وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش تصویری: قدم نورسیده مبارک، هادی بچه رشتی!

(عکس ها از: سید احمد کیایی)

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – هادی تامینی بازیکن نامدار تیم فوتبال سپیدرود رشت، یکی از ستون های غیر قابل انکار ارتش سرخ است.

تامینی دیروز علاوه بر کمک به رکورد گل نخورد تیمش یک گل زیبا هم وارد دروازه رهپویان کرد و با یک شادی گل ویژه به پیشواز به دنیا آمدن فرزندش رفت.

ما هم به نمایندگی از هواداران ارتش سرخ پیشاپیش بدنیا آمدن تامینی کوچک را شاد باش می گوییم.

قدم نورسیده مبارک داش هادی بچه رشتی….

     image image image

image

image

image

image

image

(توجه: برای دیدن عکس ها با کیفیت بالاتر برروی آنها کلیک نمایید.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هجده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

7 دیدگاه ارسال شده است

  • علی گفت:

    به مدافع با ارزش ارتش سرخ تبریک میگویم و امیدوارم سالم و موفق باشند

  • لیلا گفت:

    بدون وجود تماشاگر ورزش و رقابت مدرن وجود نخواهد داشت يكي از مهمترين مسائل تاثيرگذار در رقابت هاي ورزشي تماشاگران ورزش هستند كه تاثيرات مهم و همه جانبه اي بر نتايج بازي، سرمايه گذاري در ورزش، تبليغات ورزش و غيره دارند.
    شايد اگر تماشاچي را از رقابت هاي حرفه اي ورزش حذف كنيم، كسي حاضر به رقابت نباشد و در نتيجه تمام مسائل حاشيه اي آن نيز از بين خواهد رفت.و همچنین تماشاگران سرمایه های نهان هر تیم ورزشی هستند و هر تیمی که تماشاچیان بیشتری داشته باشند نتایج بهتری را خواهند گرفت . از طرف ديگر تماشاچيان در يك ارتباط تنگاتنگ و عاطفي دو جانبه با تيم ها و ورزشكاران قرار دارند. بسيارند افرادي كه بخاطر شكست تيم مورد علاقه شان دست به اقدامات خطرناک و پرخاشگري زده اند. اين مسئله نقش تاثيرگذار تماشاچيان را بيش از پيش حساس و در خور توجه مي نمايد.

  • فرزاد گفت:

    به نظر من تماشاچیان متعصب همیشه و در سخت ترین شرایط مانند شرایط نامساعد جوی در ورزشگاه ها حضور دارند اما دو دلیل بسیار مهم دیگر درباره حضور نیافتن تماشاگران گاهگاهی و منظم وجود دارد که به اشاره اب می کنیم:

    1-مسموم بودن محیط ورزشگاه ها مخصوصا سکوها دلیلی است تا خانواده ها با رفتن فرزندانشان به استادیوم ها مخالفت کنند.

    2-پخش زنده مسابقات از تلویزیون که باعث می شود با توجه به کمبود تسهیلات و امکانات رفاهی ، مسموم بودن جو استادیوم ها وهمچنین در یک شرایط جوی بد تماشا چیان ترجیح دهند از محیطی مثل منزل از مسابقات دیدن کنند.

    مسموم بودن محیط استادیوم ها و مخصوصا سکوها را که بیشتر از سوی تماشاگرانی که امروزه آنها را تحت عنوان تماشاگر نما معرفی می کنند وما با توجه به این تحقیق در می یابیم که آنها همان تماشاگران متعصب و گاهگاهی هستند می توان با فرهنگ سازی و کمک از لیدر ها درمان نمود

  • sadegh asheri گفت:

    تبریک میگم آبرار عزیز. هادی بچه لشت نشاست و لشت نشام جزء شهرستان رشت محسوب میشه. این و گفتم تا انزلیچی ها بی خودی حرف نزنن که هادی تامینی انزلیچیه! ان شاء الله تامینی کوچک هم همیشه سلامت و شاد باشه عزیز. دیروزم عالییییییییی بازی بوگودی بلامیسر. جان قوربان

  • hamidjavan گفت:

    هم میری و هم تامینی بچه های محله لیچاه لشت نشا از بخش های رشت هستند.

  • علیرضا گفت:

    هادی بچه گیلانه اینقدر دعوا بین شهرای گیلان نندازین لطفا

  • Farshid گفت:

    هادی جان قدم نورسیده مبارکه هادی زحمات زیادی برایه فوتبال گیلان کشیده فرق نمیکنه رشتی یا انزلیچی_عده ای از هواداران ملوان