وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش تصویری اختصاصی سایت سپیدرود از دریچه دوربین امیرحسین خیرخواه

(عکس ها از: امیر حسین خیرخواه)

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم سپیدرود رشت که با قهرمانی نیم فصل اول مسابقات را با فاصله ۴ امتیازی نسبت به تیم دوم یعنی ملوان بندرانزلی به پایان رسانده بود، علیرغم شکست در این دیدار و پیروزی ملوان همچنان در صدر ماندنی شد.

در سوی مقابل محمد ربیعی قرار داشت که پس از روی کار آمدن به جای اکبر میثاقیان به شدت تحت فشار برای کسب اولین پیروزی در تیم بادران قرار داشت؛ اتفاقی که مقابل صدرنشین برای او رخ داد. پس از پایان این دیدار بادران ۲۷ امتیازی شد و به رتبه هفتم رسید و تیم سپیدرود صدرنشین باقی ماند.

یکی از تماشاگران ویژه این دیدار مربی تیم پرسپولیس “سرتون چوک” بود که برای تماشای بازی شایان مصلح، مدافع چپ سپیدرود به ورزشگاه آمده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

6 دیدگاه ارسال شده است

  • هواداران مهندس دیدار و استاد اشکان غایبی و سپیدرود و داماش رشت + رشتی های مقیم تهران و کرج و اصفهان و تبریز و قائمشهر + دختر پسرهای رشت گفت:

    واقعا جای تاسفه که بعضیا امار ما رو به تهرانیا میدن تا ما رو کتک بزنن.گناه ما چی بود جز عشق و علاقه به رشت.
    سرورمان اشکان غایبی از ناحیه دست دچار کوفتگی شده.این نمیتونه دلیلی بر متعصب بودن این فرد باشه؟قابل توجه اونایی که دهن کثیفشون رو همیشه باز میکنن و اینجا رو به لجن کشیدن.
    به وقتش تلافی می کنیم

  • سیامک از رشت گفت:

    من نمیدانم چرا اینقدر به ترکیب تیم دستکاری میکنند مگر ترکیب بازی با اگسین چه عیبی داشت خواهش میکنم اقای نظر محمدی

  • دختر سپیدرودی گفت:

    ادمین عزیز و محترم سایت کم تر از یک سال هست که به سایت شما سر میزنم و نظرات رو میخونم و اخبار تیم محبوب سپیدرود پیگیر میشم اما شخصا نظری نمیذاشتم چون نه امکان ثبت نام در سایت هست که شناسه و اسم کاربری ادم محفوظ باشه و نه امکان بلاک کردن شخص هتاک نه حتی لایک و دیسلایک یا امکان ریپلای پاسخ ها حتی شماره تماس یا ایمیلی که بشه با مسولیین سایت تماس داشت هم نیست اما واقعا خجالت اوره در شرایطی که همه دغدغه تیم رو دارن شخص معلوم الحالی با شناسه های مختلف به عنوان طرفدارای خودش!مباحث خلاف عقل مطرح میکنه اونهم برای سایتی که در اخبار چندماه پیش جز یکی از پربازدیدترین سایت های باشگاهی ایران معرفی شده اما این هفته نظر گذاشتم وسعی کردم بگم که چقد از این موضوع متاسفم و با کامنت هام پیاممو به گوش شما رسوندم و قبل هرچیز به جنسیت خودم هم افتخار میکنم چون فوتبال فراتر از مرزهاست اگه بخواد این روند مسخره تو این سایت ادامه پیدا کنه هم زحمت قلم و نگارش شما هدر میره هم امار بازدید سایت پایین میاد چون ادم ترجیح میده پیگیر اخبار تیم از سایت های دیگه باشه یا وبلاگ و سایت دیگه ای تاسیس بشه که دیگه توش کسی ادعانکنه عکسش وبنرش بین طرفدارانه یا هواداران حریف اونو تشویق کردند و ازین ادعاها

  • فرهاد گفت:

    درود
    دوستان نگران نباشند، از ۱۶ بازی باقی مانده ۹ بازی در زمین خودمان است. اگر از این ۹ بازی ۲۰ امتیاز بگیریم و ۵ امتیاز نیز بازی های خارج از خانه بگیریم می شود ۲۵ امتیاز که مجموعا” می شود ۵۹ امتیاز، راحت از این گروه صعود خواهیم کرد. فقط باید در بازیهای باقی مانده، بویژه بازی با ملوان، فقط تیم را تشویق کنیم و حاشیه را کنار بگذاریم. این یعنی بی حاشیه فقط تیم را تشویق کردن، خیلی به ما کمک خواهد کرد، اما اگر بجای تشویق تیم، به مباحث حاشیه ای بپردازیم، بدون تردید تیم ضربه خواهد خورد. خواهش می کنم، دوستانی که دست اندرکار هستند لطفا” از همین حالا، تلاش کنند اوضاع را تحت کنترل بگیرند. مثل چند بازی گذشته که در زمین خودمان نتیجه گرفتیم.
    مرسی به امید موفقیت سپیدرود

  • فردوس گفت:

    واقعا حرکت علی نظرمحمدی زشت بود آدم یکم باید جنبه باخت داشته باشه … تا الان ۳ تا باختیم آخر هرسه بازی اینطوری آبروریزی کرده.

  • سامیار گفت:

    اقا یک عکس از مضروب شدن جناب غایبی بگذارین تا نگن خالی بندی