وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پیش بازی سپیدرود رشت – مس رفسنجان: استارت ارتش سرخ گیلان به امید بازگشت

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته نخست فصل جدید لیگ یک از تیم مس رفسنجان در رشت پذیرایی خواهد کرد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از دی اسپورت، تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته نخست فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود.

سپیدرودی ها فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر حضور داشتند اما مشکلات مالکیتی و مالی سبب شد تا این تیم در طول فصل دچار چالش های زیادی شود و پس از یک فصل حضور در لیگ برتر مجددا به رقابت های لیگ یک باز گردند.

سرخپوشان رشتی که موفق شده بودند با هدایت علی نظرمحمدی به رقابت های لیگ برتر صعود کنند بار دیگر هدایت این تیم را به امید بازگشت مجدد به لیگ برتر به وی سپردند.

سپیدرودی ها پیش از شروع فصل در بازار نقل و انتقالات فعالیت گرمی داشتند و با جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی سعی کردند نقاط ضعف خود را قوت ببخشند اما طولی نکشید که همان مشکل مالکیتی و مالی بجا مانده از فصل گذشته عوارض خود را خیلی زود بروز داد تا با بروز این مشکلات تنی چند از بازیکنان جذب شده ساز جدایی را کوک کنند و از جمع شاگردان نظرمحمدی جدا شوند.

حال با این اوضاع نامشخص مالکیتی سپیدرود معلوم نیست این تیم در فصل جدید لیگ یک چه وضعیت و سرنوشتی داشته باشد.

در سوی دیگر میدان مس رفسنجانی قرار دارد که پیش از کادرفنی جدیدش میشو کرستیچوویچ کروات را بر نیمکت خود می دید اما اختلاف سلیقه مدیران این باشگاه و دخالت در امور فنی تیم سبب شد تا میشو با آنها به اختلاف بخورد تا این موضوع مزید بر علت برکناری مرد کروات رفسنجانی ها شود!

با برکناری میشو، محمد ربیعی که همواره در تیم های مختلف چون بادران و آلومینیوم اراک با شعار و رویای صعود در چند سال اخیر حضور داشته اما نتوانسته موفقیت چندانی را کسب کند هدایت تیم مس را برعهده گرفت.

مس رفسنجان تاکنون موفق نشده برابر سپیدرود به برتری دست یابد و هیچ گاه رفسنجانی ها نتوانستند دروازه سپیدرود را حتی برای یک بار باز کنند.

از آخرین تقابل این دو تیم ۹۰۴ روز می گذرد که دو تیم در تقابل آخر به تساوی بدون گل رضایت دادند. رفسنجانی ها کار سختی را برابر شاگردان نظرمحمدی خواهند داشت و آن ها می توانند با یک گل به این ناکامی خود پایان دهند.

سپیدرودی ها در آخرین سال حضورشان در لیگ دسته اول یعنی رقابت های فصل ۹۶-۹۵ به سختی به تیم های استان کرمان امتیاز می دهند. آن ها از شش تقابل آخرشان در لیگ یک با تیم های استان کرمان ۴ برد، یک تساوی و یک باخت به ثبت رسانده و در خانه هیچ باختی برابر این تیم ها نداشته اند.

آخرین تقابل محمد ربیعی با تیم سپیدرود رشت در رقابت های لیگ دسته دوم بوده که در این بازی سپیدرودی ها موفق شدند بادران را شکست داده و به لیگ دسته اول باشگاه های کشور راه یابند و ربیعی و شاگردانش برابر سرخپوشان رشتی ناکام بمانند.

با این حال باید منتظر ماند و دید مسی که در چند سال اخیر با هزینه های گزاف بدنبال صعود به لیگ برتر است اما همه ساله در این امر ناکام می ماند در فصل جدید در تحقق این امر مهم آن هم با مربی که نتوانسته رویای مشابه ۲ تیم دیگر را در فصول گذشته به واقعیت تبدیل کند، موفق خواهد شد یا خیر.

تیم داوری:

با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت دیدار دو تیم سپیدرود رشت و مس رفسنجان را محمدرضا اکبریان بر عهده خواهد داشت و آقایان یعقوب حجتی ، علی رعیت وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. عنایت قوچ کانلو به عنوان داور چهارم و نادر جعفری نیز به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.