وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

کاپیتان سپیدرود رشت: فرصت های بسیار خوبی نسبت به ملوان داشتیم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: در بازی برابر ملوان فرصت های ما بیشتر و بهتر بود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایرنا، میثم کریمی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ما در بازی برابر ملوان محکوم به پیروزی بودیم و بسیار خوب هم بازی کردیم اما در نهایت نتوانستیم از فرصت ها و برتری خود به خوبی استفاده کرده و به پیروزی برسیم.

وی افزود: البته در این دیدار فرصت های ما بیشتر و بهتر بود و در اکثر زمان بازی نیز توپ و میدان در اختیار تیم ما بود اما در نهایت به نتیجه مساوی رضایت دادیم.

وی بیان کرد: با توجه به تغییر در کادر فنی تیم،  سیستم ما نیز تغییر کرد و یک بازی هجومی در دیدار برابر ملوان در دستور کار بود و بازیکنان نیز بسیار خوب ظاهر شدند و به طور کل بازی در دست ما بود و می توانستیم برنده از میدان خارج شویم.

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت اضافه کرد: این در حالی است که ملوان فرصت چندانی برای گلزنی نداشت و گلی هم که به ثمر رسید به طور قطع، هَند بازیکن ملوان بود که متاسفانه داور این صحنه را ندید وگرنه گل تیم ملوان باید مردود اعلام می شد.

کریمی خاطرنشان کرد: به هرحال دربی گیلان با نتیجه مساوی خاتمه یافت و ما باید از همین امروز به فکر سایر بازی ها باشیم تا با قدرت در رقابت ها حضور یافته و با کسب نتایج مطلوب بتوانیم در لیگ دسته اول سهمیه خود را حفظ کنیم.

تیم های فوتبال سپیدورد رشت و ملوان بندرانزلی دوشنبه شب در هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.

تا پایان هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، ملوان بندرانزلی با کسب ۲۸ امتیاز در مکان پانزدهم و سپیدرود رشت با کسب ۲۷ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است