وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

کوچ کاپیتان تیم سرخ‌پوش رشت و جذب مدافع قشقایی

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودمدافع نیم‌فصل نخست قشقایی فارس با عقد قراردادی به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوست.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال سپیدرود رشت در آستانه بازی‌های نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ یک موفق به جذب یک بازیکن جدید شد.

درحالی‌که کمتر از ۲۴ ساعت از جدایی «میثم فردوسی» کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت و پیوستنش به مس کرمان می‌گذرد، سرخ‌های شهر باران موفق به جذب مدافع نیم‌فصل نخست قشقایی شدند.

امیرحسین نادم با صلاحدید نادر دست‌نشان به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوسته است، مدافع هافبک گیلانی نیم‌فصل نخست تیم فوتبال قشقایی فارس سابقه بازی در تیم‌های جوانان پرسپولیس، امیدهای ملوان و بزرگ‌سالان استقلال جنوب تهران و وحدت یزد را دارد.

به گزارش فارس، پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال سپیدرود رشت به دلیل بدهی و شکایات بازیکنان و اعضای اسبق کادر فنی مدیریتی این تیم بسته است و به گفته مسؤولین این باشگاه ظرف ۴۸ ساعت آتی، این مشکل برطرف می‌شود.

در سوی مقابل دیگر تیم رشتی در فصول اخیر از نظر مالی مشکلی نداشته و پنجره نقل و انتقالاتی داماش گیلان باز است! لاجوردی پوشان شهر باران در فصل جاری تنها پنج درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌اند و سیامک فراهانی عطای کار در این تیم را به لقایش بخشید.

مازیار ربیعی‌فر به‌عنوان سرمربی جدید داماش انتخاب‌شده و با چالشی بزرگ مواجه است، درحالی‌که کمتر از چهار روز تا آغاز رقابت‌های لیگ یک باقی‌مانده است بازیکنان داماش از حضور در تمرینات خودداری می‌کنند و تکلیف مالکیتی این باشگاه مشخص نیست.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + نوزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.