وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

کعبی: دوشنبه شب در رشت جشن صعود می‌گیریم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – حسین کعبی، هافبک باتجربه تیم سپیدرود رشت، معتقد است این تیم فردا (دوشنبه) با شکست دادن نساجی مازندران جشن صعود به لیگ برتر را می‌گیرد.

به گزارش سایت سپیدرود، تازه‌ترین حرف‌های این بازیکن با خبرورزشی را می‌خوانید.

* اوضاع سپیدرود رشت در آستانه بازی حساس هفته پایانی چطور است؟

خدا را شکر همه چیز خوب است و تیم تمرینات خوبی را انجام داده و می‌خواهیم فوتبالی به لیگ برتر صعود کنیم!

* بیشتر توضیح می‌دهی؟

این همه سال برخی تیم‌ها با خریدن سهمیه دیگر تیم‌ها به لیگ برتر آمدند ولی چون حق‌شان نبود سقوط کردند. ولی ما فوتبالی و با تلاش خودمان می‌خواهیم لیگ برتری شویم.

* پس این قول را به هواداران سپیدرود می‌دهی تا بعد از ۲۵ سال به بالاترین سطح فوتبال کشور صعود کنند؟

این موضوع دست خداست. ما تلاش می‌کنیم تیم خوب نساجی که واقعاً بازیکنان خوبی دارد را در زمین خودمان شکست دهیم و ان‌شاءا… دوشنبه شب در رشت جشن صعود می‌گیریم. ۹۰ دقیقه تا لیگ برتری شدن سپیدرود مانده و همه چیز دست خودمان است.

* این تیم اگر صعود کند می‌تواند در لیگ برتر بماند و آسانسور نشود؟

واقعیت این است که تیم ما نه پدر دارد نه مادر. تنها امید و عشق ما بازیکنان، هواداران‌مان هستند که عاشقانه تیم را دوست دارند و حمایت می‌کنند. باور کنید یک سال است هزار تومان هم نگرفته‌ایم و شاید این موضوع عجیب به نظر برسد. پارسال به چشم خودم دیدم وقتی به عنوان پاداش به بازیکنان نیم سکه داده شد، همسر یکی از بچه‌ها بابت این نیم سکه کلی ذوق کرده بود و انگار دنیا را به او داده بودند.

ما با جان و دل و فقط به عشق هوادار فوتبال بازی کرده‌ایم و خودتان بهتر می‌دانید چقدر بازی کردن در لیگ یک سخت است و امیدوارم این تلاش و زحمات نتیجه بدهد و لیگ برتری شویم.

* خیلی‌ها می‌گفتند فوتبال حسین کعبی تمام شده ولی تو حالا مرد ۹۰ دقیقه‌ای سپیدرود هستی؟

این هواداری که به ورزشگاه می‌‌آید و ۹۰ دقیقه فقط تیم خودش را تشویق می‌کند و به بازیکنش انگیزه می‌دهد، باعث شده تا من حالا مرد ۹۰ دقیقه‌ای باشم. جانم را برای این هواداران می‌دهم و خیلی خوشحالم که عضوی از تیم سپیدرود هستم.

به عنوان عضو کوچکی از تیم که تنها بازیکن غریب تیم هم به شمار می‌روم تنها یک خواهش از هواداران دارم؛ اینکه روز دوشنبه مثل پارسال که در بازی با بادران ورزشگاه را پر کردند، در بازی با نساجی ورزشگاه پر شود و ۹۰ دقیقه تیم را تشویق کنند.

خوشبختانه داور این بازی هم آقای فغانی است که بهترین داور حال حاضر آسیا به شمار می‌رود و نترس است و مطمئن هستم با تشویق هواداران، قضاوت خوب فغانی و تلاش خودمان می‌توانیم لیگ برتری شویم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • سپيدرود خروشان و بي پايان گفت:

    سپیدرود گل بزن

    رشتیا بی قرارن

    ….

    90 دقیقه تا لیگ برتر

    زنده باد سپیدرود
    زنده باد رشت
    زنده باد گیلان