وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش تصویری خبرورزشی/ بازگشت سپیدرود به صدر جدول

(عکس ها از: سید احمد کیایی)

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم سپیدرود رشت با برتری در بازی معوقه با فجر سپاسی شیراز ۴۳ امتیازی شد و به صدر جدول رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور برگشت.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از “خبر ورزشی”، در این دیدار سپیدرود ابتدا روی ضربه میثم فردوسی در دقیقه ۳۴ به گل رسید و نیمه اول را با برتری یک – صفر به رختکن رفت.

در ادمه سپیدرود به بازی تهاجمی خود ادامه داد و این بار روی ضربه سید هادی موسوی مدافع پیش تاخته خود به گل رسید. این گل در دقیقه ۶۴ به ثمر رسید و در نهایت سپیدرود این بازی را با نتیجه دو بر صفر به سود خود پایان برد و ۴۳ امتیازی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 10 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 دیدگاه ارسال شده است

  • مهدی گفت:

    سپیدرود در طول ۲۳ هفته لیگ یک، از نظر تعداد هفته های صدرنشینی از همه تیمها با فاصله جلو هست و اگر هفته هاییکه دوم بود و یک بازی کمتر داشت رو با لحاظ امتیازات بازی عقب افتاده نیم فصل اول با اکسین و نیم فصل دوم با سپاسی محاسبه کنیم، مطمئنا تمام لیگ یک امسال، صدر در قبضه ی ارتش سرخ بود و با فاصله ۴ امتیاز قهرمان نیم فصل هم که شد. انصافا شایسته ترین تیم برای قهرمانی و صعود هست، بااینکه بیشتر از همه تیمهای بالای جدول مشکلات داشته و کمترین حمایت رو کنار خودش دیده!!
    صدرنشینی و موفقیت با اینهمه تبعیض . . . . !!!
    به همه اینها ناداوریهایی مثل بازی رفت با نیروی دریایی و بازی هفته پیش با نیروگاه پارس جنوبی رو هم اضافه کنید!!
    ایران . . . تاابد . . . سپیدرود

  • علی (بندرعباس) گفت:

    ما که بعد از مدتها رفته بودیم عضدی ، خیلی حال کردیم و لذت بردیم ، سپیدرود زیبا و هجومی بازی کرد و بخصوص حسین کعبی خیلی موثر بود

  • فرهاد گفت:

    درود
    با تبریک مجدد بابت این پیروزی، نحوه تشویق تماشاگران هم خیلی خوب بود امیدوارم اندک شعارهایی هم که بعضی افراد منحرف بین تماشاگران می کشانند هم از بین برود و همه یکدل و یکصدا فقط تیم را تشویق کنیم.
    ایران سپیدرود

  • سعید گفت:

    داش مهدی اینک کی چند هفته صدر نشین بوده ملاک نی.ملاک صعود ب لیگ برتره ک باید عملی بشه

  • دختر سپیدرودی گفت:

    یه کلمه هم از مادر عروس الکی مثلا ما نمیدونستیم که تیم باید به لیگ برتر صعود کنه!چه اطلاعات مهمی کاش یکی به گوش کادر فنی و بازیکنا برسونه ملاک چیه