وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پیش بازی ایران ورزشی از مسابقه سپیدرود – سیاه جامگان: وضعیت سیاه سفید

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – روزنامه ایران ورزشی در کمتر از یک روز مانده به دیدار سپیدرود با سیاه جامگان گزارش کاملی از شرایط دو تیم ارایه کرده که در زیر مشاهده می کنید:

پنج‌شنبه ۱۲/۵/۹۶، هفته دوم از هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر، ورزشگاه عضدی رشت، ساعت: ۲۱

داور: رضا عادل

کمک ها: علی اکبر عظیم پور، علی اکبر نوری

نگاه فنی

سپیدرود لیگ را با شکست مقابل نفت تهران شروع کرد. این موضوع شوکی بود در نوع خود چرا که نفت آنقدر بحران داشت که شکست سپیدرود قدری برایش سنگین به نظر برسد.

این هفته اما هواداران سپیدرود برای نخستین بار تیم لیگ برتری شان را در عضدی رشت حمایت می‌کنند و این بزرگترین امتیازی است که نظرمحمدی و شاگردانش از آن بهره می‌‌برند.

از سوی دیگر سیاه جامگان که در بازی قبل در خانه، فوتبال زیبایی به نمایش گذاشت و با نتیجه ۲ بر ۲ به تساوی رضایت داد، حالا باید در رشت، مقابل هواداران پرشور سپیدرود به مصاف تیمی برود که با همه انگیزه‌اش برای برد می‌آید.

چهره های ویژه

پویا نزهتی

تک گل سپیدرود در هفته اول را به ثمر رساند و از سنگینی شکست تیمش کاست.
حالا هم در بازی خانگی او با گلی که زده، امید تیمش برای گلزنی به حساب می‌آید. نزهتی و سایر هم تیمی‌هایش به خوبی می‌دانند که پیروزی شان در این بازی خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است.

حسین بادامکی

فوتبال زیبایی که هفته اول به نمایش گذاشت و گل نجات بخشش برای سیاه جامگان، بادامکی را به یکی از چهره‌های قابل اتکای سیاه جامگان در این فصل تبدیل کرده که می‌توانند برای کسب امتیاز روی توانایی‌های او حساب ویژه‌ای باز کنند.

ترکیب احتمالی

میزبان- دروازه‌بان: محمد حسینی – مدافعان میانی: سیدمحسن حسینی، سیداحمد آهی – مدافعان کناری: حسین کعبی، مهرداد جماعتی- هافبک‌ها: توحید غلامی، پویا نزهتی، میثم فردوسی، میعاد یزدانی، حسین ابراهیمی – مهاجم: غلامرضا رضایی

میهمان- دروازه‌بان: محمد ناصری – مدافعان میانی: وحید عسگری، علیرضا جلیلی – مدافعان کناری: رضا شربتی، محسن آقایی – هافبک‌ها: حسین بادامکی، کیوان میرزایی، مصطفی احمدی، روح ا… سیف‌اللهی، پیام ملکیان – مهاجم: یونس شاکری

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.