وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش تصویری اختصاصی/ حاشیه های یک روز داغ زمستانی!

(عکس ها از: مهدی پیراسته)

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – آتش بازی سربازان ارتش سرخ گیلان در نخستین روز زمستان موجب شد تا هواداران عاشق و پرشور رودخروشان شمال با دلهایی گرم و امیدوارم زمستان را آغاز نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 8 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 دیدگاه ارسال شده است

  • آرمان گفت:

    در ابتدا این برد با ارزش رو به همه هواداران متعصب ، کادر فنی و بازیکنان خوب سپیدرود تبریک عرض می کنم
    بعنوان یک نظرشخصی عارضم :
    1- در دروازه ، سید سه موقعیت خیلی خوب رو دفع کرد ، دروازبان یعنی همین ، درود بر او.
    2- در دفاع ، ملکی با اعتماد به نفس بیشتر همان روند خوب گذشته اش رو ادامه داد و اخراجش هم ناحق بود ، میثم تهی دست هم خوب بود میثم تبدیل شده به آچار فرانسه تیم .
    یکی از اشکالات خط دفاعی ما خطا روی بازیکن حریف در اطراف محوطه جریمه هست ، هم در بازی با پرسپولیس و هم در بازی با نفت در صحنه خطا ، هم بازیکنان ما کارت زرد گرفتند و هم گل دریافت کردیم ،
    در لحظه گل نفت ، پس از برخورد توپ با تیر عمودی ، سه بازیکن حریف با تنها بازیکن ما یعنی میلاد قربان زاده نزدیک دروازه بودند ، بقیه بازیکنان ما . . .
    امیدوارم با تذکرات کادر فنی این مشکل برطرف شود. باور کنید تفاضل گل در پایان لیگ خیلی مهم است.

    3- در خط هافبک میثم فردوسی تبدیل شده به یک هافبک جنگنده و قابل اطمینان ، پاس گل او به پویا خیلی زیبا و حرفه ای بود ، عباسی هم نمره قبولی گرفت ، توحید غلامی نسبت به سایر بازیها بهتر بود ، از حسین خان ابراهیمی هم هرچه تعریف کنیم کم گفته ایم ، میعاد هم هرچند دو موقعیت خوب رو از دست داد اما خوب بازی کرد ، آمدن توتی شهرباران و همکاریش با ابراهیمی دیدنی بود.
    4- در خط حمله پویا زهرش رو ریخت و عالی بود.
    در کل به نظر بنده تاکتیکی ترین بازی سپیدرود تا این هفته ، همین بازی با نفت بود.
    بد نیست یادی هم از علی نظرمحمدی عزیز کنیم که در این پیروزی سهیم بودند.
    داوری هم بسیار ضعیف بود و هرچقدر برای ما سختگیرانه قضاوت کرد ، در عوض با بازیکنان حریف مهربان بود.

  • amin گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت مربیان و بازیکنان محترم سپیدرود
    یک تذکر به آقای روانخواه اینکه از دقیقه 60 به بعد کعبی خسته می شود و تمام تیمها از سمت ایشان حمله می کنند لطفا فکری به این نقطه ضعف تیمتان داشته باشید. با آرزوی موفقیت روز افزون

  • امیر گفت:

    یه برد خوب وروحیه سازبرای تغییررویه وبازسازی روحی جهت استارت جمع آوری امتیازات لازم درراستای نیل به هدف امسال تیم وبطبع آن کل شهرواستانمون که همانا سقوط نکردن به دسته پایین تره که پسازتحقق این امرباتجربه امسال درفصل بعد نیمه بالایی جدول هدفگذاری بشه که درادامه درسال سوم افقهای روشنتری رومدنظرقراربدیم که اولینش گرفتن سهمیه آسیایه که مطمنا هواداران رشتی لیاقتشودارن،باامیدبه روزهای خوش آینده…

  • سید گفت:

    با سلام جناب آقای روانخواه از حسین کعبی با توجه به تجربه بین المللی در یک خط جلوتر استفاده گردد مثمرثمرتر خواهد بود و بازیکنی جوانتر ودارای قامتی بهتر در دفاع راست استفاده شود.
    با سپاس

  • سید گفت:

    با سلام جناب آقای روانخواه تیم سپیدرود در مواقعی که گل هم از حریف جلو می باشد دفاعش خیلی باز بازی می کند در نتیجه حفره های زیادی درش ایجاد میشود خواهشن فکری برای این معضل صورت گیرد. با سپاس و به امید پیروزی بعدی مقابل مشکی پوشان(سیاه جامگان)