وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش تصویری رشت رویایی از دربی بزرگ گیلان

(عکس ها از: سعید ابراهیم خانی)

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در لیگ دسته اول کشور، با نتیجه تساوی به اتمام رسید و برنده نداشت.

در این مسابقه که عصر چهارشنبه از هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) در ورزشگاه شهید عضدی رشت ، در یک هوای نیمه ابری و در حضور بیش از ۱۵ هزار تماشاگر برگزار شد، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.

در جریان این دیدار و در نیمه اول ، گرچه بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت اما تیم ملوان بندرانزلی برتر از حریف خود نشان داد و توانست به گل برتری نیز دست یابد.

در دقیقه ۳۵ این بازی، حسین شنانی بازیکن ملوان بندرانزلی روی اشتباه مدافعان سپیدرود رشت صاحب موقعیت مناسبی شد و توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند تا این نیمه به سود تیم ملوان خاتمه یابد.

با شروع نیمه دوم ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با حمایت طرفدرانش بر شدت حملات خود افزود و بر توپ و میدان تسلط داشت تا اینکه در دقیقه ۵۴ توسط میلاد قربانزاده به گل رسید تا بازنده این مسابقه خانگی نباشد.

پس از به ثمر رسیبدن گل تساوی ، تیم فوتبال سپیدرود رشت فرصت داشت به گل دوم نیز دست یاید و با پیروزی زمین بازی را ترک کند اما در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت تا دربی گیلان در جام آزادگان برنده نداشته باشد.

قضاوت این دیدار را محمدحسین زاهدی فر با کمک های جلیل شعرانی و کاوه بهمنی بر عهده داشتند که در جریان این مسابقه ، محمد نزهتی و سهیل حق شناس از تیم سپیدرود رشت ، حسین شنانی و رضا اعتمادی از تیم ملوان بندرانزلی کارت زرد دریافت کردند و سعید یوسف زاده کاپیتان تیم فوتبال ملوان انزلی نیز در لحظات پایانی این بازی، با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد.

سپیدرود سپیدرود سپیدرود 10 سپیدرود 33 34سپیدرود سپیدرود سپیدرود 57 سپیدرود سپیدرودسپیدرود سپیدرود سپیدرودسپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرود 55 56 سپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرود 11 12 سپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرودسپیدرود سپیدرود سپیدرود سپیدرود 36 علی نظر محمدی علی نظر محمدی علی نظر محمدی علی بهارمست شهردار و فرماندارسپیدرود سپیدرود سپیدرود 26 سپیدرود 35

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هجده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

12 دیدگاه ارسال شده است

  • اشکان غایبی ساسانی//اهل هر جای رشت و گیلان هستی بیا به کانال گیلان بزرگ @gilanebozorg//یه کانال تماما متعصب رشتی گفت:

    #باز نشر
    این متن فقط یک درد دله.امیدوارم همه به خود بیاییم.باور کنید دنیا اونقدر ارزش نداره که ۱-بخواهیم سر همو کلاه بزاریم و به هم اهانت کنیم و ۲-خودمون رو راحت به بیگانگان بفروشیم
    ???????
    به نام مردم فهیم رشت و انزلی

    فوتبال گیلان پیشرفت نمیکند مگر با حذف جریاناتی که هدفی جز تیشه زدن به ریشه ی فرهنگ گیلان ندارند.
    ما مدارک مهمی داریم که سه کانال ملوانی و سپیدرودی در کنار جنگ زرگری خویش عملا آب به آسیاب دشمن می ریزند که تبلور آن را می توان در برافراشتن پرچم روسیه در میان هواداران از همه جا بی خبر سپیدرود دید.
    پرچم کشوری که دشمنی تاریخی اش بر ضد مردم رشت و انزلی و ایران کاملا آشکار است.
    پرسش این است چرا باید پرچم کشور ضد ایرانی و کمونیستی و جنایتکار روسیه در ورزشگاه رشت آورده شود؟
    آن سیاه نمایی ها که در کانال های ملوانی و سنگ اصابت کرده بر سر آن به اصطلاح انزلی چی که اصلا آن فرد اهل رشت است و دقیقا میشناسمش برای چی بود؟
    چرا دو جریان که کاملا جدای از مردم دو شهر هستند می بایست اینگونه مردم دو شهر را به جان هم بیندازند؟
    اینان از کجا پول و دستور گرفته بودند که یک مسابقه ورزشی را به جنجال بکشند و تخم نفاقی را در میان دو شهر بیندازند که سالها ادامه داشته باشد و مورد پسند دشمنان قسم خورده ی ایران و ایرانی باشد؟
    کانالی به اصطلاح هوادار سپیدرود با بزرگنمایی برافراشته شدن پرچم ملوان که گویی پرچمی کشور بیگانه است به ذهن عوام،اراجیفی را تلقین میکند که سبب بروز احساسات پوچشان شود.
    کانالی که ادعا کرده ایرانی ها باید در سوریه بجنگند تا داعش وارد ایران نشود.
    برای این کانال توهم زده ی به اصطلاح سپیدرودی و در اصل ضد رشتی و ضد سپیدرودی یک مثال میزنم.
    کشور اردن در میان اسراییل و فلسطین و عراق و سوریه و لبنان و … قرار دارد.یعنی کشورهایی که سالها در میانشان جنگ و خونریزی است اما با این حال اردن امن ترین کشور خاورمیانه و حتی دنیاست.حالا چرا ما باید برای امنیت خودمان هزاران کیلومتر دورتر از ایران کشته بدهیم.یعنی اگر ایرانی در سوریه نباشد ایران امنیت ندارد⁉️
    چرا یک کانال به اصطلاح هواداری سپیدرود در چنین شرایطی یک مسابقه ی فوتبال را به داعش و اسراییل و استکبار جهانی و … ربط می دهد؟
    به راستی هدف اینان چیست؟
    دشمن پلید و خوار و ذلیل شده که قطعا در مقابل این سخنان راستین عاجز و درمانده شده دلقک های فحاش خود را که کمترین درک و شعوری ندارند روانه ی وب سایت سپیدرود میکند تا با حرفای بی سر و ته،هواداران سپیدرود را فریب دهند.
    امیدوارم خوانندگان کمی درایت و بینش داشته باشند و سخن راست را از دروغ باز شناسند.
    همگان بدانند به زودی تسویه حساب خوبی با کانالهای تفرقه افکن خواهیم کرد.شک نکنید که آن روز نزدیک است.
    زنده باد اتحاد رشت و انزلی و ایران
    مرگ بر روس و کمونیست و انگلیس

    به عنوان مثال؛
    کانال ارتش سرخ به جای اینکه اخبار سپیدرود رو انعکاس بده به مخاطبانش درباره فلافل فروشی و اخبار سوریه مطلب میزاره.واقعا شرم اوره.
    یا کانال دیگه که رود سپید نام داره به محض اینکه چند نفر از دوستان ما پیامی رو با نام من ارسال کردن یکی از ادمین هاش اونا رو بلاک کرد ادمین دیگه هم مرتب از مطالب اسکرین شات میگرفت.اصلا یه وضعیه.واقعا تاسف آوره.
    یا مثلا ادمین یه کانال تهدید میشه که نباید متنی از ما منتشر کنه و …
    حتا به یک کانال ملوانی هم گفته شده مطلبی از ما منتشر نشه.دیگه به اونا چرا؟
    من مثل اینها عقده ای نیستم.بر عکس دلم به حالشون می سوزه چون خیلی مفلوکن.کانالی که چند هزار عضو داره میتونه صدای راستین هواداران یک باشگاه باشه نه صدای داعش و روسیه و انگلیس و هر اهریمن دیگه ای.

  • علی گفت:

    علی ۷ بهمن ۱۳۹۵ در ۱۴:۰۳
    ملوان یک استثنا بود هشت بازی خانگی را باید با همین حمایت تماشاگران ۲۴ امتیاز بگیریم . از شش بازی خارج هم حداقل هشت امتیاز بگیریم اونوقت لیگ برتری خواهیم شد

  • پدرام گفت:

    اشکان غایبی بیشتر خودتو چوب دو سر نجس کردی نه رشتیها قبولت دارن نه انزلیچیها.پولاتو خرح نکن سپیدرود و داماش رو بخری هه هه.یه سایتی کانالی واسه خودت بزن اونجا دیگه کسی به کارت کار نداره اینجا و اونجا حرفات خریدار نداره زور زیادی میزنی.

  • فرهاد گفت:

    درود
    سپیدرود تیم ریشه دار و صد در صد مردمی گیلان، بی گزاف، پرطرفدارترین تیم شمال کشور و لیگ یک می باشد. این را مردم به کرات و دفعات نشان دادند. بازی با بادران نیز همینگونه بود. آن که دیگر ملوان نبود یک تیم بی نام و نشان اما پولدار بود. آمده بودند که در زمین ما مساوی بگیرند و بروند اما مردم فهمیدند که تیم نیاز به حمایت دارد آمدند و حمایت جانانه ای کردند و سپیدرود نیز نتیجه گرفت.
    سپیدرود در طول حیات نیم قرن خود وابسته به جایی نبود. این مردم بودند که تیم را اداره کردند الآن نیز مردم دارند تیم را جلو می برند.
    بازهم تاکید می کنم سپیدرود مردمی ترین تیم ایران است.

  • فرهاد گفت:

    درود
    آقای هومن طرفدار ملوان، شما کاره ای نبودید بلکه این نیروی دریایی بود که اسم تیم را نگه داشت. شما که مالک تیم نبودید. شما فقط برایش کف می زنید همین. زمان تمرین ملوان باید کارت شناسایی نشان بدهی تا بتوانی به زمین نیرودریایی راهت بدهند. بنابراین خواهش می کنم از تغییر اسم حرف نزن. تیمهای دولتی و نظامی که هیچوقت اسم عوض نکردند. مگر فجر سپاسی یا پاس شهربانی اسم عوض کرد؟!! در تیم ملوان مردم کاره ای نیستند بلکه همه چیز در اختیار نیرودریایی است. اما در تیمهای مردمی این مردم هستند که تصمیم می گیرند چه کنند. برادر من سر بر بالین دیگری گذاشتن چندان افتخاری ندارد. هروقت خود توانستید تیم را مالکیت کنید و روی پای خودتان بایستید این ادعاها را به زبان بیاورید. شما فقط چرخ پنجم درشکه بودید!!
    سپیدرود تیم ریشه دار و صد در صد مردمی گیلان، بی گزاف، پرطرفدارترین تیم شمال کشور و لیگ یک می باشد. این را مردم به کرات و دفعات نشان دادند. بازی با بادران نیز همینگونه بود. آن که دیگر ملوان نبود یک تیم بی نام و نشان اما پولدار بود. آمده بودند که در زمین ما مساوی بگیرند و بروند اما مردم فهمیدند که تیم نیاز به حمایت دارد آمدند و حمایت جانانه ای کردند و سپیدرود نیز نتیجه گرفت.
    سپیدرود در طول حیات نیم قرن خود وابسته به جایی نبود. این مردم بودند که تیم را اداره کردند الآن نیز مردم دارند تیم را جلو می برند.
    بازهم تاکید می کنم سپیدرود مردمی ترین تیم ایران است.
    آهای طرفداران تیم ملوان نیروی دریایی بندر انزلی !!

  • امین(سپیدرود) گفت:

    اگر این هفته بازی با خونه به خونه ۱ امتیاز بگیریم … بعد بازی تو رشت رو ببریم میتونیم برگردیم دوباره بالا …

  • حسین گفت:

    آقا فرهاد الان در حال حاضر هزینه ایاب و ذهاب و هتل و غیره رو کی پرداخت می کنه. لابد شما و بقیه طرفدارها.حرفت اصلا منطقی نیست.در ضمن بارها از طریق رسانه ها و روزنامه ها عنوان شده که تو شمال اول ملوان محبوبیت داره بعدش نساجی و سپیدرود.اینو هفتاد میلیون ایرانی دیدند و شنیدند.حالا تو هی حرفهای تکراری بزن بگو اول سپیدرود.تیم ما مردمی. شما مال نیروی دریایی هستیدو غیره.این حرفها فقط تو رشت خریدار داره.شما بیرون از رشت هیچ طرفداری ندارید.همین فومن که نزدیک شماست با اون که تیم دارند میگن الگوی ما تیم ملوانه.خمام که بخشی از رشت محسوب میشه اکثرا ملوانیند حالا بماند شهرهای دیگه.

  • قوی سپید گفت:

    پول ملوان ار نیروی دریایی میده و پول سپیدرود رو آقا فرهاد . شما جز حرف زدن کار دیگرم بلدی ؟

  • پاسداران گفت:

    قوی سپیدجان پول سپیدرود رو أقا امید هم میده

  • پدرام گفت:

    تا حالا انزلی چی بودین الان وکیل وصی خمام فومن هم شدین شلخت ها.آره حرف ما فقط تو رشت خریدار داره شماها هم که پلاس شهر مایید پس خریدار حرف ما هم هستید همین حالاشم اینقد سایتتون بی محتواست تا نیاین تحلیل های این سایتو نخونید خوابتون نمیبره کلا شدین علاف کامنت های ما لذت میبرین بهتون میگیم شلخت اصلا معتاد ما و تیم ما شدین.محبوبیت یعنی این

  • مهدی گفت:

    حوسین جان، اگه پول ایاب ذهاب و . . . باشگاه مردمی و پرهوادار سپیدرود رو شهرداری رشت میده، توی بی سواد و هم کیشانت باید بفهمید که شهرداری یک نهاد مردمی و غیردولتیه که از بودجه دولت ارتزاق نمیکنه و با پول مردم اداره میشه. بازم سپیدرود مردمی خواهد بود نه نظامی و نه دولتی. اگه فوتبال انزلی با پول و حمایت نیروهای نظامی به ثباتی رسیده باشه و بازیکنان سایر نقاط استان و سربازهای سراسر کشور رو جمع کنه افتخار محسوب نمیشه. اگه توی پنجاه سال گذشته حتی یه تیم از شفت هم امکانات و حمایت نیروی دریایی رو داشت الان تمام عملکرد پنجاه ساله انزلی مال شفت بود.فوتبال خصوصی و بدون حمایت نظامی در انزلی، استقلال انزلی بود که اسطوره هاتون مثل غفور جهانی و سیروس قایقران با بقیه ستاره های ملوان مثل فرخ جهانی و بهروز پرورشخواه و خیلیهای دیگر نتونستن پنج سال حفظش کنن و روی پای خودشون بایستن و در کوتاه مدت رفتن در آغوش تالش و محو شدن. ملوان هم اگه چتر حمایت نیروی دریایی از سرش برداشته بشه، در کوتاه مدت عین استقلال انزلی محو و نیست میشه. امتحان کنید و اگه تونستید مثل دو باشگاه ریشه دار و مردمی و خصوصی رشت، فقط یک دهه دوام بیارین (مقام و افتخار پیشکشتون) اونوقت بگین انزلی فوتبال داره!! الان فعلا انزلی ویلا داره و فوتبال مال شهرستانهای دیگر استانه که با حمایت نیروی دریایی میان انزلی. توی همین تیم امسالتون ایمان صادقی، حامد نورمحمدی، محبی، صادق صادقی، آبشک، وکیلی، شنانی، پوریا غلامی، اعتمادی، آهی و . . . کدومشون همشهری شما هستن؟!! اصلا بیا انزلیچیهاتونو بشماریم . . .

  • آبرار گفت:

    شلخت خزری که نباس اینجا از فوتبال حرف بزنه فقط باس از ویلا حرف بزنه…ان زلی ویلا داره…………….جا داره