وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

کعبی: آشتی علی ها خیلی ها را لال کرد / بهترین عیدی اش شماره ۸ است

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – حسین کعبی آرزو کرد اتفاقات تلخ سال گذشته دیگر تکرار نشود و مردم ایران سال خوب و پررونقی داشته باشند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از روزنامه پیروزی، در شرایطی که خیلی از همدوره ای های حسین کعبی یا با فوتبال خداحافظی کرده اند و یا در سایه فوتبال خود را ادامه می دهند.

مرد ریزنقش فوتبال ایران که تجربه حضور و قهرمانی با پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد، این روزها با بازوبند کاپیتانی سپیدرود در تلاش است این تیم را برای فصل بعد نیز در لیگ برتر حفظ کند.

در سالی که چند روز به پایان آن باقی مانده است به سراغ کعبی رفتیم تا مثل سال های قبل با او در ویژه نامه روزنامه پیروزی گپ بزینم. ماحصل این گفتگو را می توانید در زیر بخوانید:

– سال ۱۳۹۶ را چطور گذراندی؟

سالی که روزهای پایانی اش را پشت سر می گذاریم برای من سال خوبی برای من بود. سالی که توانستم با کمک همه اعضای باشگاه سپیدرود به لیگ برتر صعود کنیم و آرزوی چندین و چند ساله مردم رشت را عملی کنیم. انفرادی هم برای من سال خوبی بود. در این سال توانستم خودم را دوباره به همه ثابت کنم.

– قبول داری ریسک بزرگی کردی!

صدرصد. خیلی ها به من می گفتند حالا که بعد از ۲ سال برگشتی در لیگ یک سابقه ات را خراب می کنی اما خدا به من کمک کرد و تلاشم را کردم که با سپیدرود خوب کار کردم و توانستیم این تیم را لیگ برتری کنیم، مساله ای که خیلی ها را ساکت کرد!

– برای سال ۹۷ چه برنامه ای داری؟

انشااله که سال جدید برای فوتبال ما سال خوبی باشد و تیم ملی هم بتواند در سال جام جهانی نتایج خوبی را برای فوتبال ما رقم بزند. من و بقیه مجموعه سپیدرود هم تلاش می کنیم در ادامه فصل نتایجی را  رقم بزنیم که منجر به حفظ سهمیه سپیدرود در لیگ برتر شود.

– فرصتی تا پایان سال نمانده و فصل خانه تکانی است. چقدر در این کارها مشارکت داری؟

راستش را بخواهید اصلا دست به سیاه وسفید نمی زنم. البته نه اینکه کار بلد نباشم و یا تنبلی کنم، مساله اینجاست که خانمم همه مسئولیت ها را برعهده گرفته و به من اجازه کار خانه تکانی نمی دهد.

– از ترس خرابکاری؟

(با خنده) نه. اتفاقا بلدم اما خانمم بنده خدا با کمک مادرهمسرم کارها را انجام می دهند. من در رشت هستم و خانواده در تهران. خودم هم بخواهم نمی توانم کمک کنم. البته الان یه هفته است که اثاث کشی کرده ایم و خدا را شکر خانمم از این جهت راحت است.

– خیلی از خانمت تعریف می کنی. احیانا زن ذلیل که نیستی؟

(خنده) نه. من خانواده دوستم. شما زن ذلیل ندیده اید!

– خوب شما به ما یکی رو معرفی کن!

مثلا محمد غلامی! وحشتناک زن ذلیله. در این مساله پرچمداره.( باخنده). من سالهای قبل هم با او همبازی بودم و او را می شناسم.

– در سالی که گذشت چه اتفاق فوتبالی بی اندازه خوشحالت کرد؟

آشتی کنان علی دایی و علی کریمی. این اتفاق برای من خیلی خوشحال کننده بود. آشتی این ۲ بزرگ فوتبال ایران خیلی ها را خوشحال کردند و البته خیلی ها را لال! کسانی که لال شدند که با هر ۲ نفر مشکل داشتند!

– اگر قرار باشه از علی کریمی عیدی بگیری دوست داری چی بگیری؟

پیراهنش را. البته پیراهن شماره ۸ پرسپولیسش را. از نظر من هدیه و عیدی ارزشمند از این برای من نیست که بخواهم از علی کریمی بگیرم.

– برای تعطیلات به اهواز می روی؟

تمرین ما ۲ روز بیشتر تعطیل نیست و وقت زیادی برای سفر ندارم. قرار است خانواده ام به رشت بیایند تا در کنارم باشند.

– برای ما دروغ ۱۳ می گویی؟

رضا عنایتی مربی بارسلون شد.

– پای سفره هفت سین امسال چه دعایی می کنی؟

دعا می کنم همه ایرانی ها سال خوب و پررونقی داشته باشند و همه در سلامت کامل. ان شالله که اتفاقات تلخی که در سال ۹۶ مثل زلزله، سقوط هواپیما و کشتی سانچی  باعث شد امسال خیلی از ایرانی ها امسال عزادار باشند در سال جدید تکرار نشود و فوتبال ایران هم سال پر افتخاری را پیش روی داشته باشد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + نوزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.