وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

کعبی: حاضر بودم جایم را به مبعلی بدهم / دنبال اثبات خودم نیستم

ایران ورزشی / جعفر برزگر

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – چند سال پیش خیلی‌ها فوتبال او را تمام شده می‌دانستند اما اعتماد علی نظرمحمدی به او باعث شد تا حسین کعبی توانایی‌هایش را یک بار دیگر به نمایش بگذارد و در صعود تیم سپیدرود به لیگ برتر سهیم باشد.

او حالا و پس از سه سال دوباره بازی در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد. کعبی انگیزه‌های خاص خودش را دارد و همین هم باعث شده که به طور منظم و مستمر تمریناتش را آغاز کند. بدون تردید حضور او در لیگ برتر و تقابلش با چند تیم به جذابیت‌های فصل هفدهم اضافه خواهد کرد.بازیکنی که ادعا می کند نه به فکر لِِژیونر شدن است و نه به تیم ملی فکر می کند.

تیم فوتبال سپیدرود در فصل نقل و انتقالات فعالیت‌های خوبی داشته و در حد توانش بازیکن جذب کرده است.

خدا را شکر وضعیت خوب است اما علی نظرمحمدی تنهاست و دستش خالی، با این حال نفرات خوبی را به تیم اضافه کرده است و با این شرایط همه امید و آرزوی ما هواداران فهیم سپیدرود هستند که مثل همیشه از تیمشان حمایت خواهند کرد و خیلی خوب نسبت به شرایط تیم آگاهی دارند. به هر حال لیگ برتر با لیگ یک تفاوت زیادی دارد.

حتما فعالیت تیم‌های دیگر را هم دنبال می‌کنید. به نظرت تا امروز چه تیم‌هایی عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات داشته‌اند.

تیم‌هایی که مشکل مالی ندارند بازیکنان مطرح تری را با مبالغ بیشتر و بالاتر به خدمت می‌گیرند. پرسپولیس که نفراتش را حفظ کرده و دو، سه نفری هم به این تیم اضافه شده، سپاهان هم همینطور. تیم‌های پارس جنوبی، فولاد و نفت آبادان هم در جذب بازیکن موفق بودند. به نظرم در فصل جدید رقابت نزدیک و جالبی را شاهد باشیم.

بعضی‌ها از همین الان سه، چهار تیم را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانند و…

من به این چیزها فکر نمی‌کنم. چه کسی فکرش را می‌کرد که دو سال پیش تیم استقلال خوزستان بدون بازیکنان مطرح قهرمان شود. من خودم باورم نمی‌شد اما این اتفاق افتاد. به همین دلیل من به تیم‌ها از الان شانس نمی‌دهم و فکر می‌کنم امسال تکلیف قهرمانی به روز آخر کشیده شود.

خودت در چه شرایطی هستی و چقدر برای لیگ امسال انگیزه داری؟

بعد از تقریبا سه سال می‌خواهم دوباره در لیگ برتر بازی کنم. از نظر جسمانی در شرایط خوبی هستم و به طور مرتب بدنسازی‌ام را انجام می‌دهم. من پارسال در لیگ یک کار سختی داشتم چون بازیکنان جوان ۱۹ -۱۸ ساله را می‌دیدم که از بازی مقابل حسین کعبی انگیزه زیادی داشتند اما من امسال دنبال اثبات خودم نیستم. دوست دارم دوباره در لیگ بازی کنم آن هم به خاطر بی‌احترامی که به من شد اما یک عده باید بدانند که اگر چند سال دور بودم به خاطر بی احترامی آنها بود. من همیشه گفتم و هر جا باشم از علی نظرمحمدی سپاسگزارم که به من اعتماد کرد. من دو، سه سال را به خاطر بی انصافی بعضی‌ها از دست دادم که دلیلش هم رک بودنم بود.

ایمان مبعلی دوست و همبازی چندین ساله ات دوباره به فولاد برگشت.

خدا می‌داند که خیلی خوشحالم. من سه روز پیش با ایمان صحبت کردم که گفت با فولاد به توافق رسیدم. باور کنید اگر ایمان به سپیدرود می‌آمد حاضر بودم علی نظرمحمدی اسم مرا از لیست خارج کند و نام مبعلی اضافه شود.

چرا؟

چون در حق ایمان بخصوص در تیم ملی خیلی بی انصافی شد. او هر سال بهترین بازی‌هایش را برای تیم انجام می‌دهد اما به تیم ملی دعوت نمی‌شود. ایمان خیلی پیش از اینها باید به فولاد برمی گشت اما بعضی‌ها آنجا از ما خوششان نمی‌آید چون باج نمی‌دهیم. برای ایمان خیلی خوشحالم چون روی پای خودش ایستاد. البته همه آنها چوب کارهایشان را خورده‌اند. من عددی نیستم که بخواهم یک نفره فوتبال را پاک کنم اما این افراد را به خدا واگذار کرده ام.

به فوتبال خوزستان اشاره کردی. عبدا… ویسی دوباره به استقلال برگشت و پورموسوی به فولاد رفت.

ببینید من یک خوزستانی هستم و به این مساله افتخار می‌کنم. همیشه هم گفتم نوکر مردم خوزستان هستم. حرفی هم که می‌زنم با بعضی از آدم‌های فوتبالی چسبیده به فوتبال این استان است. متاسفانه فوتبال خوزستان شرایط خوبی ندارد هر وقت توانستند سه، چهار بازیکن به تیم ملی معرفی کنند آن وقت حرف بزنند. کسانی که اطراف این باشگاه‌ها هستند فوتبال خوزستان را نابود کردند.

چرا یکی نیست سراغی از استقلال اهواز بگیرد که چه بر سر این تیم آمد. همه با هم مشکل دارند. من دلم می‌سوزد که مدیرعامل با شخصیتی مثل آقای اژدری که خیلی هم دوستش دارم نیتش خدمت به فوتبال است اما اطرافیان باشگاه نمی‌گذارند. من نگران هواداران این تیم‌ها هستم چون آنها ماندگارند و بقیه یک بار مصرف.

چه کسانی؟

من اسم نمی‌آورم چون در حدی نیستند که نامشان را بگویم. این کار را بکنم آنها را بیشتر بزرگ کرده ام.

از همین الان باید گفت چه مسابقه‌ای می‌شود بازی سپیدرود با فولاد در اهواز، جذاب و حتما تماشایی.

حتما تماشاگرپسند می‌شود. جانم را برای تیمم می‌دهم. با هیچ کس هم مشکلی ندارم اما چون باید پول حلال سر سفره‌ام ببرم با تمام توان برای سپیدرود بازی می‌کنم.

سپیدرود که برخلاف اکثر تیم‌های لیگ یکی صعود کرده در لیگ برتر نقش آسانسوری نخواهد داشت؟

ما اصلا اینطوری به مساله نگاه نمی‌کنیم و مدام حرفمان با بچه‌ها این است که چون بازیکن خوب و هواداران زیاد و کادر فنی خوبی داریم باید برای رده‌های بالای جدول بجنگیم. این حرف من معنی غرور نمی‌دهد. تیم ما اگر مشکل مالی نداشته باشد نتایج بسیار خوبی را به دست خواهد آورد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.