وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

کلاف سردرگمی به نام انتخابات هیئت فوتبال گیلان؛ تاریخ دقیق انتخابات مشخص نیست!

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – انتخابات هیئت فوتبال گیلان برای دومین بار متوالی در یک ماه اخیر به تعویق افتاده و تاریخ دقیق این انتخابات مشخص نشده است.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، انتخابات هیئت فوتبال گیلان تبدیل به معضلی برای دوستداران فوتبال شده است، انتخاباتی که ابتدا قرار بود روز یکشنبه ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۸ در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برگزار ‌شود.

نخستین تعویق انتخابات هیئت فوتبال گیلان به درخواست رئیس فدراسیون رقم خورد، مهدی تاج به دلیل برگزاری جلسه‌ای کاری در تهران، خواهان تعویق ۲۴ ساعته این انتخابات شده و طبق اعلام «فرزاد سیری» دبیر مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان گیلان، روز دوشنبه سیزدهم آبان ماه رأس ساعت ۱۰ تاریخ دقیق انتخابات اعلام شد.

کمتر از ۴۸ ساعت به آغاز انتخابات باقی ماند که خبری دیگر بر روی سایت رسمی هیئت فوتبال گیلان قرارگرفته و از تأخیر ۱۳۵ دقیقه‌ای انتخابات به دلیل حضور در راهپیمایی خبر داده شد، کارت‌های خبرنگاران و عکاسان برای پوشش خبری این انتخابات صادرشده و همگان منتظر انتخاباتی هیجانی میان چهار کاندیدا رأس ساعت ۱۲:۱۵ بودند.

۱۲ ساعت مانده به انتخابات، شایعه‌ای عجیب مبنی بر ارسال نامه سازمان بازرسی گیلان به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان به دلیل شکایت یکی از کاندیداها در شهر پیچیده شد، نامه‌ای که حکایت از لغو انتخابات داشت.

سیری بار دیگر در مقام پاسخگویی برآمده و خبر از لغو انتخابات هیئت فوتبال گیلان داد؛ برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان و مسابقه فوتبال ایران و عراق، دلایل لغو انتخابات از سوی دبیر مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان گیلان اعلام شد.

وی خبر از برگزاری انتخابات در تاریخ سی‌ام آبان ماه داده و تأکید کرد این انتخابات روز پنجشنبه ٣٠ آبان ماه رأس ساعت ١٠ صبح در سالن اجتماعات حسینیه شهدای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برگزار می‌شود.

اعلام تاریخ دقیق انتخابات هیئت فوتبال گیلان خیلی زود با واکنش مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روبه‌رو شد.

مهرداد ورزلدوست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به لغو انتخابات هیئت فوتبال گیلان اظهار کرد: تاریخ دقیق این انتخابات مشخص نشده است و هرگونه گمانه‌زنی‌های قبلی مبنی بر برگزاری انتخابات در آبان ماه نادرست است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات هیئت فوتبال گیلان در انتظار تصمیم فدراسیون فوتبال هستیم، گفت: انتخابات هیئت فوتبال گیلان به دلیل شکایت یکی از کاندیداها لغو شده و منتظر اعلام رسمی تاریخ جدید از سوی فدراسیون فوتبال هستیم.

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با تأکید بر اطلاع‌رسانی تاریخ دقیق انتخابات هیئت فوتبال گیلان از سوی اداره کل ورزش و جوانان گیلان افزود: طبق قانون، تاریخ دقیق انتخابات به‌صورت مکتوب از سوی فدراسیون فوتبال به اداره کل ورزش و جوانان ابلاغ خواهد شد و پس از دریافت نامه مکتوب، تاریخ جدید انتخابات اعلام می‌شود.

به گزارش فارس، قربانعلی الماسخاله، امیر فرحسینی، اسماعیل شاد و افشین ناظمی برای تصدی کرسی ریاست انتخابات هیئت فوتبال گیلان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.