وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پیش بازی داماش – سپیدرود رشت: حساس اما بدون جذابیت!

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال داماش گیلان عصر فردا براب تیم سپیدرود رشت صف آرایی خواهد کرد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از دی اسپورت، دو تیم فوتبال داماش گیلان و سپیدرود رشت عصر فردا در هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول بایستی دربی گیلان را برگزار کنند.

این دیدار که قرار است از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل آغاز شود به دلیل رای کمیته انضباطی بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد و این موضوع سبب می شود دیداری که از حساسیت بالایی برخوردار است در عین حال جذابیت کمتری داشته باشد.

دو تیم داماش گیلان و سپیدرود رشت دو نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ یک در میانه جدول قرار دارند که سعی دارند با قرارگیری در رتبه تک رقمی حاشیه امنی را در لیگ داشته باشند.

لاجوردی پوشان رشتی هفته گذشته با نمایش قابل قبول و ارائه فوتبال منطقی تیم مدعی فجر را در خانه خود متوقف کرده و یک امتیاز ارزشمندی را کسب کنند. اما در مقابل سپیدرود در دیداری که منتهی به جنجال در دقایق پایانی شد و هواداران این تیم سبب ایجاد تشنج و حواشی هایی در دیدار برابر گل ریحان صدرنشین شدند با نتیجه ۲ بر یک متحمل شکست شدند تا باخت دیگری را در کارنامه نظرمحمدی به همراه سپیدرود ثبت شود.

تیم فوتبال داماش که اوایل فصل به دلیل مشکلات مالی دچار حواشی و بحران کوتاه مدتی شده بود به نظر می رسد با رفع مشکل به ثبات نسبی رسیده و سعی دارد با کسب نتایح مطلوب رتبه خوبی را در جدول برای خود ترتیب دهد.

گفته می شود مشکل مالکیتی سپیدرود نیز طی روزهای آینده برطرف خواهد شد که به نظر می رسد این‌ تیم نیز از این لحاظ به ثبات خوبی برسد.

دو تیم پس از یک دهه عصر فردا برابر هم صف آرایی خواهند کرد و آخرین تقابل آنها که در دیداری غیر رسمی بوده فصل پیش در یک دیدار تدارکاتی صورت گرفته که در آن دیدار تیم سپیدرود با ۲ گل تیم داماش را شکست داده است.

از نکات جالب این بازی می توان به رویارویی برخی بازیکنان دو تیم با تیم های سابق خود اشاره کرد. میعاد یزدانی، محمد رستمی و ایمان صادقی بازیکنان داماش سابقه بازی در سپیدرود و مهیار نوری، امیر تیزرو و محمد دادرسی بازیکنان سپیدرود سابقه بازی در تیم داماش را در کارنامه خود دارند.

تیم داماش با کسب ۱۸ امتیاز تا پایان هفته دوازدهم در رده هشتم و تیم سپیدرود با ۱۵ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته اند.

تیم داوری:

اشکان خورشیدی – دانیال باشنده – عباس شیرزادی – مصطفی بینش – ناظر داوری : حبیب الله شیرازی

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 18 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.