وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش تصویری: رستوران زوفا میزبان سپیدرودی ها

(عکس ها از: سید احمد کیایی)

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سربازان ارتش سرخ پس از یک روز سخت و دو جلسه تمرین قدرتی و فنی در سواحل دریای کاسپین و زمین چمن دانشکده تربیت بدنی، افطار را مهمان رستوران زوفا بودند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود، در این مهمانی افطار استاد مسعود رهنما مدیرکل سازمان ورزش و جوانان گیلان، دکتر افتخاری، میر شهای مومنی مدیرعامل باشگاه سپیدرود، رجبی ویسروی و فاطمه شیرزاد از اعضای شورای شهر رشت و فرهام زاهد عضو منتخب شوراری شهر پنجم، اعضای کادرفنی و بازیکنان سپیدرود حضور داشتند.

این مهمانی به همت کانون تبلیغاتی سایه روشن که مشاور تبلیغاتی باشگاه سپیدرود هست و مدیریت رستوران زوفا برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هفده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 دیدگاه ارسال شده است

  • فرهاد گفت:

    درود
    ضمن خسته نباشید به بازیکنان و اعضای کادر فنی، این ویسرودی که دشمن سپیدرود است اینجا چه می کند؟!
    این آدم یکی از مخالفین شهردار است و نباید سپیدرودیها این آدم را به جمع خودشان راه می دادند.

  • علی گفت:

    از کادر فنی سپیدرود انتظار نداشتم کسانی از شورای شهر را که رای به برکناری دکتر ثابت قدم؛تنها حامی سپیدرود دادند را در کنار خود جای دهند.انتظار میرود کادر فنی هوشمندانه تر عمل کنند که هر از گاهی کسانی خود را نزدیک تیمهایی مردمی میکنند تا بر اشتباهاتشان سرپوش گذاشته و راه خود را در اینده هموار کنند.

  • علی گفت:

    بنده به تنهایی تمام دوستان و اشنایان را بسیج کرده بودم که به هنگام رای گیری به کسانی رای دهند که حامی شهردار محبوب و تحولگرایمان باشند که در کمال ناباوری از پشت خنجر زدند.اسامی شان برای همیشه در ذهنمان باقی خواهد ماند.

  • علی گفت:

    اقای موسوی روزان در سایت دیار میرزا گفته اند که اگر در صف مخالفین دکتر ثابن قدم میرفتند؛مطمعنا رای میاوردند.اقای روزان؛ایا اقای محمود باقری خطیبانی را فراموش کردید.
    اقای اسماییل حاجی پور؛بنده رای زیادی را بدون هیچ چشم داشتی برای شما فقط به عشق دکتر ثابت قدم جمع کردم!!!جواب ما که هیچ؛ولی جواب خدا را فراموش نکنید.

  • علی گفت:

    اقای موسوی روزان در سایت دیار میرزا گفته اند که اگر در صف مخالفین دکتر ثابن قدم میرفتند؛مطمعنا رای میاوردند!!!!!اقای روزان؛ایا اقای محمود باقری خطیبانی را فراموش کردید.
    اقای اسماییل حاجی پور؛بنده رای زیادی را بدون هیچ چشم داشتی برای شما فقط به عشق دکتر ثابت قدم جمع کردم!!!جواب ما که هیچ؛ولی جواب خدا را فراموش نکنید.