وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پیش بازی نود ارومیه – سپیدرود رشت

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – نود ارومیه و سپیدرود رشت در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ دسته یک پنجشنبه به دیدار یکدیگر می روند.

در هفته دوم رقابت های لیگ دسته یک نود ارومیه میزبان سپیدرود رشت می باشد. نودی ها در دربی آذربایجان موفق شدند علی رغم ۱۰ نفره شدن تیم علم و ادب شهرداری تبریز را شکست دهند تا ۳ امتیاز حساس و حیاتی را در هفته نخست را کسب کنند، شاگردان بیاتلو در این هفته نخستین دیدار خانگی خود را مقابل سپیدرود رشت انجام خواهند داد.

سپیدرود رشت پس از یک مساوی در مقابل چشمان هواداران پرشور خود پای به هفته دوم این رقابت ها می گذارند. رشتی ها که نتوانستند از امتیاز بازی خانگی خود بهره ای ببرند، لیکن چشم به سه امتیاز بازی هفته دوم خواهند داشت تا بتوانند جزو مدعیان صعود باقی بمانند.

تیم فوتبال نود ارومیه عصر فردا از ساعت ۱۷:۴۵ در هفته دوم رقابت های لیگ یک در ورزشگاه تختی ارومیه میزبان تیم سپیدرود رشت خواهد بود.. تیم فوتبال نود ارومیه در اولین بازی خانگی خود در فصل جدید لیگ میزبان تیم سپیدرود رشت خواهد شد.

این بازی اولین دیدار خانگی ارومیه ای ها در فصل جدید و در ورزشگاه تختی ارومیه با حضور پرشور هواداران خود خواهد بود که به دورنالار یوواسی مشهور است. بی شک جذابیت بازی دو تیم را دو چندان افزایش خواهد داد.

شاگردان بیاتلو که هفته گذشته موفق شدند تیم فوتبال شهرداری تبریز را در دربی آذربایجانی ها در ورزشگاه خانگی خود شکست دهند حال بدنبال ثبت دومین پیروزی در فصل جدید برابر سرخپوشان رشتی هستند.

در سوی مقابل سپیدرودی ها که پیش از آغاز فصل یارگیری های خوبی را انجام دادند و بازیکنان خوبی را به خدمت گرفتند در هفته اول مسابقات برابر تیم مس رفسنجان که در ورزشگاه خانگی سرخپوشان رشتی برگزار شد با تساوی بدون گل متوقف شدند.

البته سپیدرودی ها فصل شروع نشده با مشکلات مالی رو به رو شده اند که یقینا عدم رفع این مشکل می تواند در ادامه برای این تیم دردساز شده و وارد حاشیه های زیادی کند.

سپیدرودی ها پس از انتصاب افشین ناظمی با تلاش وی محمدرضا زینال خیری هافبک مورد علاقه علی نظرمحمدی را که پس از جذب به این تیم از جمع آنها جدا و به ملوان پیوسته بود بار دیگر به جمع خود برگرداندند تا کمبود سپیدرود در خط هافبک دفاعی برطرف شود.

جزء یحیی بهاری سرپرست و شیرزاد فرید مدافع تیم نود ارومیه دو تیم در دیدار فردا محرومی را ندارند. دیدار فردای دو تیم اولین تقابل یکدیگر خواهد بود چرا که در تاریخ لیگ یک تا بحال تیمی از ارومیه برابر رشتی ها قرار نگرفته است.

تیم داوری:

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت دیدار دو تیم را عصر فردا امید جمشیدی بر عهده خواهد داشت و آقایان رضا درویشی – محسن عالمی روشن وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. محمد امیرنژاد به عنوان داور چهارم و سعید بطحایی به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند داشت.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.