وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پیروزی سپیدرود، شکست ملوان، تساوی داماش

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – در هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، نمایندگان استان گیلان به یک پیروزی ، یک تساوی و یک شکست دست یافتند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایرنا، هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور عصر چهارشنبه برگزار شد که طی آن تیم سپیدرود رشت برابر حریفش به پیروزی رسید، داماش مقابل حریف خود به نتیجه مساوی دست یافت و تیم ملوان نیز مغلوب حریف خود شد.

 بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و قشقایی شیراز در ورزشگاه سردارجنگل رشت و در یک هوای بارانی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود موفق شد با نتیجه دو بر یک برابر حریفش به برتری دست یابد.

سپیدرودی ها که در چند هفته گذشته طعم پیروزی را نچشیده بودند در این دیدار خانگی و در زیر بارش باران های نقره ای ، توانستند برابر حریف خود پیروز شوند تا به یک پیروزی خانگی دست یافته و هر سه امتیاز این دیدار را کسب کنند و در جدول رده بندی صعود داشته و هم اینک نیز تا پایان هفته دهم ، بهترین جایگاه را بین نمایندگان گیلان در لیگ دسته اول داشته باشد.

اما تیم فوتبال داماش دیگر نماینده استان گیلان در هفته دهم این رقابت ها در یک دیدار سخت خارج از خانه رو در روی تیم خوشه طلایی ساوه قرار گرفت که در نهایت برابر حریفش به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.

داماشی ها که هفته گذشته موفق شده بودند تیم قدرتمند بادران تهران را مغلوب کنند، در این دیدار نیز نتیجه قابل قبولی گرفتند و به یک تساوی ارزشمند خارج از خانه برابر تیم مدعی خوشه طلایی ساوه رضایت دادند و همانند تیم سپیدرود هفته دهم را با موفقیت پشت سر گذاشتند و تماشاگران این تیم نیز امیدوارند تا این تیم بازی بعدی خود را با پیروزی به اتمام برساند.

اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان که شرایط مناسبی ندارد، در ادامه روند ناکامی های خود یک شکست دیگر را متحمل شد تا همانند چند هفته گذشته این تیم با نتیجه ای بد بازی را به اتمام برساند.

ملوانان در هفته دهم این رقابت ها در یک بازی خارج از خانه رو در روی بادران تهران قرار گرفتند که در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف خود شدند تا تیم بادران با این پیروزی ، انتقام شکست هفته قبل خود را از تیم های شمالی گرفته باشد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که دستخوش حواشی زیادی است و بدترین نتایج خود را تاکنون در رقابت های کشوری کسب کرده؛ از ۱۰ بازی انجام داده، دو تساوی و هشت شکست کسب کرده اند.

تا پایان هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، سپیدرود رشت با ۱۵ امتیاز در مکان هشتم قرار دارد،  داماش با ۱۴ امتیاز در رتبه نهم است و تیم ملوان نیز با دو امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 10 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • گیله مرد گفت:

    ویریز ملوان، ویریز …
    سیروس نام تی پوشت نها …
    تی جا ایه نیه برار …
    آبای می براره …
    سیروس آبراره …