وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

کوچکی‌نژاد: شهرداری نه می‌تواند تیم‌داری کند و نه می‌تواند مخارج اداره سپیدرود را بپردازد

کوچکی نژاد: تا زمانی که تیم سپیدرود در رده پایین جدول مسابقات فوتبال قرار داشت کسی سراغی از این تیم نمی‌گرفت اما در حال حاضر که این تیم به دسته یک جدول مسابقات صعود کرده، شاهد ورود برخی رانت‌ها به این مسئله هستیم.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – نماینده مردم رشت از دخالت و رانت‌خواری برخی سیاسیون درباره اداره تیم فوتبال سپیدرود پرده برداشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به برخی دخالت‌های سیاسی در اداره تیم فوتبال سپید رود رشت واکنش نشان داد.

وی افزود: تا زمانی که تیم سپیدرود در رده پایین جدول مسابقات فوتبال قرار داشت کسی سراغی از این تیم نمی‌گرفت اما در حال حاضر که این تیم به دسته یک جدول مسابقات صعود کرده، شاهد ورود برخی رانت‌ها به این مسئله هستیم.

وی با بیان اینکه نمایندگان رشت می‌کوشند به روند فعالیت این تیم ورزشی کمک کنند، تصریح کرد: بدون شک رانت‌خواری درباره هدایت تیم سپیدرود مشکل ساز خواهد بود که باید از آن جلوگیری کرد.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه سیاسیون نباید در ورزش دخالت کنند تصریح کرد: چرا باید معاون سیاسی استاندار به این مسئله ورود کند.

کوچکی‌نژاد در ادامه به برخی پیشنهادات در خصوص هدایت این تیم ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: برخی معتقدند این تیم باید به شهرداری رشت سپرده شود که بنده معتقدم شهرداری نه می‌تواند تیم‌داری کند و نه می‌تواند مخارج اداره این تیم را بپردازد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 14 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

17 دیدگاه ارسال شده است

  • omid گفت:

    باز این حرف زد تو به ملوانت بچسب حرف رو بیخیال شهرداری نه برای داماشیه خریدار بیار

  • براری گفت:

    چه خوب بود اگه همه بدون نقاب زندگی می کردیم

  • sayed گفت:

    هستن آدمایی که نه زیبایی و نه پول نه مادیات دنیا براشون مهم نیس بلکه نجابت و متنانت و اخلاق براشون مهمه تره . صد حیف از اون نجابت ظاهری که پشتش خیانته ك میدونی چی میگم! به کی میگم

  • احسانی گفت:

    کسانی که مردم را به تجمع دعوت می‌کنند، باید پاسخگوی عواقب این تجمعات باشند،

  • سعيد گفت:

    جبار کوچکی نژاد در مورد وضعیت تیم ملوان، اظهار کرد: ملوان بخاطر مشکلات زیرساختی و مدیریتی فصل بدی را پشت سر گذاشت که به سقوط به دسته اول منجر شد.وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: ملوان از تیم های ریشه دار فوتبال ایران است و سقوط به رقابت های دسته اول باشگاه های کشور در شأن این تیم نبود.نماینده مردم رشت در مجلس در واکنش به موفقیت ملوان در مزایده باشگاه نفت برای حضور مجدد در پیکار های لیگ برتر، اضافه کرد: مزایده در این راستا مشکلی نداشته و کاملا به صورت قانونی برگزارشد.کوچکی نژاد تاکید کرد: اگر بازگشت ملوان به لیگ برتر با قانونی شمردن این مزایده انجام نشود، پیگیر احقاق حق ملوانی ها در مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.

  • سعيد گفت:

    اين نماينده ى شهر ماست !
    يعنى از ماست كه بر ماست !

  • تیمور گفت:

    ممکن است برخی افراد به طور موردی و مصداقی در برخی حوزه‌های ورزش بتوانند منشا اثر باشند اما اینکه بخواهد این موضوع تبدیل به یک رویه و شرط شود دارای اشکال است.

    متاسفانه نگاه سیاسیون به حوزه ورزش نگاه ابزاری شده است و این موضوع باعث شده تا در اثربخشی فعالیت‌ها دچار افت و کاهندگی شویم.

    ورزش یکی از لوازم نسل جوان جامعه است و هر آسیبی که از ناحیه افراد غیر متعهد و غیر متخصص به این حوزه وارد شود گریبان جوانان و کل جامعه را خواهد گرفت.

  • امین سپیدرودی گفت:

    تیم سپیدرود شده جنگ سیاسی بین اقایان…..هه فقط میشه اینو گفت که چون یکی از یکی دیگه خوشش نمیاد نمیخاد بذاره بیاد رو کار کاملا مشخصه و خدا دو چشم بینا داده ما….آقا یکم بیشتر فکر کنید مالک اصلی هواداره تیمه اینقدر حرص تیم رو نزنید….پس باید درست تصمیم بگیرین..چون این هواداره که تیم رو تو اوج بی پولی کشوند لیگ یک..این ما بودیم که قیمت سپیدرود رو آوردیم بالا با صعود به لیگ بالاتر. .پس لطفا درست تصمیم بگیرین….

  • omid گفت:

    دستهایی در کارند تا نذاره سبیدرود اوج بگیره هر وقت تیم اومد بالا براش بازی در اوردن مشخصا دوست ندارن تو گیلان برای ملوان رقیبی تراشیده بشه گیلان شده همش ملوان ملوان اه حالم از شنیدن اسمش بهم میخوره بزور میخوان بکشنش بالا شما از نیوکاسل که بالاتر نیستین

  • omid گفت:

    سال قبل وقتی حذف شدیم داشتیم گریه میکردیم امسال که اومدیم بالا قدرش رو نمیدونیم و داریم اتلاف وقت میکنیم کفران نعمت نکنیم تیم قوی بسته نشه از روز اول تا اخر میمونه ته جدول یه فکری بکنید

  • سعيد گفت:

    درود برشما اميد جان

  • دنیا فقط رشت گفت:

    معلوم نیست این بنده خدا نماینده رشته یا انزلی.

  • سپیدرود همیشه قهرمان گفت:

    ای کاش اقای خسته بند نماینده انزلی هم مثل شما دلش به حال تیمهای رشت میسوخت.مشکل اینه که اقایون کوچکی نژاد و محمود باقری ضیابر و خطیبان و انزلی رو با رشت اشتباه گرفتن.

  • سپیدرود همیشه قهرمان گفت:

    البته از این لحاظ اقای کوچکی نژاد درست میفرمایند که معاون سیاسی استاندار در موضوعات ورزشی نباید دخالت کنند و ان هم بر میگردد به اینکه امسال ملوان اقایون در نیروی دریایی سفارشات لازم را مبذول فرمودند.لذا در این خصوص شخص استاندار باید اعلام بیطرفی کنند

  • فرهاد سپیدرود گفت:

    با تشکر از آقای کوچکی نژاد بخاطر حمایتشون از تیمهای استان گیلان امیدواریم به وضع تیمهای رشت هم رسیدگی کنند با تشکر

  • سپیدرود گفت:

    آقای کوچکی نژاد برای این شهر و مردمش که کاری انجام ندادی و نمیدی حداقل برای تیم شهر کاری بکن و انقدر طرفدار فامیلای انزلی چیت نباش آقای کوچکی نژاد ارم ساداتی ضیابری

  • فرهادسپیدرود گفت:

    آقا من غلط بکنم که از امثال کوچکی نژاد تشکر کنم..با نام کاربری من کامنت نزارین…این فقط و فقط کار یه ان زلیچی بی وجود هستش