وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

کاپیتان کعبی علیه تیم سابق / علی نظر؛ یک بازی پس از بقا / تلاش ویسی برای مداوای زخم شش گل

(عکس ها: سجاد ایمانیان)

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – وب سایت ورزش سه به پوشش جامع مسابقه دو تیم سپیدرود و استقلال خوزستان پرداخته که در زیر بخش هایی از آن را مشاهده می نمایید:

کاپیتان کعبی علیه تیم سابق

حسین کعبی پیش از شروع بازی به سمت ویسی نرفت تا مشکلات آنها همچنان پابرجا بماند.

تیم های استقلال خوزستان و  سپیدرود رشت در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفته اند، حسین کعبی که سابقه بازی در تیم استقلال خوزستان را دارد به عنوان کاپیتان تیم سپیدرود در مراسم ابتدایی با میثم دورقی شرکت کرد.

کعبی که پس از خروج از استقلال خوزستان مصاحبه هایی علیه ویسی انجام داده بود و البته با پاسخ هایی نیز مواجه شده بود، پس از مراسم ابتدایی به سمت ویسی نرفت تا نشان دهد مشکلش هنوز حل نشده است.

علی نظر؛ یک بازی پس از بقا

سرمربی سپیدرودی ها پس از قبول نشدن استعفایش برای دومین بار در کنار تیم به میدان می آید. دو دیداری که تاکنون ۴ امتیاز برای او و تیمش به همراه داشته است.

پس از نتایج ضعیف سپیدرودی ها در دیدارهای ابتدایی لیگ هفدهم، یک شکست در دیداری حیثیتی مانند بازی برابر انزلیچی ها در دیدار جام حذفی لازم بود تا سرمربی بومی این تیم تصمیم به استعفا بگیرد.

استعفایی که در نهایت مورد قبول واقع نشد تا به طور کاملا سنتی عاملی برای شوک به این تیم باشد و پس از آن گیلک ها بتوانند نتایج خوبی به دست بیاورند. سرخ پوشان با کسب تساوی در دیدار امروز برابر استقلال خوزستان در ۴ بازی اخیر خود توانستند ۸ امتیاز به دست بیاورند و میانگین ۲ امتیاز برای علی نظر و تیمش کاملا راضی کننده به نظر می رسد.

نظرمحمدی در این دیدار نیز به مانند بازی های قبلی خود با حرارت و استرس بالا به هدایت شاگردانش  پرداخته و با همان حرکات همیشگی خود بازیکنانش را برای ادامه بازی تهییج کرد.

تلاش ویسی برای مداوای زخم شش گل

سرمربی استقلال خوزستان تمام تلاش خود را به کار بست تا بتواند زخم حاصل از دریافت شش گل در دیدار گذشته را مداوا کند اما این اتفاق نیفتاد.

عبداله ویسی که یک بار توانسته بود به همراه استقلالی های خوزستان به قله فوتبال ایران صعود کند پس از یک فصل دوری از این تیم یک بار دیگر به اهواز بازگشت تا شاید باز هم بتواند آبی پوشان را به سطح اول فوتبال ایران برگرداند. اتفاقی که تاکنون نیفتاده تا استقلالی های خوزستان کماکان از دوران آرمانی خود به دور باشند.

آنها در دیدار هفته گذشته در برابر ذوب آهن نتیجه ای ناگوار به دست آوردند و با شش گل بازی را به حریف واگذار کردند و کاملا مشخص بود که ویسی و یارانش در بازی برابر سپیدرود برای پوشاندن نتیجه اسفناک هفته قبل پا به میدان می گذارند و به دنبال از بین بردن زخم آن شکست هستند اما دوندگی بازیکنان استقلال خوزستان و تلاش عبداله ویسی لب خط تاثیری نداشت تا در نهایت اتفاقی نیفتد که هواداران این تیم نتیجه هفته قبل را از یاد ببرند.

نکته جالب در رابطه با هدایت بازیکنان تیم خوزستانی اینکه عبداله ویسی و بهروز مکوندی، دستیار اولش به تقسیم وظایف پرداخته بودند و هر از گاهی وظیفه ایستادن لب خط و هدایت بازیکنان را برعهده می گرفتند و به نوعی می توان گفت ویسی و مکوندی (که روزگاری به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر حضور داشت) به طور نوبتی لب خط می ایستادند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • علی1 گفت:

    خدا را شکر دفاع وسط ما با حمایت خیلی خوب تهیدست ‘بسیار نفوذناپذیر شده است . بچه ها کاملا در خدمت تیم بودند و دربست خواسته های کادر مربیان را اجرا کردند . یک روح در یازده پیکر بودند. خسته نباشند

  • کوروش گفت:

    خیلی خوب بود بازی از بازی با سپاهان که دفاع زیر توپ زدن بود خیلی بهتر بودیم فقط ای کاش تو حملات یه کم زهر دار تر بودیم میشد به این تیم گل هم زد