وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

چند خبر از سپیدرود: رد بازیکن برزیلی از سوی کادر فنی / مخالفت با کمک مالی سپیدرود / میزبانی سپیدرود از استقلال در سردار جنگل

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – وضعیت مالی تیم فوتبال سپیدرود همچنان با مشکل رو به رو است. از این رو آنها همچنان امیدوار به کمک‌های استانی هستند. در دومین جلسه کمیسیون بودجه شورای شهر رشت، میزان کمک مالی به تیم سپیدرود مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری میزان، با وجود نظرات متفاوت اعضای شورا، مقرر شد موضوع جابجایی که برای استفاده از تسهیلات بانکی برای کمک به تیم داماش و سپیدرود مصوب شده بود، بیشتر بررسی شود. از این رو لایحه کمک برای بررسی‌های بیشتر مسکوت ماند.

*آخرین جلسه تمرین سپیدرود پیش از دیدار با استقلال خوزستان روز گذشته (دوشنبه) در زمین چمن دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان برگزار شد. به این ترتیب تیم سپیدرود امروز راهی خوزستان می‌شود.

*مشکل مصدومیت هادی موسوی رفع شد و در این بازی سپیدرود را همراهی می‌کند و همراه با تیم به اهواز خواهد رفت. توحید غلامی و عماد میرجوان از لیست خارج شده و راهی اهواز نمی‌شوند.

*بازیکن برزیلی که در تمرین سپیدرود شرکت کرده بود مورد رضایت کادرفنی قرار نگرفت و رشت را ترک کرد.

*سپیدرود در این بازی با همه نفرات به میدان می‌رود و محروم و مصدومی ندارد.

تیم سپیدرود پنجشنبه هفته جاری و از ساعت ۲۰ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.

ورزشگاه سردار جنگل برای بازی برگزاری ۲ تیم فوتبال سپیدرود مقابل استقلال آماده خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال تهران ۴ مهر در رشت به مصاف سپیدرود خواهد رفت. به این ترتیب سپیدرودی‌ها با توجه به پیشرفت پروژه بازسازی ورزشگاه سردار جنگل در این استادیوم از استقلال میزبانی می‌کنند.

پیش از این به دلیل برگزاری بازی در این ورزشگاه ترافیک سنگینی به وجود می‌آمد. گویا این بار با آماده‌سازی راه‌های منتهی به این استادیوم شرایط تغییر کرده است و با عریض کردن معابر امکان تردد برای اتومبیل‌ها راحت‌تر خواهد بود.

آخرین خبر‌ها از روند بازسازی این ورزشگاه حاکی از آن است که اسکوربرد خریداری شده و به زودی نصب خواهد شد. این درحالی است که چمن ورزشگاه کاملا آماده بهره‌برداری است.

از سوی دیگر جایگاه خبرنگاران، جایگاه ویژه و رختکن‌ها هم مراحل پایانی خود را طی می‌کند و به نظر می‌رسد کمتر از یک هفته زمان لازم دارد تا کاملا آماده شود. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود این ورزشگاه به زودی آماده بهره‌برداری می‌شود تا تیم سپیدرود در این ورزشگاه به استقبال تیم استقلال برود.

شنیده می‌شود به خواست وزارت ورزش و جوانان، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال استقلال و سید رضا افتخاری، مدیرعامل این باشگاه بعد از بازی استقلال مقابل سپیدرود در هفته هشتم لیگ برتر از سمت خود برکنار می‌شوند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 16 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است