وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

روی خط استقلال خوزستان: استعفای سرپرست باشگاه / کسر امتیاز بر نمی گردد

ایمان مبعلی هافبک میانی تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت تمرینات خود را آغاز کرد.

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تمرینات تیم فوتبال استقلال خوزستان برای شروع نیم فصل دوم از ابتدای هفته جاری زیر نظر کریم بوستانی آغاز شد.

* استقلال خوزستان به صورت یک روز در میان، روزی دو جلسه و روزی یک جلسه تمرین را برگزار می کند.

* پرداختی به تمامی بازیکنان استقلال خوزستان به ۵۰ درصد رسید. برخی از نفرات کادر فنی هم ۵۰ درصد دریافت کردند اما هنوز بخش دیگری از کادر فنی باقی مانده که پولی دریافت نکردند.

* استقلال خوزستان برنامه‌ای برای برگزاری اردو ندارد و تمرینات این تیم در تعطیلات در اهواز برگزار خواهد شد.

*ایمان مبعلی که در اواخر نیم فصل اول دچار مصدومیت شده بود دوران نقاهت را پشت سر گذاشته و این روزها تمرینات نرم دوی را آغاز کرده است. مبعلی بعد از رفتن داریوش یزدی به عنوان مربی بازیکن در این تیم فعالیت می‌کند.

استعفای سرپرست باشگاه استقلال خوزستان

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان از سمتش کناره‌گیری کرد.

محمد اسد مسجدی درباره استعفایش از سرپرستی باشگاه استقلال خوزستان, اظهار داشت: دو هفته پیش دچار مشکل قلبی و عروقی شدم و بعد از پیگیری هایی که کردم متوجه شدم وضعیت خوبی ندارم و پزشکان هم به من گوشزد کردند که نباید کار‌های استرس زا انجام دهم.

برای همین درخواست کناره‌گیری از سمتم را دادم. البته هنوز نمی‌دانم که با این استعفا موافقت شده است یا خیر. وی اعلام کرد، فعلاً سید احمد هاشمی به عنوان قائم مقام به امورات باشگاه استقلال خوزستان رسیدگی می کند.

بیشتر بخوانید:

روی خط نفت مسجد سلیمان: آغاز تمرینات و جذب بازیکنان تازه

روی خط رقبا: تعویق آغاز تمرینات استقلال خوزستان

استقلال خوزستان سردرگم‌ و در سراشیبی سقوط

جمالپور: رای کسر امتیاز استقلال خوزستان برنمی‌گردد

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، صفرعلی جمالپور افزود: کل استان باید از استقلال خوزستان حمایت کند وقتی مجموعه ای حاضر به سرمایه‌گذاری می‌شود وظیفه همه اهالی استان است که به او کمک کنند تا استقلال به جایگاه واقعی‌اش بازگردد. فراموش نکنیم روزگاری استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران بود.

وی درخصوص پرداخت بدهی دیوید ساکونی، اظهارکرد: در تلاشیم که مشکل مالی حل شود و این پول را پرداخت کنیم زیرا در غیر این صورت ممکن است که فیفا رای سنگین‌تری را برای استقلال خوزستان در نظر بگیرد.

به هر حال وقتی نظر فیفا کسر شش امتیاز بود، رای آن قطعی است. مگر برای پرسپولیس با آن همه قدرت در تهران رای فیفا برگشت و آیا توانست بازیکن جذب کند؟ یعنی استقلال خوزستان از این موضوع مستثنی است؟من بعید می‌دانم که رای فیفا در مورد استقلال خوزستان تغییر کند.

عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه یکی از تیم های لیگ  برتری خواهان جذب وحید خشتان شده است گفت: چندی پیش یک باشگاه لیگ  برتری خواهان جذب این بازیکن شده که او گفته مدیریت استقلال خوزستان برای آینده فوتبالی اش تصمیم می گیرد.

وی عنوان کرد: باتوجه به شرایطی که تیم ما با آن مواجه هست و به تک تک بازیکنان فعلی مان نیاز داریم.مطمئنا هیچ آدم گرسنه‌ای نانش را به شخص دیگری نخواهد داد ما هم مقابل مردم خوزستان مسئول هستیم و نمی‌خواهیم در لیگ برتر زنگ تفریح حریفان باشیم.

جمالپور از آخرین شرایط تیم نیز گفت: طبیعی است که نمی‌توانم بگویم همه چیز صد درصد بر وفق مراد است، به هر حال شرایط تیم آن طور که باید و شاید نبوده اما تلاش زیادی می‌کنیم تا اثرات منفی مشکلات و قعرنشینی در جدول رده بندی را فراموش کنیم.

جمالپور: رای کسر امتیاز استقلال خوزستان برنمی‌گردد

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.