وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پیش بازی فولاد – سپیدرود؛ فولاد ناآماده برابر سپیدرود با انگیزه

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – در چارچوب روز دوم از هفته دوازدهم لیگ برتر تیم های فوتبال فولادخوزستان و سپیدرود رشت امروز «شنبه» به مصاف هم می روند.

فولاد خوزستان هفت هفته است که در رقابت های لیگ برتر پیروز نشده است و از ۱۱ بازی تنها ۱۱ امتیاز کسب کرده است و برای دیدار فردا برای سپیدرود نیاز مبرم به کسب هر سه امتیاز مسابقه دارد.

سپیدرود رشت با علی کریمی حداقل از لحاظ دفاعی عملکرد خوبی داشته است و هفته گذشته اولین پیروزی خود در لیگ برتر را بدست آورد. آن ها در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و برای فرار از قعر جدول سه امتیاز بازی با فولاد را می خواهند.

بازی ۲ تیم فوتبال فولاد خوزستان و سپیدرودرشت روز شنبه ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود. تیم فولاد خوزستان هفته گذشته در دربی اهواز برابر تیم صنعت نفت آبادان به تساوی بدون گل دست یافت و با ۱۱ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

این تیم اهوازی قصد دارد با حمایت هواداران خونگرم خود از سد تیم سپیدرود رشت عبور کند تا چند پله در جدول رده بندی صعود کند. تیم سپیدرود رشت که امسال به لیگ برتر آمده است در وضعیت بحرانی قرار دارد و با ۶ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

این تیم شمالی با هدایت علی کریمی قصد دارد با برد برابر تیم فولاد خوزستان دست پر از اهواز برگردد، اما کار سختی در برابر هواداران خونگرم اهوازی پیش رو دارد.

تیم سپیدرود رشت هفته گذشته با برتری برابر تیم پارس جنوبی جم اولین برد خود را در لیگ برتر با حضور هواداران شمالی جشن گرفت و این تیم قصد دارد دومین پیروزی خود را در لیگ برتر در اهواز بدست آورد تا از ته جدول فرار کند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − ده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.