وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش تصویری رشت رویایی از دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و نفت مسجدسلیمان

(عکس ها: سعید ابراهیم خانی)

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال سپیدرود در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ یک در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که موفق شد سه امتیاز خانگی این دیدار را کسب کند.

به گزارش رشت رویایی، تیم سپیدرود در ششمین بازی خانگی خود در هفته دوازدهم لیگ آزادگان میزبان تیم نفت مسجدسلیمان بود که با گل دقایق پایانی سید هادی موسوی توانست با پیروزی این دیدار را به پایان برساند.

سپیدرود که پیش از این در ۵ دیدار قبلی خانگی خود توانسته بود چهار برد و یک تساوی کسب کند، با گل دقیقه ۸۷ سید هادی موسوی توانست تداوم رکورد شکست‌ناپذیری خود را حفظ کند.

علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود در این دیدار تیم خود را با ترکیب سید محمد حسینی، هادی تامینی، هادی موسوی، شایان مصلح، میلاد قربانزاده، میثم فردوسی، حافظ یعقوبی، محمد دادرسی، احسان عبدی، محمد رستمی و سهیل حق شناس به میدان فرستاد.

بازیکنان سپیدرود اکثر دقایق این دیدار را صاحب توپ و میدان بودند اما با وجود فشار زیاد نتوانستند در نیمه نخست به گل برسند تا این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد. در نیمه دوم نیز روال بازی همچون نیمه اول در دست سپیدرود بود و نفت سعی داشت در ضد حملات دروازه سپیدرود را تهدید کند. بهترین موقعیت این دیدار در دقیقه ۷۸ در محوطه شش قدم نفت مسجدسلیمان نصیب کاپیتان سپیدرود سهیل حق‌شناس شد اما با وجود اینکه دروازه بان حریف هم جا مانده بود، حق‌شناس توپ را به آسمان زد تا این دیدار تا دقایق پایانی بدون گل ادامه پیدا کند.

در دقایق پایانی سپیدرود فشار خود را بر روی دروازه نفت زیاد کرد و سعی داشت از جناحین زمین دروازه نفت را تهدید کند. در دقیقه ۸۷ بازی دروازه بان تیم نفت بر روی ضربه سر سهیل حقشناس دچار اشتباه شد و توپ برگشتی را سید هادی موسوی به تور دروازه نفت چسباند تا یک برد خانگی دیگر به حساب ارتش سرخ گیلان واریز شود.

تیم سپیدرود که در دیدار قبلی خود با تساوی مقابل راه‌آهن صدر جدول را از دست داده بود، با کسب این برد، امتیازهای خود را به عدد ۲۵ رساند و توانست یک بار دیگر به صدر جدول برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است