وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

کنفرانس خبری سرمربی سپیدرود برگزار نشد

کنفرانس خبری و مطبوعاتی سرمربی سپیدرود به دلیل عدم حضور وی در جلسه پس از بازی برگزار نشد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، کنفرانس مطبوعاتی سرمربی باشگاه سپیدرود پس از مسابقه با پارس جنوبی به‌دلیل عدم حضور مربیان سپیدرود برگزار نشد.

بنابر این گزارش دلیل عدم حضور علی نظرمحمدی در کنفرانس مطبوعاتی، اخراج وی در مسابقه با “خونه به خونه” بابل بود که طبق قانون وی اجازه نشستن بر روی نیمکت و حضور در جلسه مطبوعاتی پس از مسابقه را نداشت.

علی عشوری‌زاد و حمیدرضا منصوری دو کمک نظرمحمدی نیز در جلسه مطبوعاتی امروز حضور نیافتند در حالیکه معمولا در غیاب سرمربی باید کمک‌های وی در کنفرانس پس از بازی شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سپیدرود در پایان هفته بیست و سوم لیگ دسته اول پس از تساوی برابر پارس جنوبی با ۴۰ امتیاز و یک امتیاز کمتر در رده دوم جدول هجده تیمی لیگ آزادگان جای دارد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + نه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

16 دیدگاه ارسال شده است

  • فراز گفت:

    دو تا نکته:

    ۱- این چه رسمیه که هر بازی باید کلی بطری و سنگ ریزه و پرتقال و .. پرتاب کنیم سمت بازیکنای حریف؟
    امروزم که برف در دسترس بود و از همون لحظه ی اول گلوله های برفی پرتاب میشدن سمت بازیکنایی که می خواستن اوت و کرنر بزنن!
    این انتقاد اول که از خودمون کردم..
    ۲- این آقای داور هدفش چی بود؟!
    از همون خطای اول, طوری با حرص و قیافه گرفتنای عجیب غریب , با بازیکنای سپیدرود برخورد کرد که انگار عربستان با ایران داره بازی می کنه و داور عرب گذاشتن براشون!
    یعنی چی آخه؟
    چنتا خطای شدید و واضح رو نمی گیری ..
    اونم درحالیکه درست نزدیک صحنه ای..
    پنالتی به اون تابلویی…
    خدایا..
    این همه تماشاگر و هوادار میان و تیم ام موقعیت ایجاد می کنه, بعد داور میاد حقمونو اینجوری واضح می خوره..
    به کی میشه شکایت کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    هیشکی!

  • سیامک گفت:

    سلام حتما قبل از اینکه تیم مارا محروم کنند ان نامردان از اقای نظر محمدی می خواهم از داور مسابقه حتما شکایتی تنظیم بشه ضمنا داورای گیلانی یاد بگیرن چطور داور تهرانی حمایت از مربی تهرانی پارس جم را داشت خدا از این بی معرفث نگذرد

  • ایمان گفت:

    فرازجان نمیدونم چرا این اتفاقا باید توو رشت ما بیوفته! بخدا کار درستی نمیکنیم که همش بطریو سنگو… پرت میکنیم سمت بازیکنای حریف! ما فرهنگمون خیلی بالاست، نباید این اتفاقا توو رشت بیوفته. لیدری که رو سکو ها نشسته باید این چیزا رو منتقل کنه به تماشاگرا.

  • کیوان رشتی گفت:

    داورپنالتی سالم سپیدروددردقیقه۹۳رانگرفت.ایواله به این داورتازه کار!

  • احمد حسن زاده گفت:

    سپیدرود برای صعود به لیگ برتر باید تمام بازیها رو مثل نیمه دوم بازی با ملوان انجام بده وگرنه مثل امروز درسته که پنالتی به نفعش نگرفتن اما باید قبول کنیم که تیم شاداب وخوب بازی نکرد .به امید موفقیت سپیدرود

  • حسین گفت:

    سیامک جان این داور گیلانی بود نه تهرانی

  • ساسان گفت:

    به نظر شما فضای امروز ورزشگاه فرهنگی بود . عضدی داره افتضاح میشه

  • امین(سپیدرود) گفت:

    هر کی برف پرت کنه آبایه … به هر کی اینو میگفتم دیگه پرت نمیکرد

  • علی گفت:

    علی ۱۷ / بهمن / ۱۳۹۵ ساعت: ۰۷:۴۰ نظر شما در انتظار بررسی است
    تماشاگران سپیدرود باید طومار هزاران نفری امضا وبنویسند که ما پانزده هزارنفر در ورزشگاه فقط تیم را تشویق می کنیم و از حرکات صدنفری که بین جمعیت نشسته اند وبرف و…پرتاب می کنند بیزاریم نیروهای انتظامی و امنیتی موظفند محسوس ونامحسوس بین جمعیت قرار گیرند و این افراد محدود را دستگیر کنند ِِِِ چرا یک عده کوچک باید با سرنوشت یک تیم و یک شهر بازی کنند .همین حرکات باعث کلی جریمه نقدی ‘محرومیت و عصبی شدن بازیکنان متعصبی مثل تامینی شده است . با امضای این طومار که می تواند با هدایت باشگاه صورت بگیرد و ارسال آن به فدراسیون فوتبال و نهادهای امنیتی و انتظامی باید از حیثیت تماشاگران اصیل سپیدرود از جمله خودم با پنجاه سال همراهی با این تیم دفاع کرد.

  • لشت نشا گفت:

    زیاد شلوغش نکنین که عضدی داره افضتاح میشه مثل اینکه بقیه ورزشگاه رو ندیدین

  • میثم گفت:

    سلام، من با حضور تماشاگر به صورت رایگان بسیار مخالفم، پرشدن ورزشگاه به چه قیمت؟؟ به قیمت این که یه عده که هیچ چیز از سپیدرود و مشکلات اون و شرایط حساس اون نمیدونن بیان و با فحاشی و پرتاب بطری و برف و … زحمات همه رو به باد بدن؟؟؟ اگه بعضی از تماشاگرا اون حرکات رو تو بازی دیروز انجام نمیدادن قطعا داور به اون شکل از پنالتی ۱۰۰٪ دقیقه ۹۴ نمیگذشت، علاوه بر این باید منتظر محرومیت از طرف کمیته انضباطی هم باشیم.

  • یاسر گفت:

    هیچ ربطی به پرتاب برف نداره داور فقط اومده بود برا باختن سپیدرود ملوانیهای سایت الکی شلوغش نکنین کجای دنیا بخاطر پرتاب برف اخراج الکی دو تا پنالتی نگرفته و ۳تا کارت زرد الکی میدن؟تازه خود تیم جم عرضه نداشت موقعیت تو محوطه جریمه سپیدرود ایجاد کنه داور فقط منتظر بود یه نفر خودشو اونجا بندازه تا کلا نابودمون کنه

  • یاسر گفت:

    میثم همه دیگه میدونن که تو که میای اینجا نظر نیدی انزلی چی هستی تو برو به فکر جو ورزشگاه داغون خودتون باش و اول بازی اکسین رو برگزار کتین بعد بیاین اینجا قد قد کنین

  • یاسر گفت:

    تو و امثال تو که منتظر محرومیت ما هستین

  • یاسر گفت:

    تف و لعنت بر هرچی شلخت و داوریه لجنه و کمیته کثیف داوران

  • دختر سپیدرودی گفت:

    یه عده که فقط میاین این سایت به همه تهمت بزنند و از نتیجه نگرفتن سپیدرود خوش بگذرونند ولی این سایت جای بحث درباره مسایل بازیه یک که واقعا چه جوری میشه سکوها رو کنترا کرد که یه عده بچه بازیچه ادمای معلوم الحال نشن که وسیله پرتاب کنن که چی بشه اخه؟دو چه جوری میشه از وقوع مجدد ناداوری ها جلوگیری کرد و سه چرا بازیکن های جدید به تیم اضافه نمیشند