وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش تصویری اختصاصی سپیدرود – پدیده: روزهای روشن خداحافظ!

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرودسپیدرود به باخت و مساوی های متوالی اش ادامه می دهد و مجذوبان جبره خوار و نان به نرخ روز خور و جادو شده، مجیز می گویند و رودسپید قطره فطره آب می شود و آنهایی که در صعودمان به سطح بالای فوتبال، چرخ پنجم گاری بودند منتظر سقوط هستند تا در رده های پایین بتوانند سپیدرود را به دوران سیاه فراموشخانه بازگردانند و در حد توان و شعور نداشته شان کنار سپید مظلوم مان بمانند و تا بزرگترین اثرشان فقط همان زندگی انگلیه باشد.

آدم های درجه دویی که فقط حضور در آن پایین ها می تواند حضورشان را توجیه کند. روزهای روشن خداحافظ!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هشت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است

  • مجید گفت:

    بابا هوادارم دل داره آخه. ما چطور با افتخار از سپیدرود بزرگ و قدیمی دفاع کنیم. آخه دو تا برد داشته باشید که ما بتونیم سرمونو بالا بگیریم.

  • مجید گفت:

    بابا مردم که تو این روزا دارن با حداقل ها میسازن. مسئولین و عوامل و فوتبالیستها هم دست به دست هم بدن هویت رشتو حفظ کنن. آخه اینقدر هم به فکرشون نمیرسه که اگه سپیدرود باشه میتونن بهتر به منافعشون برسن. تا سپیدرود نباشه. از این همه احمقیت دیگه آدم واقعا به هم میریزه.

  • رضا- ص گفت:

    واقعا اگر کریمی تیم را ترک کند اوضاع به مراتب بدتر می شود. حیف از این امید و آرزویی که از دست رفت. علی کریمی را فدراسیون نمی خواهد. او هرچه داشت برای سپیدرود گذاشت از مال و اعتبار خودش گذشت ولی متاسفانه بعضی ها خوشحالند چرا؟ اما حیف از این استان فوتبال خیز که در آن نه سیاستمدارنش، نه سرمایه دارانش و نه استاندار و مسولان فوتبالش هیچ کدام حمایت از این تیم ریشه دار نکردند. باید خون گریست چون با رفتن کریمی باید منتظر روزهای سقوط آزاد بود.