وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش تصویری: نشست صمیمی سرخ پوشان با استاندار

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – پس از صرف نهار علی نظر محمدی درباره این ضیافت گفت:

بسیار خوشحالم که در این جمع هستم ملوان و سپید رود را همه شناسنامه فوتبال استان گیلان می نامند و این دو تیم با توجه به همه مشکلات و کمبودها توانستند در نیم فصل اول نتایج بسیار خوبی را کسب کنند و این را مدیون زحمتهای فوتبالیستهایی هستیم که امروز اینجا حضور دارند و از شما استاندار محترم به عنوان شخص اول استان تقاضا دارم که هر کمکی که می توانید برای دو تیم ملوان و سپیدرود انجام دهید.

در پایان این مراسم دکتر نجفی استاندار گیلان پس از خوشامد گویی به اعضای دو تیم گفت: چه خوب است که همیشه در کنار هم باشیم و فلسفه فوتبال همین است فوتبال مقوله ای است که میلیاردها نفر را دور هم جمع  می کند باور ما در گیلان همین است، بیشتر بازیهای این دو تیم را می بینم و اگر وقت نداشته باشم نتایج را از همکارانم سوال میکنم بسیار برای من خوش آیند است که امروز موفقیت شما را می بینم، من در سال گذشته بسیار رنج بردم که فوتبال گیلان روزهای خوبی نداشت.

امروز خوشحالم که با عزم و جدیت دو تیم عزیز استانمان سرافراز تر از سال قبل در فوتبال ظاهر شدیم، من حتما جلسات کاری را تعریف خواهم کرد تا مشکلات دو تیم و استادیوم ها را حل کنیم، من انتظار دارم این صلح و صفا در کنار یک رقابت سالم را به همراه داشته باشید و این وحدت باید با حضور شما در میادین پدیدار شود تاریخ گیلان تاریخ مهر و اندیشه و صفا است و این را ما باید حفظ کنیم.

من همین جا اعلام میکنم که هر دو تیم بزرگ ما موفق خواهند شد و برای هر دو تیم پاداش ویژه ای در پایان این فصل در نظر خواهیم گرفت ولی این بدان معنا نیست که تا الان موفق بودید ما قدردان زحمات شما نباشیم حتما کمکهایی را برای دو تیم در نظر خواهیم گرفت امیدوارم که غیرت و تعصبتان را به مردم گیلان و شهرهای خود در زمین مسابقه نشان دهید و ما هم در کنار شما هستیم و ما آمدیم که به شما خدا قوت بگوییم  و قدردان شما هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 دیدگاه ارسال شده است

  • فرشاد گفت:

    محسن فروزان با بابل فسخ کرد ، اگه بگیریمش خوب میشه بومی هم هست به رشتم تعصبم داره اگر چه حسینی خیلی خوب کار کرده ولی تجربه فروزان خیلی میتونه کمک کنه به تیم

  • مهدی گفت:

    فرشاد عزیز، اون بیشتر از رشت به استقلال تهران و رنگ آبی اعلام تعصب میکنه!! کلا اخلاقش مورد پسند نیست!! بنظرم مرام نمک نشناسی و وطن فروشیش از آبشک هم شدیدتره . . . .

  • میلاد ق گفت:

    ن بابا فروزان بدرد نمیخوره فقط حاشیه داره . همین حسینی عالیه.اگه بیاد فقط برای ذخیره خوبه یبار حسینی نباشه اون بازی کنه. در حد تیم بزرگ سپیدرود رشت نیست

  • محی الدین فلسفی گفت:

    کلی گویی آفت زبان است/حرف مفت آفت ذهن/ذهن الکن ستاره بشمارد/ذهن یاغی ستاره می چیند/فاق کوتاه آفت لگن است/آفت جنگ نو گلن گدن است/آفت مزرعه سه تن ملخ است/آفت عشق وصل یا بوسه
    مرده ی یک شبه چو نمره ی بیست/ثلث اول که هیچش ارزش نیست/مرده ی قرن را چنین بنگر/هم چو تجدید ناب شهریور/خنده سر داده رند و بازی گوش/بگذار این رفوزگی هم روش/ذهن شاگرد خنگ فاجعه است/خنگ شاگرد در مراجعه است/عشق همیشه در مراجعه است
    بعد صدها هزار سال از خواب/چه مهم است پاک یا نا پاک/چه مهم است سبک اسپیس راک/چه مهم است پول یا بی پول/چه مهم است ماله یا شاغول/آفت ذهن همنشین بد است/خواه بنشسته روی مبل سیاه/خواه در غاب تلوزیون بیدار/خواه ایستاده به اسمان چون ماه/حرف صدتای غاز در دست.
    عشق اول فقط یه خاطره است/عشق بعدی هماره فاجعه است/عشق همیشه در مراجعه است.
    آفت حافظه باکتری دقیق/مثل آب دهان مرده رقیق/خاطره خود کلانتر جان است/بر سرت بشکند هوار شود/مثل زندان ژان وال ژان است/حافظه نفس را بدراند/صد گیگا بایت را بپراند/نان روز از برای سکس شب است/نان شب هم برای عاشق مست/عشق همیشه در مراجعه است.

  • اشکان غایبی ساسانی/داماش+سپیدرود=رشت/همه ی شما طرفداران سپیدرود و داماش دعوتید به کانال گیلان بزرگ .تشریف بیاورید @gilanebozorg گفت:

    ‌#‌مشاهیر گیلان بزرگ

    حمیده(نادره)خیرآبادی?
    بازیگر سینما و تلویزیون/رکورد دار بازی در سینما و تلویزیون

    حمیده خیرآبادی زاده ی ۳۰ آذر ۱۳۰۳ در شهر رشت در استان گیلان است. او مادر ثریا قاسمی دیگر بازیگر سینمای ایران است. این بازیگر باسابقهٔ سینمای ایران در سال‌های پیش از انقلاب با نام هنری «نادره» هنرنمایی می‌کرد.

    او در سن ۱۳ سالگی ازدواج کرد و تحصیلاتش را تا دیپلم ادامه داد. در سال ۱۳۲۶ وارد تاتر و در سال ۱۳۳۲ با فیلم «میهن‌پرست» وارد سینما شد. او با آغاز موج نوی سینمای ایران در دهه ی چهل در بسیاری از آثار مهم کارگردانانی چون داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی و علی حاتمی بازی کرد.

    از جمله مجموعه‌های تلویزیونی خیرآبادی می‌توان به «پدرسالار»، «تلخ و شیرین»، «خانه سبز»، «همه فرزندان من» اشاره کرد. در سینمای پس از انقلاب بانو نادره و استاد داریوش اسدزاده مجموعه‌های پر طرفداری را به نقش آفرینی پرداخته‌اند که سریال سمندون، خانه سبز و همه فرزندان من از این مجموعه‌ها بوده‌اند.

    خیرآبادی در طول فعالیت هنری خود، بیش از ۱۵۳ فیلم سینمایی را در کارنامه خود دارد که از این نظر میان بازیگران ایرانی رکورددار است.

    وی در بامداد ۳۱ فروردین ۱۳۸۹در سن ۸۵ سالگی و به علت کهولت سن درگذشت.

    مراسم خاکسپاری او در سکوت خبری در ۳۱ فرودین در بهشت زهرا برگزار شد.وی در قطعه ۶۶ ردیف ۶۹ شماره ۶۲ بهشت زهرا به خاک سپره شد.

    افتخارات?

    خیرآبادی سه بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل از جشنواره فیلم فجر شد.

    کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم سایه خیال
    کاندیدا سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از یازدهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم یک مرد یک خرس
    کاندیدا سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم هی جو

    مطالب بیشتر و جذابتر در کانال تازه تاسیس☔گیلان بزرگ☔

    به کانال پر افتخارترین قوم ایران،
    بپیوندید.???

    @gilanebozorg?
    +join