وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش تصویری رشت رویایی: رشت، شهری که با سپیدرود دیگر اصلاً نمی خوابد

(رشت رویایی / عکس ها: سعید ابراهیم خانی)

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – آفتاب وقتی غروب کرد، ماه می دانست که مردم رشت امشب مردم رشت نمی خوابند. هرچه باشد، مردم شهر شب های روشن در شب های عادی تا پاسی از شب در خیابان ها هستند و بساط زندگی در این شهر رویایی به این راحتی ها جمع نمی شود. خب، حالا شب ویژه ای است، شبی که پسران سرخ رشت، رویای ۲۵ ساله مردم شهرشان را محقق کردند تا این بار برای رشتی ها برای رقیب انزلی چی خود، با سرود «ملوان کجایی، دقیقا کجایی» کری بخوانند، با پرچم های سرخ رنگ جشن بگیرند و تا خود صبح نخوابند.

اگر سال ها تیم های رشتی در گرداب بی پولی غرق بودند و نمی توانستند در سطح اول فوتبال عرض اندام کنند، ۱۱ اردیبهشت ثابت کرد که می توان پر کشید و پرواز کرد حتا اگر عده ای تلاش کنند پرهایتان را بچینند. می شود و می توانیم اگر تیم باشیم، حتا اگر به قدر کافی پول نباشد. امسال سپیدرود، تیم بود، تیمی متشکل از ۲۲ بازیکن، کادر فنی، هزاران هوادار، همه شهروندان و مسوولانی چون شهردار و حتا اعضای شورا که تمام تلاش شان را برای صعود تیم انجام دادند، گیریم سهم افراد و نیت شان متفاوت بود و تنگ نظری کم نبود که هیچ، بیداد می کرد. اما ما تیم بودیم و این پیز کمی نبود.

حالا که ساعتی از نیمه شب گذشته، صدای بوق ماشین ها و هورا کشیدن ها، پنج دقیقه هم به سکوت اجازه نفس کشیدن نمی دهد، رشت، شهر زندگی، شهر شب زنده داری، شهر شب های روشن امشب آنقدر بیدار است که هیچ قرص خواب آوری نمی تواند خواب را به چشمان اش بیاورد. حالا چه وقت خوابیدن است؟ رشت حالا حالاها بیدار است.

photo_2017-05-01_21-19-13 31 30 27 28 29 photo_2017-05-01_21-19-45 23 24 25 22 20 16 14 12 11 10 13 9 5 7 6 1 3 4 8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 11 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

9 دیدگاه ارسال شده است

  • علی گفت:

    طفا اگرجشن صعود جایی است اطلاع رسانی بفرمایید

  • رانکوه گفت:

    یه پیشنهاد:از مسوولین محترم ورزشی استان گیلان و به خصوص شهر رشت تقاضا دارم با توجه به گستردگی شهر رشت ورزشگاه جدید، مدرن و بزرگتری در این شهر بنا کنند

  • علیرضا گفت:

    آقا جان هرکی دوست دارید برید کانال تلگرام @tvnavad به سپیدرود رای بدید. به هر کی هم میتونید خبر بدید. متاسفانه شعور فردوسی پور نمیرسید با اینکه میدونست خیلی رشتیا دارن تا دیروقت تو خیابونا خوشحالی میکنن و نودو نظر سنجیشو ندیدن باز بیشترین هوادارو داشت! امیدوارم هفته بعد همه رشتیا توی نظر سنجی شرکت کنن تا حرف عادل عوضی که گفت سپاهان تیم چهارم ایرانه ضایع بشه!
    اون هادی عقیلی احمقم میگفت سپاهان خارج از ایران طرفدار داره فهمش نمیرسه ایرانیای خارج کشور هر تیمی از ایران بره با خارجیا بازی کنه طرفداریشو میکنن نه اینکه صرفا طرفدار اون تیم باشن!

  • لشت نشا گفت:

    بچه ها عادل عوضی دید آمار سپیدرود داره سر به فلک میزنه دوباره نظرسنجی رو از اول گذاشته تا دیروز فقط 3000نفر به سپیدرود رای داده بودن الان شده 800نفر!و لیست تیم ها هم 2بخش شده.دوباره برید سایت @tvnavad و رای بدید.خیلی آشغاله این مردک

  • مهدی گفت:

    کامنت یک آبای در سایت شلخت کلاب، بعد از باختشون در جم و قبل از دو بازی آخر با خونه به خونه و مسجد سلیمان. نام کاربریش هم “مهراب” بود:

    6امتیاز آینده ملوان را برتری میکند شک نکنید ،، سپید رود شخصیت لیگ برتر رفتن نداره.

    البته عرض کردم که این کامنت مربوط به پایان هفته 32 مسابقات بود، چون الان حدود یک هفته هست که تمام سایتهای مرتبط با شلخت در کما هستن و اصلا بروز نمیشن و احدی هم کامنت نمیذاره. کرامتی و سامان آباییی، soren1 و . . . کلا ناپدید شدن و خبرهای ضد و نقیضی در دست هست که بعضی از این عزیزان در اطراف مرز آذربایجان و در حال گریز به سمت لیگ روسیه مشاهده شده اند!!!

  • مهدی گفت:

    بعد از اینکه داماش پس از سه سال خوب نتیجه گرفتن در لیگ برتر، بدلایل مالی و مالکیتی و . . . سقوط کرد، همسایه ها که قبلا سابقه تبانی علیه رشتیها رو با استانهای دیگه داشتن، خوشحال شدن و بعضیشون گفتن: اشکال نداره، توی لیگ یک هم بازیهای مهمی انجام میشه!! قبل از هفته آخر در جاهای مختلف نوشته بودن: ملوان عزیزم، مبادا سپاسی را ببری و باعث ماندگاری داماش شوی!! بباز، آنچنان بباز که لذت ببریم!! الان این شعر مصداق پیدا میکنه که میگه: خنده نوکون می گریه ره . . . ، همین امسال بارها بازیکنان و مربیان و مردم ما مصاحبه کردن که چقدر خوبه ملوان با ما صعود کنه ولی من در انزلی بجز بهمن خان صالح نیا، احدی رو ندیدم که چنین آرزویی برای سپیدرود داشته باشه. امسال از اول فصل دوستانی از بندر با نامهای کرامتی، سامان آبایی، آبای، و . . . میومدن و میگفتن : ابوی جان تیم شما پیره و کم میاره و نیم فصل دوم هفتم هشتم ببینینش!!
    الان باید ما بهشون بگیم: علیرغم حمایتهای فراوان نیروی دریایی و استفاده از سرباز و کمکهای پشت پرده باران چشمه و پولهای دنیامالی نتونستین صعود کنین ولی ما با دست به تمام معنی خالی همه رو ناک اوت کردیم و حقی رو که دهها سال ازمون سلب کرده بودن گرفتیم. حالا برید و فصل بعد هم در لیگ یک خاطره بسازید و رویای لیگ برتر رو تا سالها داشته باشین. فصل بعد ماشین سازی و سیاهجامگان یا صبا و مس کرمان و مس رفسنجان و بادران و اکسین و خونه به خونه و نساجی و گلگهر و سپاسی و . . . همه میخوان صعود کنن و شما حالا حالاها باید رویای لیگ برتر رو داشته باشین. ابوی جان، دیگه پیدات نیست!! سایت ملوان کلاب ده روزه که در حالت کما مونده و به روز نمیشه!! سایتهای دیگرشون هم همینطور. کامنت پامنت و قدقد هم دیگه خبری نیست!!

  • مهدی گفت:

    امسال تمام اتفاقات خوب با هم برای رشتیهای اصیل و غیرتمند افتاد تا بخوبی انتقام تبانیهای آبای ها علیه تیمهای رشتی را بگیرند:

    روح الله باقری بچه رشتی و باغیرت، با گل سرنوشت سازش در استادیوم شهرک همسایه و فریاد بعد از گلش که از تمام وجود برآورد، کمک شایانی به رشت و رشتی کرد. امیدوارم این بازیکنان بتوانند در لیگ برتر برای سپیدرود شهرشان بجنگند. بازیکنانی مثل روح الله باقری(خونه به خونه)، بیژن(مسجدسلیمان)، کاردوست(اراک)، مهیار نوری(رفسنجان)، سیدمحسن حسینی(گسترش فولاد-داداش سیدمحمدحسینی)، میلاد پورصف شکن(گلگهر)، فرشاد اسماعیل زاده(یزد)، خدابنده لو(نفت تهران)، میرعمادمیرجوان(اکسین)، حسین ابراهیمی(ماشین سازی)، میعاد یزدانی(استقلال)، محمدرضامهدی زاده(تراکتور)، محسن فروزان(صبا) و منتخبی از بهترینهای امسال در دو تیم سپیدرود و داماش که بنظرم کادر فنی میتونه از این مجموعه بومی که نام بردم برحسب سلیقه و تاکتیکهای مدنظر خودش، اسکلت یک تیم گردن کلفت برای خوب و آبرومند نتیجه گرفتن در لیگ برتر رو ببنده و احیانا در حد سه چهار نفر (نه بیشتر) بازیکن غیربومی خوب که از بومیها بهتر باشه و نیاز تیم رو برطرف بکنه اضافه بشن(مثل نمونه خوب جواب داده کعبی).
    انشاالله . . .

  • سیمبر گفت:

    سلام.این پیشگوکه باخت سپیدرودراپیش بینی کرده بودالان کجاست دقیقاکجاست میخوام بدونم کدام گوریه مردیکه.