وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش تصویری خبرگزاری تسنیم از جشن صعود سپیدرود به لیگ برتر

هواداران تیم سپیدرود رشت بعد از صعود این تیم به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه عضدی جشن گرفتند.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از رشت، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال، تیم‌‌های سپیدرود رشت و نساجی قائمشهر از ساعت ۱۷ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف هم رفتند که سپیدرود با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل میهمانش به برتری رسید و لیگ برتری شد.

تماشاگران تیم سپیدرود رشت بعد از سوت پایان مسابقه به زمین مسابقه ریختند و همراه با بازیکنان این تیم به شادی پرداختند.

* قبل از آغاز مسابقه دو تیم هیئت فوتبال استان گیلان برنامه‌ای را برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه تدراک دیده بود.

* نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز جزو تماشاگران ویژه این دیدار هستند.

* بازیکنان تیم سپیدرود رشت با ورود به ورزشگاه به شدت مورد تشویق تماشاگران قرار گرفتند.

در حالی که ساعت‌های زیادی به آغاز بازی باقی مانده، اما ظرفیت ورزشگاه پر شده است. از طرفی، بسیاری از هواداران سپیدرود بیرون از ورزشگاه حضور دارند، اما اجازه ورود به آنها داده نشده است. درهای ورزشگاه از صبح به روی علاقه‌مندان باز شد و برخی از تماشاگران از پیش از ظهر روی سکوها مستقر شده بودند.

* محمد عباس‌زاده، مهاجم تیم نساجی مازندران پس از به ثمر رساندن بیست‌و‌چهارمین گل این فصلش برای تیم نساجی زیرپیراهنش را نشان داد که روی آن نوشته شده بود: «بیست‌وچهار، الوعده وفا». او وعده داده بود که در فصل جاری به یاد مرحوم هادی نوروزی ۲۴ گل به ثمر خواهد رساند.

* نکته جالب این بود که تماشاگران سپیدورد بعد از گلزنی عباس‌زاده این مهاجم را تشویق کردند.

* بعد از به ثمر رساندن گل سوم سپیدرود توسط حسین کعبی یکی از هواداران این تیم به زمین مسابقه آمد. کعبی بعد از گلزنی به تقلید از لیونل مسی، مهاجم بارسلونا که در الکلاسیکو بعد از گلزنی لباس خود را از تن درآورد و به تماشاگران نشان داد، پیراهن خود را در آورد و رو به تماشاگران گرفت.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + نه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 دیدگاه ارسال شده است

  • کورش گفت:

    خنده نوکون می گریه ره
    گریه کی یار خنده ناره
    ایروز دینی کی روزگار
    ترم به گریه اوره
    تثدیم به آبایها

  • علی گفت:

    دیروز به عینه دیدم بسیاری از هم استانیها که در رشت مغازه دارند و در حال کاسبی از جیب مردم رشت؛عزا گرفته بودند!!!!بهتره در خریدمان از هر مغازه داری نیز بیشتر دقت کنیم و همینطور در انتخابات شورای شهر

  • دختر سپیدرودی گفت:

    آقای علی حق با شماست یکی دوتا از سربازهایی که در خیابان بودن هم با ماشین ما بد رفتاری کردن که چرا پرچم سپیدرود تکان میدیم و جو میدیم!!!معلوم بود هم استانی حسود بود چون لهجه گیلانی داشتن.متاسفم

  • علیرضاارشاد گفت:

    سلام به تمام مردم رشت واقعی دم همه شماگرم خواهیش میکنم شخصیت رشتی بودن مارو حفظ کنیم مبارک همه رشتی ها واقعی با غیرت …دمت گرم نظرمحمدی.علیرضاارشادازتهران

  • علیرضا گفت:

    مشکل شهر ما اینه که اکثر کسایی که در رشت زندگی می کنند رشتی نیستن، توی قسمت نیروی انتظامیشم متاسفانه شرق گیلانیا خیلی زیادن. من یادمه سرباز که بودم فرمانده عوضیمون موقع جشن مردم برای صعود به جام جهانی میگفت بریم مردم آزاری!!!!!!!!!! برای همشون متاسفم. به شخصه یه آدم توشون ندیده بودم!