وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

کریمی: سپیدرود حالا حالاها کار دارد / برای شروع نتیجه بدی نگرفتیم

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – سرمربی سپیدرود رشت اعلام کرد تیمش نیاز به زمان دارد تا به شرایط آرمانی برسد.

علی کریمی در پایان دیدار سپیدرود رشت با صنعت نفت آبادان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، عنوان کرد: برای شروع کار ما نتیجه بدی نبود. تیم ما در دو بازی داخل خانه امتیازات را از دست داده بود و شروع بدی داشت. با این حال نتیجه بدی نیست اما باید تلاشمان را بیشتر کنیم.

وی افزود:‌تیم ما نیاز به کار و تمرین دارد. باید تلاشمان را به کار بگیریم تا روزهای بهتری را سپری کنیم. از نظر بدنی باید شرایط بهتری داشته باشیم و این موضوع مستلزم تمرین بیشتر است.

گفتنی است؛ علی کریمی که در کنفرانس خبری حاضر نشده بود، این صحبت ها را در گفت وگو با دوربین شبکه خبر بر زبان آورد.

تماشاگران تیم سپیدرود در بازی روز گذشته خود به شدت علی کریمی را تشویق کرده و از او حمایت کردند.

علی کریمی روز گذشته اولین دیدار خود در لیگ هجدهم را همراه با سپیدرود را پشت سر گذاشت و فارغ از هر گونه نتیجه، جو فوق العاده ای را در ورزشگاه سردار جنگل تجربه کرد.

هواداران سپیدرود که در ابتدای لیگ هجدهم دچار مشکلات عجیبی با خداداد عزیزی شده بودند خیلی خود و در سومین بازی خانگی به مربی محبوب خود رسیدند و آرزوی آن ها محقق شد. به همین دلیل هواداران رشتی با حضور خود در استادیوم علاقه خود به کریمی را به هر طریقی نشان دادند.

طرفداران پرشور سپیدرود قبل از شروع بازی با آوردن بنری به استادیوم بازگشت علی کریمی به رشت را دوباره تبریک گفتند و با شروع بازی و در دقیقه هشت یکصدا و هماهنگ شده سرمربی خود را تشویق کردند تا کریمی با انرژی مضاعفی مسابقات را ادامه دهد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 15 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.