وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

چراغپور: جابه جایی زیاد بازیکنان در لیگ برتر فوتبال اثرگذار بوده است

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – کارشناس فوتبال کشورمان گفت: جابه‌جایی زیاد بازیکنان لیگ برتری در عملکرد تیم‌های فوتبال اثرگذار بوده است.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قطار لیگ برتر به دلیل اردوی تیم ملی فوتبال ایران در ایستگاه ششم متوقف و بازی‌های لیگ برتر به مدت ۲۰ روز تعطیل شد تا تیم‌ها در فرصت باقی مانده آماده ادامه بازی‌ها شوند.

با توجه به تعطیلی لیگ برتر جلال چراغپور کارشناس فوتبال کشورمان بازی‌های لیگ برتر را تا پایان هفته ششم بررسی کرده است.

چراغپور: جابه جایی فراوان بازیکنان در لیگ برتر اثرگذار بوده است

جلال چراغپور کارشناس فوتبال کشورمان درباره ارزیابی اش از ۶ هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: با توجه به نقل و انتقالات و جا به جایی‌های بیش از اندازه در لیگ برتر نمی توانیم در چند هفته ابتدایی لیگ انتظار بازی منظم و منطقی از تیم ها داشته باشیم.

چراغپور تصریح کرد: جا به جایی ها چند اثر در تیم های لیگ برتر گذاشته است. بازیکنان جدیدی که به یک تیم می پیوندند با تفکر مربی سابق خود بازی می کردند و زمانی که این انتقال صورت می گیرد فراموش کردن تاکنیک های مربی قبل زمان می برد و باید به بازیکن فرصت بدهیم تا گفته های کادر فنی سابق از ذهنش خارج شود و تغییراتی در اندیشه او ایجاد شود.

چراغپور: جابه جایی فراوان بازیکنان در لیگ برتر اثرگذار بوده است

پرسپولیس از بازی روان سال گذشته فاصله گرفته است

او ادامه داد: برای اینکه بازیکن جدید افکار مربی جدید خود را جایگزین تفکرات مربی سابقش کند زمان می‌برد و به اصلاح * رشد را نمی‌توان به جلو انداخت*.

یکی از دلایلی که تیم سایپا چند هفته پشت سر هم باخت یا تیم تراکتورسازی با وجود انتظار‌های زیاد از این تیم ۲ – ۳ هفته اول لیگ برتر نتایج مطلوبی نگرفت و استقلال در راس این تیم‌ها ۷ بازیکنش در ترکیب اصلی تغییر یافته بودند این بود که این تیم‌ها جا به جایی زیاد داشتند.

تیم پرسپولیس هم به دلیل جابه جایی در پست هایش و نفرات جدیدی که در برخی از خطوط خود داشته است از بازی روان پارسال فاصله دارد.

چراغپور: جابه جایی فراوان بازیکنان در لیگ برتر اثرگذار بوده است

مربیان لیگ برتری جابه جایی گردشی در لیگ برتر دارند

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: به دلیل اینکه جابه جایی‌های زیادی در لیگ برتر انجام می‌گیرد همه مربیان و بازیکنان به خصوصیات یکدیگر آشنا هستند.

مربیان لیگ برتری ثابت هستند و اکثر آن‌ها جابه جایی گردشی در لیگ برتر دارند، به طور مثال تورنمت کشتی ترتیب بدهیم و هر شب کشتی گیران با یکدیگر مبارزه کنند و بعد از آن مبارزه معنای خاص خود را از دست می‌دهد و لیگ فوتبال کشورمان هم به این صورت است.

چراغپور: جابه جایی فراوان بازیکنان در لیگ برتر اثرگذار بوده است

حضور برخی از تیم‌ها در قعر جدول دلیل فوتبالی ندارد

چراغپور اظهار کرد: در این ۶ هفته ظرف نیروی تیم‌ها یکسان بوده است و به نوعی هم زور بودند به همین علت آمار تساوی‌ها در لیگ برتر بالا رفته است. حضور برخی از تیم ها در انتهای جدول دلیل فوتبالی ندارد بلکه آن ها به علت مشکلات مالی و اختلافات مدیریتی نتوانستند بازیکنان خوبی جذب کنند و دیر به بازار نقل و انتقالات رسیدند، اما مابقی تیم ها با خرید بازیکن از لحاظ نیروی انسانی یکسان شدند.

کارشناس فوتبال درباره صدرنشینی پدیده مشهد در لیگ هجدهم فوتبال اظهار کرد:  تیم پدیده هم از اتفاقات فوتبالی مجزا نیست چرا که این تیم فصل گذشته هم جزء تیم‌های بالانشین بود، اما به یک باره جایگاه شان در جدول رده بندی تنزل یافت.

تیم پارس جنوبی جم هم سال گذشته در بالای جدول حضور داشت، اما بعد از مسابقه با پرسپولیس جایگاه خود را از دست داد و نتوانست مدعی اصلی قهرمانی باشد. در ادامه لیگ برتر جدول رده بندی نرمال می‌شود و جایگاه تیم‌ها تغییر می‌یابد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پانزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.