وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

کعبی: هنوز مثل گذشته استارت می‌زنم / بیشتر از هر چیزی به فکر آبرویم هستم

مدافع – هافبک باتجربه سپیدرود رشت گفت: از لحاظ بدنی در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار دارم و مثل سال‌های پیش استارت می‌زنم و می‌دوم.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – حسین کعبی در مورد شرایط فعلی سپیدرود و عملکرد این تیم در فصل نقل‌ و انتقالات به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت:

شرایط تیم ما خوب است و فکر می‌کنم با جذب یک مهاجم دیگر لیست تیم‌مان تکمیل شود. تلاش کادر فنی سپیدرود بر این بود که براساس نیازهای تیم بازیکن بگیرد و حالا تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار داریم.

وی در ادامه افزود: ما می‌دانیم که کار سختی در لیگ برتر داریم، ولی می‌خواهیم بهترین فوتبال را به نمایش بگذاریم و در این فصل حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. نمی‌خواهم بگویم شاهکار خواهیم کرد، ولی می‌خواهیم از اعتبار سپیدرود در لیگ برتر ایران دفاع کنیم.

مدافع – هافبک باتجربه سپیدرود رشت در پاسخ به این پرسش که آیا آماده بازگشت دوباره به لیگ برتر است، اظهار داشت: من اگر بدنم آماده نبود، مطمئن باشید الان در کنار سپیدرود نبودم. از لحاظ بدنی در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار دارم و مثل سال‌های پیش استارت می‌زنم و می‌دوم. مطمئن باشید من بیشتر از هر چیزی به فکر آبرویم هستم و در لیگ امسال عملکرد خوبی خواهم داشت.

کعبی درمورد اینکه کدام تیم مدعی جدی قهرمانی گفت: هیچ چیز معلوم نیست و تا پایان لیگ اتفاقات مختلفی رخ می‌دهد. من نمی‌توانم از تیم خاصی نام ببرم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است