وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش تمرین روز دوشنبه سپیدرود / کریمی به دنبال جذب اسپانسر

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تمرینات سپیدرود پس از دو روز تعطیلی روز دوشنبه در دو نوبت صبح و عصر در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار شد.

به گزارش سایت سپیدرود، پس از دو روز تعطیلى تمرینات سپیدرود رشت براى ادامه لیگ از ساعت ١٠ امروز استارت خورد و تمرین عصر نیز از ساعت ١٧:۴۵ در سالن بدنسازی دانشگاه گیلان با تمرینات کار با وزنه به کار خود پایان دادند.

در ابتداى تمرین على کریمى و کادر فنى با بازیکنان به گفت و گو پرداختند تا در ادامه راه با توان هـرچه تمام تر پا به میدان گذاشته و براى سربلندى رشت همه تلاش خود را به کار گیرند.

در ادامه بازیکنان پس از چند دورى که به دور زمین دویدند در سه گروه هفت نفره به تمرین ۵ به ٢ پرداختند.

دروازه بانان تیم نیز زیر نظر محسن سیدى تمرینات ویژه اى را انجام دادند که در ادامه على کریمى نیز به آنها پیوست و دروازه بانان خود را محک زد. علیرضا نورمحمدى، امین منوچهرى نیز در تمرین امروز حضور نداشتند.

همچنین على عباسى که دوران نقاهت خود را  به تمرینات انفرادى خود زیر نظر دکتر نوشادى پرداخت. بازیکنان در پایان نیز با تقسیم شدن به دو تیم کارهاى تاکتیکى را زیر نظر على کریمى انجام دادند.

تمرین تیم سپیدرود در روز سه شنبه از ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه سردارجنگل پیگیری خواهد شد.

کریمی به دنبال جذب اسپانسر برای قرمزپوشان

سرمربی و مالک باشگاه سپیدرود این روزها به دنبال جذب اسپانسری جدید برای تزریق منابع مالی به این تیم هستند.

علی کریمی در اوایل شهریور بعد از توافق با اداره ورزش و جوانان استان گیلان مالکیت باشگاه سپیدرود را بر عهده گرفت تا به مرور زمان بتواند مشکلات این تیم ریشه دار را حل کند.

حال خبر می رسد که کریمی با گروه های مختلف اقتصادی در حال مذاکره است تا بتواند از طریق جذب اسپانسری جدید منابع مالی تازه به سپیدرود تزریق کرده و مشکلات فراوان آن ها را حل کند.

به خصوص در این وضعیت اقتصادی که خرج روزمره باشگاه بالا رفته و از طرف دیگر طلبکاران فشار زیادی را به این باشگاه گیلانی وارد می‌کنند. علی کریمی در مدت یک هفته‌ای که در تهران حضور داشت با افراد مختلفی جلسات زیادی را برگزار کرد اما تا به الان با هیچ کدام به توافق مشترکی دست نیافته است.

این احتمال وجود دارد تا بعد از پایان تعطیلات سه هفته‌ای لیگ، یک گروه اقتصادی به عنوان اسپانسر معرفی شود تا سپیدرودی‌ها ادامه راه را بدون مشکل دنبال کنند.

کریمی بعد از ورود به باشگاه سپیدرود بخشی از طلب های قبلی را پرداخت کرد و توانست رضایت برخی از طلبکاران را جلب کند.

سپیدرودی ها در اقدامی جالب توجه از بازی با پرسپولیس با چهار اسپانسر بر روی پیراهن در مسابقات شرکت می کنند تا شلوغی پیراهنشان، فوتبالی‌ها را به یاد پیراهن تیم‌های اتریشی بیاندازد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.