وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

کعبی: خیلی‌ها از بازگشت من ناراحتند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – حسین کعبی بازیکن سپیدرود رشت در گفتگو با روزنامه ایران ورزشی، درباره بازی تیمش مقابل پارس جنوبی جم می‌گوید:

«طبیعی است این بازی برای ما یک بازی سخت باشد. ما باید مقابل تیم صدر‌نشین آن هم در خانه خودش دیدار کنیم و این یعنی پیش رو داشتن یک بازی دشوار. مهدی تارتار مربی با دانش و جوانی است که نشان داده کارش را خوب بلد است.

او هرگاه فصل را خودش با یک تیم آغاز کند و تیم را خودش ببندد نتایج خوبی گرفته است اما نتایج او در این فصل واقعا رویایی بوده است. هر دو تیم همزمان از لیگ دو به لیگ یک و از لیگ یک به لیگ برتر صعود کردند اما در لیگ برتر شرایط دو تیم مساوی نیست.

تیم پارس با تکیه بر منابع غنی مالی با کمترین مشکلات و دغدغه کارش را پیش می‌برد اما در نقطه مقابل این تیم، سپیدرودی قرار دارد که به شدت از مشکلات مالی رنج می‌برد. تنها نقطه قوت و امید ما هواداران خوب سپیدرود هستند که سال‌های زیادی نسل به نسل هوادار این تیم محسوب می‌شوند. »

کعبی درباره شرایط فوتبال خوزستان اینطور می‌گوید: «فوتبال خوزستان همیشه در گذشته ملی‌پوشان زیادی داشت. دوره‌ای که خود ما در فولاد بازی می‌کردیم شش هفت ملی‌پوش همزمان بودیم. دلال‌ها آنقدر به فوتبال خوزستان نفوذ کرده‌اند که شانسی برای احیای این فوتبال باقی نگذاشته‌اند.

من همیشه گفته‌ام فوتبال خوزستان تا ۳۰۰ سال دیگر ممکن نیست ۷ ملی‌پوش همزمان داشته باشد. این هم حاصل نفوذ دلال‌ها به فوتبال اهواز است. باشگاه فولاد تا همین چند سال پیش در زمان فرکی کلی هوادار را به ورزشگاه می‌کشاند اما حالا چه؟ چرا ستاره‌های خوزستانی باید از خوزستان فراری باشند؟

چرا امثال من و پژمان باید بیرون بازی کنیم و بازیکنی مثل مبعلی را با هزاران خواهش و التماس به اهواز ببرند چون آنقدر دلالان بازیکنان غیر خوزستانی روی زمین مانده را به فوتبال خوزستان آورده‌اند که دیگر جایی برای ما خوزستانی‌ها باقی نمی‌ماند.

من دو سال از فوتبال دور بودم و خیلی‌ها خوشحال بودند اما من با تلاش خودم به فوتبال برگشتم و حالا خیلی‌ها ناراحت هستند و چشم ندارند بازگشت مرا به فوتبال ببینند. »

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.