وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود سه – خلخال دشت دو: جلادی به نام داور! / انتقام سرخ

در نهایت سپیدرود موفق شد تا در یک مسابقه پرگل داور و خلخال رشت را با هم مغلوب خود کند تا بیشتر از همیشه مدعی نخست صعود به دور دوم باشد.

سپیدرود 3 ( میثم میرپسندیده دقیقه 36، هادی تامینی دقیقه 39، فرشاد اسماعیل زاده دقیقه 71) – 2 (فرشاد عرفانی دقیقه 31، رسول بهرامی دقیقه 96 -پنالتی-) خلخال دشت

پیام وحدت 0 – 0 رهپویان

الوند 0 – 2 شهرداری ارومیه

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – دوشنبه 28 دیماه نود و چهار – هفته چهاردهم لیگ دسته دوم آزادگان – گروه چهارم

ساعت: 14:00 – ورزشگاه دکتر عضدی رشت

نتیجه بازی رفت: خلخال دشت 1 -0 سپیدرود

تماشاگر: بیش از سه هزار نفر

داور: مجید محمدی.

IMG_4194

کمک داوران: حمید کاوندی و هاشم خدابنده.

داور چهارم: حسین لاله کار.

کارت زرد:

میلاد پورمحسن دقیقه 66، رضا الماسخاله دقیقه 77، محمد همرنگ دقیقه 78، هادی تامینی دقیقه 93 (سپیدرود) – پیام مهرآوری دقیقه 76، بهمن خسروی دقیقه 77  (خلخال دشت)

اخراج: هادی تامینی دقیقه 93 (سپیدرود)

IMG_4205

سپیدرود رشت:

بهنام لایقی فر، میلاد پورمحسن، سید هادی موسوی، هادی تامینی، محمدرضا الماسخاله، محمد همرنگ، ، میعاد یزدانی، محمد دادرسی (از دقیقه 54 فرشاد اسماعیل زاده)، سید محمد میری ( از دقیقه 79 سیامک علیزاده)، میثم میرپسندیده، سهیل حق شناس (از دقیقه 67 افشین چاووشی).

سرمربی: علی نظرمحمدی.

خلخال دشت:

IMG_4144

حسین شهبازی، داوود احمدی، پیام مهرآوری خلیفه، بهادر دیوسالار (از دقیقه 45 سیامک نعمتی)، شکور اجاقی، اصغر دادخواه (از دقیقه 70 افشین علیزاده)، محمدرضا حسنی فر (از دقیقه 62 رامین نجف زاده)، رسول بهرامی، فرشاد عرفانی، بهمن خسروی، حمید غیبتی.

سرمربی: اصغر فرخی.

شرح بازی:

IMG_4371

مسابقه ی دو تیم سپیدرود با خلخال دشت یک دلیل بزرگ و موجه برای حساس بودن دارد: انتقام! در بازی رفت پسران شهرباران در عین برتری و با اشتباه داوری مسابقه را واگذار کردند و البته در ورزشگاه کوچک خلخال، معدود هواداران خلخالی نود دقیقه سنگ تمام گذاشتند و به مردمان دیار باران فحاشی کردند. مردمان منطقه ای که اهالی خلخال سال هاست به آنها پناه داده و محل کسب روزی حلال آنها شده است!

البته دست طبیعت خیلی زودتر از انتظار پاسخ نامهربانی ها را داد و مالک خلخال دشت هفته پیش این تیم را به اردبیل واگذار کرد و حالا دوباره علی مانده و حوضش!

نکته فنی این مسابقه مربوط است به خیل بازیکنان بیمار سپیدرود در این مسابقه که دست علی نظر را بیشتر از همیشه برای انتخاب ترکیب ایده آلش بسته است.

سپیدرود در این بازی میثم تهی دست، ابوذر رحیمی، حامد حاجتی را به دلیل بیماری و حامد پورعمرانی را به سبب محرومیت در اختیار ندارد.

نیمه نخست:

مسابقه دو تیم در نیمه نخست در حالی آغاز شد که وزش باد گرم شدید بازیکنان دو تیم را در شرایط سخت قرار داده بود.

بازی در پانزده دقیقه ابتدایی روند آرامی را دنبال می کرد و سرخ پوشان در یانه های میدان صاحب توپ و میدان بودند و بازیکنان مهمام سعی می کردند تا با بستن بازی از عطش حمله های سپیدرود بکاهند.

بازیکنان خلخال که بر روی یک ضد حمله و تنها موقعیت خود به گل رسیدند تا در ادامه با ده دقیقه توفانی از سوی سپیدرودی ها موجب شود تا نیمه نخست با پیروزی سرخ پوشان خاتمه یابد.

نیمه دوم:

سپیدرود نیمه دوم را بدون تغییر و خلخال با یک تغییر آغاز کرد و توپ و میدان در ابتدای نیمه دوم به مانند آغاز بازی همچنان در اختیار میزبان بود و پس از گذشته ده دقیقه نظرمحمدی هم نخستین تعویض خود را انجام داد تا با آوردن فرشاد اسماعیل زاده دست به یک تغییر هجومی زد.

بازی محکم و تعویض های هوشمندانه علی نظر در نیمه دوم سبب شد تا بار هجومی سرخ پوشان بیشتر شود و نتیجه اش یک گلی بود که ثبت شد و یک گل را داور پر پر کرد و چند موقعیت طلایی را هم مهاجمان سرخ پوش از دست دادند.

فشار سرخ پوشان در دقایق پایانی نتیجه عکس داد و داور مبتدی و مغرض مسابقه با سوت های یک جانبه برعلیه سرخ پوشان موجب عصبانی کردن بازیکنان سپیدرود شد.

داور در دقیقه 95 در حالی که وقت مسابقه تمام شده بود هادی تامینی را بی جهت اخراج کرد و در ادامه ی همان ضربه ایستگاهی در حالی که توپ به بدن بازیکنان خورده بود در دقیقه 98 اعلام پنالتی کرد و پس از به ثمر رساندن گل بلافاصله سوت پایان را به صدا درآورد.

در نهایت سپیدرود موفق شد تا در یک مسابقه پرگل داور و خلخال رشت را با هم مغلوب خود کند تا بیشتر از همیشه مدعی نخست صعود به دور دوم باشد.

دقایق حساس:

در دقیقه 3 نخستین اتفاق برای سپیدرود به دست آمد که ضربه ی سر میعاد یزدانی از روی خط شش قدم درون دستان دروازه بان خلخال دشت جای گرفت.

دقیقه 16 ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه را میلاد پورمحسن نواخت که توپ با فاصله اندک به خارج رفت.

دقیقه 41 شوت میعاد یزدانی با فاصله اندک از کنار تیرک عمودی به خارج رفت، کاپیتان حق شناس یک کف پا تا رسیدن به توپ فاصله داشت.

دقیقه 55 شوت فرشاد عرفانی را بهنام لایقی فر در حالی که چند گام از دروازه بیرون آمده بود با اعتاماد به نفس بالا مهار نمود.

دقیقه 61 داور گل فرشاد اسماعیل زاده را در حالی آفساید اعلام کرد که یک مدافع خلخال صحنه را پر کرده بودن. لازم به گفتن نیست که اعتراض گسترده ی سپیدرودی ها راه به جایی نبرد!

دقیقه 72 تک به تک افشین چاووشی با دروازه با را افشین با یک پاس عرضی برای فرشاد اسماعیل زاده فرستاد تا دخالت مدافع خلخال توچ را راهی اوت نماید.

دقیقه 75 ضربه ی ایستگاهی افشین علیزاده به دیوار دفاعی بازیکنان سپیدرود برخورد کرد و راهی به دروازه سپیدرود پیدا کرد.

دقیقه 81 ضربه ی سر سیامک علیزاده در حالی که دروازه بان را هم در حالتی نامتعادل در پیش رو داشت، از روی خط دروازه عبور کرد و توسط مدافعان برگشت داده شد.

گل:

IMG_4342

سپیدرود 0-1 خلخال دشت: نخستین حمله ی خلخالی ها و یک گل برخلاف جهت بازی. توپ ریباندی مدافعان سپیدرود زیر پای فرشاد عرفانی افتاد تا او با یک شوت سر ضرب دروازه لایقی فر را باز کند.

سپیدرود 1-1 خلخال دشت: سانتر از جناح چپ سپیدرود روی دروازه خلخال دشت و ضربه سر فنی و محکم میثم میرپسندیده گل تساوی سرخ پوشان را بدست آورد.

سپیدرود 2-1 خلخال دشت: هادی موسوی توپ برگشتی مدافعان خلخال دشت را از روی نقطه کرنر داخل محوطه شش قدم ارسال کرد تا بازهم یک ضربه ی سر و این بار هادی موسوی در فاصله پنج دقیقه دومین گل ارتش سرخ را به ثمر برساند.

سپیدرود 3-1 خلخال دشت: ضربه ی دیدنی افشین چاووشی را حسین شهبازی دفع کرد تا توپ برگشتی را فرشاد اسماعیل زاده را با نوک پا و فنی و دقیق وارد دروازه مهمان کند.

اتفاق ویژه

IMG_4349

1) جایگاه ویژه ورزشگاه دکتر عضدی رشت در این مسابقه هم شاهد چهره های ویژه بود. دکتر رضا رسولی عضو شورای شهر رشت و عضو هیات مدیره سپیدرود، استاد احمد صومی از بنیانگذاران باشگاه، فرامرز الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان، جناب سرهنگ محمد پورمحسن مدیرعامل باشگاه سپیدرود، فرهاد حسین پور سرمربی سابق سپیدرود، از جمله این چهره های ویژه بودند.

2) داور مبتدی و بی تجربه ی این مسابقه تمام سعی خود را کرده بود تا اعصاب بازیکنان و هواداران سپیدرود را با سوت های اشتباه و تحریک آمیز به هم بریزد، یک اخراج و یک پنالتی وحشتناک خنده دار بر علیه سرخ پوشان و یک گلی که آقای داور پرپر کرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + نوزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

25 دیدگاه ارسال شده است

  • ميلاد ق گفت:

    درود بر سپيدرود . قابل ذكر است بگيم كه تمام فلافل هاي اين بازي را آقاي اشكان غايبي ساسانيان رايگان در اختيار هوادران گذاشته است. سفارشي از اهواز فرستاده.اينم يكي ديگر از كارهاي خوب عمو اشكان. ايشتگاه شكم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • کاوه گفت:

    به امید صعود سپیدرود به لیگ یک بچه ها متشکریم
    این برد رو به همه با تعصبای سپیدرودی تبریک میگم .

  • براری گفت:

    آقا میلاد فلفلا عجب خوشمزه ان .غایبک با عشق آماده شون کرده بود برای این بازی . دستش درد نکنه از عسلویه به فکر هوادارانه خخخخخخخ

  • عیسی گفت:

    درود خدا بر سربازان ارتش سرخ . همان که بی ادعا یکی یکی میدان ها را فتح می کنند. خدایا به همه این بچه ها سلامتی عنایت فرما و چشم حسودان کور.

  • Iman گفت:

    بچه ها تبريك. فقط حواستون به سايت دي اسپورت باشه چون دارن نظر سنجي ميكنن از پر طرفدارترين تيمهاي دسته دوم گروه بعدي گروه سپيدرودمونه حواستون باشه پرچمو ببريم بالا تا فينال بايد بره خيلي جالبه

  • گروه63نفره ی علمی و فرهنگی و تاریخی و ورزشی"افرا"به مدیریت استاد اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت،تهران،اصفهان،تبریز و اهوازwww.nasha.blogfa.com گفت:

    بسیار خورسندم از پیروزی پراقتدار تیم ریشه دار سپیدرود رشت
    در این پیروزی شکوهمند که الحق و الانصاف حق سپیدرود بود همه زحمت کشیدند.
    از مالکیت باشگاه گرفته تا مدیریت و سرمربی و بازیکنان و مدیر سایت و حتا آنانی که در ورزشگاه نبودند اما دلشان با تیم بود.حتا دوستانی نظیر فرهاد سپیدرود،سپهر،فقط داماش گیلان؛نیما آبرار،سعید رشتی،حامد،فرهاد و…
    و همه اونهایی که نمیدونستن اعضای گروه افرا پیام می گذارند نه این بنده حقیر که گهگاه مرا با نیش و کنایه مورد لطف خویش قرار می دادند.به همه چه در داخل رشت و خارج رشت و چه رشتی های سراسر جهان این برد پرقتدار را که آغازیست بر پایان ناکامی ها را شادباش عرض نموده و از اهورامزدای پاک و داناو شادی گستر برای همه تندرستی و شادی آرزومندم
    باسپاس
    برادرکوچک و خادم ناچیزتان
    اشکان غایبی ساسانی
    دیماه1033رشتی برابر با 3753 ایرانی
    جزیره ی کیش

  • ميلاد ق گفت:

    قبلا مينوشتي اهواز الان رفتي جزيره كيش . درووود بر ساسان اشكاني كه پيشرفت كرده. تبريك بمناسبت شعبه جديد فلافل جزيره كيش. ايراااااان سپيدرود …… فلافل اشكااااان

  • ميلاد ق گفت:

    ايشاا… دور دوم هم با برد در رشت ميريم ليگ يك. فقط تو بازي هاي بيرون خونه نبازيم به مساوي هم راضي هستيم. تو خونه ببريم تو بيرون مساوي همين يعني سلام ليگ يك. وقتي هم سپيدرود بره ليگ تماشاگران دو برابر شده يعني سلام ليگ برتر . تو ليگ برتر هم ورزشگاه منفجر ميشه يعني سلام جام باشگاه هاي آسيا . سپيدرود نماينده ايران در ليگ باشگاههاي آسيا ….. خدايا ميشه سال 97-98 اااااخ خدااااااا

  • asheri گفت:

    اولاً برد و به همه همشهری های عزیزم تبریک میگم. دوماً آقا کسی نیست بگه مشکل داوری و فدراسیون و کلاً… با مردم گیلان بخصوص شهر عزیزم رشت چیه؟؟؟!!! تاکی ناداورری آخه؟! اگر اشتباهات داوریه و قضیه غرض ورزی نیست پس چرا یه بار سوت ها برای ما به صدا در نمیان ؟؟؟!!!…
    واقعاً برای این فوتبال فاسد متاسفم!…اول فصلم کامنت گذاشته بودم که اگه ما بخوایم لیگ یکی بشیم باید علاوه بر تیم حریف، داور و فدراسیون نشین ها و … رو هم ببریم!
    یادتون نره که با داماش هم همین کار و کردن و اون سال که تیم و انداختن دسته یک و به زور تاج و … ذوب آهن و نگه داشتن تو بازی حساس این دوتا تیم تو اصفهان دوتا پنالت واضح ما رو نگرفتن و گل وحشتناک آفساید ذوب رو هم سالم اعلام کردن و یه ذوبیم باید اخراج میکردن…! خلاصه اون سالم سر ما رو بریدن ولی هیچکس از مسئولین و مردم هیچی نگفتن! وای به حالشون اگه با تبریز اینکار و میکردن!… در واقع میخوام بگم که از ماست که بر ماست که تو شهر خودمون داور میاد و جرات میکنه سر تیم و راحت ببره و بره!
    باز هم یادآوری میکنم که سپیدرود بدون تامینی و موسوی 50 درصد تیمش ناقصه و حالا با اخراج تامینی بازیه بعد با اون یارای تعویضیه ضعیف تو قلب دفاعمون خدا به دادمون برسه! بنابرین نیازه که تیم تقویت بشه هرچند همین تیمم بهش نمیرسن و فک کن 12 درصد قراردادشون تا حالا پرداخت شده!… با این اوضاع برد سپیدرود فقط یه لبخند رو لبای آدم میاره و حداقل من یکی با این همه خطری که تیم و از داخل استان و تیم و خارج استان تهدید میکنه از ته قلب خوشحال نمیکنه!… خدایی پای این دو تا تیم شهرم عمر و جوونیم رفت بس حرصشون و خوردم! خدا خودش به خواست دل ما جوونای رشتی بها بده و پشت این تیما واسته تا ان شاء الله صعود کنیم و بدخواهانمون نتونن به اهداف شومشون برسن و در آخر چشم اونا گریون باشه. به حق علی و پنج تن

  • کامبیز گفت:

    آقا اشکان دستت درد نکنه ک گذاشتی سپیدرود این بازی رو برنده بشه
    هههههههههه
    راستی نماینده گینس دنبالت بود
    میخواست نام کاربری تورو بعنوان بلند ترین نام کاربری ثبت جهانی کنه!!!

  • ماهان گفت:

    این برد شیرین رو به شما دوستان عزیز در رشت تبریک میگم والا دیگه تیمهای گیلانی عادت کردن واسه برد باید هم با داور بجنگن هم تیم حریف . گروهی از هواداران ملوان

  • فرهاد گفت:

    این بازی را میبایست با اختلاف حداقل 4زگل می بردیم خلخال اساسا” تیمی نبود.متاسفانه بازیکنان فرصت های بیشماری را به هدر دادند.
    اما مشکل سپیدرود در گل زدن و بازی های خارج از خانه است دور بعد تیمها مثل خلخال بازی نمی کنند باید هوشمندانه و فکورانه بازی کنیم و در چند پست منجمله در خط حمله و در خط هافبک نیاز به تقویت داریم.
    موغق باشید ایران سپیدرود

  • علی گفت:

    در وجود این داور چیزی به اسم شرف وجودنداشت — تعویضهای امروز نظرمحمدی بسیار حساب شده بود –اگربدشانسی نبود بازی حداقل 5-1 میشد –حضورچاوشی در کنار سهیل یا فرشاد بازده خوبی دارد(بجای تک فوروارد بازی کردن او)–میثم تهیدست خیلی جنگنده وسط میدان را پوشش میدهد که امروز جایش خالی بود

  • آرمان گفت:

    درود و تبریک بابت برد شیرین
    ترسم از بازی خارج خانه مقابل همدانه
    ما خیلی ضعف داریم تو بازی های خارج خانه
    اگه بتونیم همدان رو ببریم به امید خدا تو صدر هستیم

  • فرهادسپيدرود گفت:

    تبريك به همه ابراران…بازي رو برديم ولي يه سري از مشگلات هستش كه تيم داره و دوستان هم بهش اشاره كردن ..تو بازيهاي داخل خونه از ميزباني خودمون خوب استفاده نميكنيم!!!چرا؟؟ چون تيم روي سكوها ليدر درست و حسابي نداره و يكي دونفر با شعارهاي ابكي و بي رمق ميخوان كه تيم رو مثلا تشويق كنند..چرا جواب توهينهاي خلخاليها توي بازي رفت تو رشت داده نشد؟؟اميدوارم در اينده يه فكري بحال اين ليدرها بشه يا حداقل يكمي ……

  • ایران داماش گفت:

    تبریک

  • گروه63نفره ی علمی و فرهنگی و تاریخی و ورزشی"افرا"به مدیریت استاد اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت،تهران،اصفهان،تبریز و اهوازwww.nasha.blogfa.com گفت:

    سپاس فراوان از همه دوستانی که کامنت گذاشتند.حتا از آقایان میلاد،کامبیز و فرهاد سپیدرود

  • گروه63نفره ی علمی و فرهنگی و تاریخی و ورزشی"افرا"به مدیریت استاد اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت،تهران،اصفهان،تبریز و اهوازwww.nasha.blogfa.com گفت:

    آقا فرهاد سپیدرود این برد رو به شما هم تبزیک عرض میکنم.امیدوارم با وحدت و همدلی شما و سایر دوستانتان از جمله میلاد ق و یپهر شاهد بردهای پاپی سپیدرود باشیم

  • فقط داماش گیلان گفت:

    متاسفم برای لیدر سپیدرود، بغلی رو ولش کن داماشیه یعنی چی؟ واقعا متاسفم برای افکار عصرحجری این آقایون

  • گروه63نفره ی علمی و فرهنگی و تاریخی و ورزشی"افرا"به مدیریت استاد اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت،تهران،اصفهان،تبریز و اهوازwww.nasha.blogfa.com گفت:

    اشکال نداره دوست من فقط داماش گیلان.اکنون زمان همدلیه

  • مهرداد گفت:

    چندنفرازدوستای نظرمحمدی مثل مهدوی و…بیان تو تیم .حالا که باشگاهی ندارن.تبلیغات شپیدرود هم کمه چه تو جراید و بیلبوردها چه تو تلویزیون باید مردم رو تحریک کرد تا بیان .

  • کیشوند گفت:

    ماشالله سپیدروددرودبرتماشاگران فهیم رشت.

  • omid گفت:

    مهدوی تو داماشه برادر

  • omid گفت:

    گرچه کاش میومد اینجا برای اینجا بیشتر کارایی داشت

  • Yavar گفت:

    رشتی ها که از گروه‌های تروریست کورد حمایت می کردند مقابل تراکتورسازی از کی مهربان شده آمد