وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

کعبی: نام علی کریمی هواداران را به ورزشگاه می‌آورد / هدف کریمی حفظ سپیدرود در لیگ برتر است

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – کاپیتان سپیدرود رشت درباره انتخاب علی کریمی به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان گیلانی گفت: کریمی اگر می‌دانست نتیجه نمی‌گیرد به رشت نمی‌آمد و قطعا هدف او حفظ سپیدرود در لیگ برتر است.

به گزارش سایت سپیدرود، حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره انتخاب علی کریمی و تمرینات زیر نظر سرمربی جدید گفت: دیروز و امروز با روحیه مضاعفی در تمرینات حاضر شدیم و سرشار از انگیزه هستیم. با علی چندین سال همکار بودیم و رفتار او را کاملا می‌شناسم.

او ادامه داد: از جنبه روحی و روانی در جایگاه خوبی قرار گرفتیم. علی کریم رفیق باز است و همیشه با بازیکنان رابطه خیلی خوبی دارند. او می تواند موفق باشد. در رشت سپیدرود هواداران زیادی دارد. کریمی  اگر می‌دانست نتیجه نمی‌گیرد به رشت نمی‌آمد و قطعا هدف او حفظ سپیدرود در لیگ برتر است.

کاپیتان سپیدرود خاطرنشان کرد: کریمی بازیکن بزرگی بوده و مربی کوچکی نیست. با اسم علی کریمی هواداران بیشتری به ورزشگاه می‌آیند. مهم ترین ویژگی او این است که حرفش را رک میزند و از شخصی ترس ندارد. خیلی چیزها از او یاد گرفتم و از آن دسته افرادی است که کسانی که حرف واقعبت را میزنند.

کعبی درباره بازی پیش رو برابر گسترش فولاد تبریز عنوان کرد: بازی خیلی سختی و شش امتیازی داریم. شکست هفته پیش را فراموش کردیم. گسترش تیم خوبی است. کار آسانی نداریم و مطمئن باشید در این بازی حرفه‌ای عمل می‌کنیم تا سه امتیاز را دریافت کنیم و کریمی هم شروع موفقی داشته باشد.

مدافع سرخپوشان گیلانی افزود: در مورد دستیاری یا مربیگری هنوز فکر نکردم و فعلا روی بازی کردن تمرکز کرده‌ام. هیچ مشکلی ندارم و سعی کردم که استراحتم خوب باشد و بهترین بازی‌ها را برای سپیدرود به نمایش بگذارم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.