حفظ سهمیه خود جایگاه مناسبی نیز کسب کند.

وی اظهار کرد: تیم فوتبال سپیدرود رشت روز پنجم تیرماه در دیدار معوقه برابر تیم فوتبال هوادار تهران (سرخپوشان پاکدشت) قرار می گیرد و هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ دسته اول نیز از روز سه شنبه ۱۰ تیر آغاز می شود.

تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدورد رشت با انجام ۲۵ بازی و کسب ۲۶ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هفت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.