وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش تصویری: سپیدرود بازی را باخت، رضوانشهر اخلاق و جوانمردی را!

(عکس ها از: سید احمد کیایی)

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سرخ پوشان شهرباران در روزی که به هیچ وجه در حد و اندازه های خود ظاهر نشده بود، در زمین معلم رضوانشهر که بیشتر شبیه به مزارع کشاورزی بود تا میدان مسابقه مغلوب میزبانش شد.

نکته ی اصلی این بازی نه موقعیت های بی شمار سرخ پوشان بود که یکی بعد از دیگری کفران نعمت کردند و نه حضور پرشمار هواداران مشتاق که از رشت خود را به رضوانشهر رسانده بودند و نه باخت بد موقعه ای که اصلن سپیدرود سزاوارش نبود، نکته ی هم و سیاه این مسابقه توهین های رکیک و چاله میدانی رضوانشهری ها از دقیقه 0 تا پایان مسابقه بود که بی امان و مداوم به مردم شهرباران، سپیدرود و اکثر بازیکنان ارتش سرخ توهین های ناموسی می کردند!

از همه ی اینها که گفته شد سیاه تر این بود که پیراهنی که اکثر این به ظاهر هواداران رهپویان به تن داشتند پیرهن ملوان انزلی!؟ بود که در روزی که بهمن خان صالح نیا در جایگاه حضور داشتند با رکیک ترین واژه ها به هادی تامینی که عمرش را در ملوان گذرانده بود توهین نمودند!

IMG_1356 IMG_1353 IMG_1351 IMG_1350 IMG_1349 IMG_1346 IMG_1341 IMG_1336 IMG_1334 IMG_1325 IMG_1324 IMG_1320 IMG_1318 IMG_1317 IMG_1306 IMG_1301 IMG_1298  IMG_1265 IMG_1264

(توجه: برای دیدن عکس ها با کیفیت بالاتر برروی آنها کلیک نمایید.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 دیدگاه ارسال شده است

  • گروه۵۶نفره ی علمی و فرهنگی و ادبی وتاریخی و ورزشی«افرا» به مدیریت اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت٬تهران٬اصفهان٬تبریز و اهواز/Www.nasha.blogfa.com گفت:

    مدیر گرامی تورو به هر کی دوس داری قسم میدم.لطفا شرایط کنونی سپیدرود رو درک کن.
    به غیر رشتیها٬ضد رشتیها و کسانی که به هرکسی از جمله علی نظرمحمدی و افشین چاووشی توهین میکنند اجازه تایید نده.بزار به من فحش بدن اما سپیدرود نتیجه بگیره.به خاطر موقعیت کنونی به اصطلاح دموکراسیتو بزار کن و مثل یک رشتی متعصب با مخالفین برخورد کن

  • عیسی گفت:

    غایبک کارخودتو بکن دخالت ممنوعه برو فلفلت را بفروش خالی بند

  • علی گفت:

    خجالت داره این همه رضوانشهری و هشتپری و تالش تو رشت زندگی میکنن و کسی هم کاری به کارشون نداره.

  • امین گفت:

    خنده داره من خجالت میکشم با اینا تو یه استانم اخه شما در حدما نیستی برادر….براتون متاسفم واسه همینه جایگاهی ندارین تو هیچ چیزی ازجمله فوتبال….شما که سنگ ملوان به سینه میزنید چرا اینقدر سراین بازی اینقدر حرص خوردین خیلی پایین تراز تیم سپیدروده این ملوان وهرتیم دیگه تواستان…..

  • sadegh_asheri گفت:

    واقعاً بی اخلاقید رضوانشهری ها. براتون متاسفم. شرم باد بر شما که هم استانی ما هستید! خجالت میشکم که با امثال شماها و انزلی چی های بی ادب هم استانی هستم. نفرین به شما جاهلان وطن فروشه خود فروخته!