وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پیش بازی پیکان – سپیدرود؛ جادوگر به دنبال اولین پیروزی

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم های پیکان تهران و سپیدرود رشت در هفته هشتم لیگ خلیج فارس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار بیش از این که برای آقا معلم لیگ حائز اهمیت باشد برای علی کریمی و سپیدرود رشت مهم است و قرمزهای شهر باران قطعا برای کسب امتیاز به تهران سفر خواهند کرد.

پیکان باید در خانه از آخرین تیم جدول پذیرایی کند. سپیدرود با علی کریمی شرایط بهتری پیدا کرده و آنها هفته گذشته هم مقابل پرسپولیس سخت کوشانه تا آخرین لحظات دروازه شان را بسته نگاه داشته بودند.

سپیدرودی ها در قعر جدول قرار دارند و باید برای رهایی از این موقعیت تلاش بیشتری کنند. این تیم حتی در صورت پیروزی در این بازی خارج از خانه عملا امکان بیشتر از ۳ پله صعود در جدول را نخواهد داشت.

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران

پیکان تهران – سپیدرود رشت

آدینه ۶ مهرماه ۱۹۳۷، ساعت ۱۸:۳۰

تیم داوری: شاهو اصلانی، رضا سخندان، علی احمدی و رضا عادل/ناظر داوری: اسماعیل صفیری

پیش بازی

تیم پیکان پس از یک دیدار جنجالی حالا باید به مصاف سپیدرود برود. این تیم هفته گذشته تا دقایق پایانی از صنعت نفت پیش بود، اما به خاطر خراب شدن جو ورزشگاه توسط هواداران نفت بازی ناتمام ماند.

البته باید ۳ امتیاز این دیدار را به نام پیکان ثبت کرد، چون اگر رای انضباطی هم صادر شود قطعا به سود این تیم خواهد بود. پیکان تا پایان هفته هفتم ۳ برد، ۳ تساوی و ۱ باخت کسب کرده است و با ۱۲ امتیاز در رده پنجم لیگ قرار دارد که عملکرد خوبی برای این تیم است.

همچنین این تیم در ۷ دیدار موفق شده ۸ بار دروازه حریفانش را باز کند و ۴ گل نیز دریافت کند. مجید جلالی مانند چند سال اخیر تیم خوب و جنگنده ای را وارد لیگ کرده است که می تواند تیم های مدعی را دچار مشکل کند.

سپیدرود رشت پس از اینکه علی کریمی هدایت این تیم را برعهده گرفت، موفق شد در جام حذفی با پیروزی مقابل ملوان به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. اما در هفته هفتم لیگ در دقایق پایانی بازی را به پرسپولیس واگذار کرد.

این تیم تا پایان هفته هشتم ۲ تساوی، ۵ باخت کسب کرده و موفق به کسب پیروزی نشده است تا با ۲ امتیاز در انتهای جدول قرار گیرد. سپیدرود تاکنون بدترین خط دفاع و حمله لیگ را دارد. این تیم در ۷ هفته فقط ۲ گل به ثمر رسانده است و ۱۳ بار دروازه اش باز شده است تا یکی از مدعیان اصلی سقوط به لیگ یک نام گیرد.

پیکان تاکنون موفق به شکست سپیدرود نشده است، اما رشتی ها در دیدار رفت فصل گذشته موفق شدند این تیم را در خانه با نتیجه ۱ بر ۰ شکست دهند.

تقابل های گذشته دو تیم

 

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.