وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پیش بازی سپیدرود – مس کرمان: تا ۳ نشه بازی نشه!

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال سپیدرود رشت عصر فردا در هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور میزبان تیم مس کرمان خواهد بود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از دی اسپورت، تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر فردا از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبان تیم مس کرمان خواهد بود.

تیم سپیدرود در حالی فردا برابر نارنجی پوشان کرمانی صف آرایی خواهد کرد که با توجه به کسب نتایج ضعیف در چند هفته اخیر در شرایط بحرانی قرار گرفته و برای خروج از این بحران نیازمند شوک مثبت و کسب پیروزی در دیدارهای آتی خود می باشد.

سرخپوشان رشتی که هفته گذشته در دربی ال گیلانو برابر تیم داماش گیلان مغلوب شدند پس از شکست در این دیدار با علی نظرمحمدی سرمربی تیم خود قطع همکاری کرده و هدایت تیمشان را به نادر دست نشان سپردند.

دست نشانی که در اواخر فصل پیش رقابت های لیگ برتر هدایت تیم سپیدرود رشت را در چند هفته پایانی برعهده گرفت تا این تیم را از خطر سقوط نجات دهد اما در نهایت موفق به این امر نشد تا رشتی ها وداع تلخی با سطح اول فوتبال کشور داشته باشند و دست نشان ناکام ترین مربی لیگ لقب بکیرد.

حال باشگاه سپیدرود با انتخاب مجدد این مربی که سابقه سقوط با سپیدرود را در کارنامه دارد در تلاش است که خود را از بحران جدی خارج کند که باید منتظر ماند و دید که وی موفق به تحقق این امر مهم خواهد شد یا خیر.

نادر دست نشان در حالی باید در فصل جاری بر نیمکت تیم سپیدرود بنشیند که این تیم در اولین دیدار رسمی با هدایت وی برابر تیم مس کرمان صف آرایی خواهد کرد.

تیمی که دست نشان فصل گذشته تا نیم فصل هدایت آن را برعهده داشت که پس از عدم کسب نتایج مدنظر مدیران این باشگاه و علاوه بر آن با ایجاد حواشی با وجود وی در تیم مس او را از سمت خود برکنار کردند و وی نتوانست کار خود را تا پایان لیگ در این تیم به سرانجام برساند‌.

دو تیم سپیدرود رشت و مس کرمان در فصل ۹۶-۹۵ فصلی که سپیدرود رشت فقط یک فصل در لیگ یک حضور داشت و در آن فصل نیز به لیگ برتر صعود کرد ۲ بار به صورت رفت و برگشت برابر هم صف آرایی کردند که در هر ۲ دیدار سپیدرودی ها موفق شدند برابر حریف کرمانی خود پیروز شوند.

دیدار فردای ۲ تیم سومین تقابل دو تیم در تاریخ لیگ یک خواهد بود که سرخپوشان رشتی سعی دارند در سومین تقابل خود با تیم مس با برتری برابر این تیم از بحران گرفتار شده به صورت موقت خارج شوند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت تا پایان هفته سیزدهم در مجموع با کسب ۱۵ امتیاز و به دلیل تفاضل کمتر از نیروی زمینی در رده دوازدهم و تیم مس با کسب ۱۸ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته اند.

تیم داوری:

مرتضی منصوریان – یعقوب سخندان – جعفر مهاجر – عباس مهدی زاده – ناظر: داوری احمد صالحی

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.