وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

کریمی و سپیدرود در پایان راه: برگزاری تمرین زیر نظر کاپیتان ها / وضعیت قرمز در سپیدرود!

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرودسرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تحت هیچ شرایطی حاضر به بازگشت به این تیم نیست.

علی کریمی بعد از استعفای خود از مالکیت و سرمربیگری سپیدرود اعلام کرده تحت هیچ شرایطی حاضر به بازگشت به این تیم نیست. روز گذشته حتی بازیکنان این تیم در حمایت از کریمی حاضر به انجام تمرین نشدند و حتی قصد داشتند راهی تهران شوند تا کریمی را برای بازگشت به تیم راضی کنند اما جادوگر به این راحتی ها نظرش عوض شدنی نیست. او اعلام کرده دیگر نمی خواهد به این باشگاه بازگردد.

تیم در حال حاضر در اختیار اداره کل جوانان و رزش استان گیلان است. امروز قرار است تمرینات تیم از سر گرفته شود. سپیدرود امروز ساعت ۱۶ در سردار جنگل تمرین خود را زیر نظر کاپیتانانش انجام می دهد تا اداره کل در مورد شرایط فنی و مالکیت تیم تصمیم گیری کند.

کریمی پاسخ تلفن را نمی‌دهد، بازیکنان تمرین نمی‌کنند / وضعیت قرمز در سپیدرود!

علی کریمی، مالک و سرمربی تیم فوتبال سپیدرود پس از کناره‌گیری شفاهی از هدایت این تیم به تماس هیچ‌کدام از مسئولان این باشگاه پاسخ نمی‌دهد

علی کریمی پس از کناره‌گیری شفاهی از مالکیت و سرمربیگری تیم سپیدرود رشت،‌ اعلام کرده است دیگر قصد بازگشت به شهر رشت را ندارد و مسئولان ورزش استان گیلان باید خود فکری به حال این باشگاه پُرطرفدار کنند.

کریمی پس از این اتفاق، وکیل خود را برای پیگیری بحث واگذاری باشگاه به شهر رشت فرستاده است و دیگر هم به تماس هیچ یک از مسئولان ورزش استان گیلان پاسخ نمی‌دهد.

کریمی که به شدت از بدقولی مسئولان و عملکرد بازیکنان سپیدرود دلخور است،‌ در دو روز گذشته حاضر به صحبت کردن با هیچ یک از بازیکنان و مسئولان استانی نشده و بر تصمیم خود بر واگذاری باشگاه مصمم است.

در این وضعیت،‌ تعدادی از بازیکنان سپیدرود هم اعلام کرده‌اند در صورت عدم بازگشت کریمی، در تمرینات شرکت نخواهند کرد و به همین دلیل هم تمرینات سرخپوشان رشتی تا مشخص شدن تکلیف نهایی تعطیل است.

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهند که تیم سپیدرود روز جمعه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود در دربی قعر جدولی‌ها به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

تصمیم قاطع علی کریمی موجب انحلال تیم لیگ برتری می‌شود!؟

جادوگر فوتبال ایران به دلیل عدم حمایت مسئولان استان گیلان از تیمش، شهر رشت را ترک کرده است.

تیم فوتبال سپیدرود رشت روز جمعه از  هفتۀ بیستم لیگ برتر ایران درحالی به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت که علی کریمی مالک و سرمربی این تیم، به دلیل عدم حمایت مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، شهر رشت را ترک کرده و به نوعی از سِمَتِ خود کناره‌گیری کرده است.

برخلاف اینکه قرار بود سهیل حق‌شناس مربی تیم، تمرینات را به طور موقت آغاز کند، این موضوع هم با مخالفت اطرافیان و بازیکنان تیم همراه شد. حتی گفته می شود در قرارداد برخی از بازیکنان بندی وجود دارد که می توانند در صورت کناره‌گیری علی کریمی، قرارداد خود را فسخ کنند.

اکنون با توجه به پشتیبانی بازیکنان از کریمی و همچنین دیدارهای پیشِ‌ روی این تیم، انتظار می‌رود مسئولان استان گیلان در روزهای آینده برای بازگرداندن جادوگر تمام تلاش خود را به کار گیرند. گفتنی است سپیدرود در حال حاضر با ۱۲ امتیاز و قرار گرفتن در  رتبۀ پانزدهم جدول رده‌بندی در آستانۀ سقوط قرار  دارد.

علی کریمی

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.