وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

روزنامه خزر: کار بزرگ سپیدرود / فوتبال رشت به این شادی نیاز داشت

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – در روزی که جمعیت حاضر در ورزشگاه قدیمی رشت بیش از همیشه بود و تماشاگران هم سنگ تمام گذاشتند، سپیدرود رشت با برتری (۱ – ۰) مقابل میهمان خود تیم “بادران” تهران به مسابقات دسته اول فوتبال ایران راه یافت.

برای فوتبال گیلان در هفته گذشته اتفاقات تلخی رخ داد. ابتدا داماش تیم آبی پوش شهر رشت با تساوی خانگی مقابل نفت آبادان به دسته دوم کشور سقوط کرد و چند روز بعد ملوان انزلی پس از شکست (۰ – ۲) برابر تیم سیاه جامگان مشهد سقوط دوم در فوتبال گیلان را رقم زد و به لیگ یک رفت.

اما روز یکشنبه این هفته سپیدرود رشت کار بزرگی انجام داد و با پیروزی در مقابل بسیاری از تماشاگران رشتی و گیلانی، صعودش را جشن گرفت. سپیدرود تیم پرطرفدار و باسابقه ای است که دوستداران فوتبال در شمال ایران را خوشحال کرد. این پیروزی و صعود به همه سپیدرودی ها مبارک باد.

فوتبال رشت به این شادی نیاز داشت

در دو – سه روز اخیر، مطالب زیادی را به پیروزی سپیدرود رشت مقابل تیم “بادران” تهران و صعود به دسته اول فوتبال ایران اختصاص داده ایم. البته از این کار خود هم دفاع می کنیم.

از یک طرف فوتبال گیلان در بهار ۹۵ شرایط خوبی نداشت و با سقوط تیم های داماش و بعد ملوان، تعداد زیادی از دوستداران ورزش در رشت و انزلی و حتما شهرهای دیگر استان ما غمگین شدند.

از طرف دیگر سپیدرود نیز تیم باسابقه و ریشه داری در فوتبال رشت و گیلان است و صعودش به دسته اول فوتبال کشور، خیلی ها را خوشحال کرده است.

وقتی مردم نیاز به شادی و شادمانی دارند و یک تیم فوتبال موجبات بروز این شادمانی و حتی خوشحالی آنان در خارج از ورزشگاه را فراهم می کند، قطعا باید درباره پیروزی و صعودش نوشت و بسیار هم نوشت.

به خصوص که نسل قدیم از این تیم خیلی خاطرات خوب دارد و نسل جدید نیز به آن علاقه مند شده است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه ارسال شده است

  • SepiDRooD گفت:

    درود بر سپیدرود….
    این باشگاه فقط واسه رشت نیست…
    همه ی شهرهای گیلان دوسش دارن…
    توی استان های دیگه ام عاشق داره…
    اینو وقتی که به لیگ1 سعود کرد دیگه کامل فهمیدم.

  • JABER گفت:

    سلام.آقا اینارو بی خیال.قهرمان شدیم همه خوشحال درست همه اینا. ولی نباید که همینطور تو اون جو بمونیم! برنامه باشگاه برا لیگ1 چیه؟ پست های مختلف مثل هافبک و حمله رو نمیخواید تقویت کنین؟ سپیدرود قوی بود امسال ولی درحد لیگ2. اگه هدف بالا رفتنه بهتره از الان شروع کنید وگرنه دوباره میشه همون آش و همون کاسه همیشگی.

  • سپیدرودی گفت:

    جابرجان دقیقا حرفت درسته با این بازیهایی که از سپیدرود دیدیم حداقل به 3-4تا بازیکن خوب نیاز داره
    امیدوارم مثل5سال پیش نشه که اینقدر تو جو قهرمانی دسته دو بودیم که دوباره سقوط کردیم
    متاسفانه انگار هنوز کسی به فکر فصل بعد نیست!

  • کیشوند گفت:

    بنام خدا

    مردیم تابردیم بادران قبل ازگل داشت ضدفوتبال بازی میکردخداراشکربردیم ولی این تیم خوب حتمابایدتقویت بشه تاباردیگرشاهداین تیم مردمی به لیگ برترباشیم.