وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

کاپیتان سپیدرود: پیروزی مقابل نیروی زمینی با حمایت هواداران به دست آمد

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه برای پیروزی مقابل نیروی زمینی تهران با تمام توان جنگیدند، گفت: هواداران سپیدرود رشت ۹۰ دقیقه به تشویق تیممان پرداخته و با حمایت آن‌ها مقابل نیروی زمینی به پیروزی دست‌یافتیم.

به گزارش سایت سپیدرود، میثم فردوسی در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به دیدار سنگین سپیدرود مقابل نیروی زمینی تهران اظهار کرد: تیممان در دو دیدار نخست لیگ یک نتوانست به پیروزی دست پیدا کند و برای پیروزی مقابل نیروی زمینی هم‌قسم شدیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان سپیدرود با تمام وجود مقابل تیم میزبان جنگیدند، تصریح کرد: نبرد مقابل تیم‌های تحت هدایت روان‌خواه سخت و سنگین است ولی بازیکنان سپیدرود عزم خود را برای پیروزی جزم کرده و توانستیم با دو گل مقابل رقیبمان به پیروزی دست پیدا کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به حمایت ۹۰ دقیقه‌ای هواداران این تیم بیان کرد: هواداران سپیدرود بزرگترین سرمایه این باشگاه بوده و در گرما و سرما حامی تیممان هستند، در دیدار مقابل نیروی زمینی روی یک حادثه گل دریافت کردیم ولی با حمایت هوادارانمان به بازی برگشته و نخستین پیروزی‌مان در لیگ یک را جشن گرفتیم.

فردوسی با تأکید بر انسجام بالای بازیکنان سپیدرود رشت گفت: سپیدرود در این فصل با تغییرات زیادی در لیگ یک حضور پیدا کرد و برای هماهنگی هر چه بیشتر نیاز به زمان داریم، درصورتی‌که از سپیدرود حمایت کافی انجام شود حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و می‌توانیم لیگ را در بالای جدول به پایان برسانیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 7 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.