وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود رشت دو – آرمان گهر سیرجان یک: غلبه بر کرونا و بدشانسی! / پیام آور شادی برای شهرباران

سپیدرود موفق شد تا پس از هفته های بدبیاری با دو گل بر آرمان گهر پیروز شود و به وضعیت خود در جدول سر و سامان دهد. حالا سپیدرود در غیاب هوادارانش پیام آور شادی شده برای مردم بحران زده شهرباران.

سپیدرود ۲ (جواد آقایی پور دقیقه ۵۰ و ۶۹) – ۱ (اسماعیل کیانی دقیقه ۹۲) آرمان گهر

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودهفته بیست و ششم لیگ دسته اول آزادگان ، آدینه نهم اسفند ماه

ورزشگاه سردارجنگل رشت ، تماشاگر: –

داور: سعید رحیمی مقدم

کمک داوران: علی اکبر عظیم پور ، حسین گلشنی

داور چهارم: شهاب محمدی ، ناظر: فرزاد معبودی

اخطار:

آرمان اکوان دقیقه ۱۰، ایمان رازانی دقیقه ۳۳، حسین رسولی دقیقه ۷۱، امیر محمود آبادی دقیقه ۸۴ (آرمان گهر) – بهنام لایقی فر دقیقه ۳۵، آرین نصیری نژاد دقیقه ۳۷، صادق صادقی دقیقه ۵۳، یاسر حاتم زاده دقیقه ۶۶ (سپیدرود)

ترکیب سپیدرود رشت:

بهنام لایقی فر، محمود خمیسی، ابوالفضل قربانی، آرین نصیری نژاد (از دقیقه ۶۱ ساسان شیرمردی)، صادق صادقی، یاسر حاتم زاده (از دقیقه ۸۷ امیرحسین اسکندی)، هومن ربیع زاده، میثم کریمی، میلاد احمدی (از دقیقه ۷۲ ماهان سروی)، جواد آقایی پور، محمد شادکام.

سرمربی: نادر دست نشان.

ترکیب آرمان گهر سیرجان:

مهدی زنجانی، ایمان رازانی، محسن ایرانژاد، آرمان اکوان (از دقیقه ۶۸ علی فراهانی)، بلال میرزاعلی، وحید نورمحمدی، جعفر برزگر (از دقیقه ۶۵ حسین رسولی)، حسن شوشتری، عباس پورخسروانی (از دقیقه ۶۶ امین اسدی)، امیر محمودآبادی، اسماعیل کیانی.

سرمربی: قاسم شهبا.

شرح بازی:

سپیدرودی‌ها بعد از شکست مقابل رایکا این چند روز با بیماری کرونا روبه‌رو بودند و در نهایت با لغو بازی این تیم مخالفت شد تا دست‌نشان با چند غایب تیمش را به مصاف آرمان‌گهر سیرجان بفرستد. آرمان‌گهر برای دور شدن از منطقه خطر به یک امتیاز از رشت هم راضی است.

نیمه نخست:

در همان ابتدای بازی داور می توانست خطای مدافع آرمان گهر روی محمد شادکام را پنالتی اعلام کند که در کمال ناباوری رحیمی مقدم خطا را چسبیده به خط هجده قدم ضربع ایستگاهی اعلام کرد که شوت میثم کریمی پس از اصابت به مدافعان رهی به دروازه مهمان پیدا نکرد.

دقیقه ۱۸ در فرار جواد آقایی پور از کمند مدافعان آرمان گهر می توانست گل نخست را در موقعیت تک به تک به گل تبدیل کند که شوت او با فاصله میلیمتری راهی خارج شد.

شوت حسن شوشتری را در دقیقه ۲۵ بهنام لایقی فر به سختی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۰ بهنام لایقی فر درون محوطه شش قدم توانست در موقعیت توپ اسماعیل کیانی را راهی کرنر کند.

دقیقه ۳۷ پاس در همق جواد آقایی پور در عمق خط دفاع آرمان گهر به محمد شادکام نرسید تا توپ درون دستان مهدی زنجانی جای بگیرد.

دقیقه ۴۴ بازهم خطا درون محوطه جریمه بر روی جواد آقایی پور را داور خطا تشخیص نداد!

در نهایت نیمه نخست علی رغم موقیعت های پی در پی سپیدرود با همان نتیجه صفر به صفر به پایان رسید.

نیمه دوم

نیمه دوم را سپیدرود توفانی آغاز کرد و موفق شد پس از یکی دو حمله بی حاصل گل نخست خود را به ثمر برساند.

پس از گل تیم مهمان دست به دو تغییر پی در پی زد تا بتواند بازی را در ختیار بگیرد ار سوی دیگر دست نشان با آوردن شیرمردی توانست نبض میانی بازی را در اختیار بگیرد و در پی هوشمندی آقایی پور گل دوم را هم به ثمر برسناد.

دقیقه ۷۳ سپیدرود می توانست روی فرار میثم کریمی و تک به تک او با دروازه بان گل سوم سپیدرود را به ثمر برساند که شوت او به تیرک افقی دروازه برخورد کرد.

سپیدرود موفق شد تا پس از هفته های بدبیاری با دو گل بر آرمان گهر پیروز شود و به وضعیت خود در جدول سر و سامان دهد. حالا سپیدرود در غیاب هوادارانش پیام آور شادی شده برای مردم بحران زده شهرباران.

شرح گل:

سپیدرود ۱ – ۰ آرمان گهر: فرار جواد آقایی پور از میانه های زمین و شوت سر ضرب او از بالی سر مهدی زنجانی که از دروازه بیرون آمده بود نخستین گل سپیدرود را به ثمر رساند.

سپیدرود ۲ – ۱ آرمان گهر: باز هم فرار جواد آقایی پور از قلب خط دفاع میزبان او را در موقعیت تک به تک قرار داد تا با یک شوت دقیق گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

سپیدرود ۲ – ۱ آرمان گهر: در شلوغی داخل محوطه جریمه از روی خط شش قدم شوت اسماعیل کیانی در کنج دروازه سپیدرود جای گرفت.

اتفاقات ویژه:

چه اتفاقی ویژه تر از حمله یک ویروس بدون دعوت تا یک مسابقه دیگر سپیدرود بدون حضور هواداران پرشمار سپیدرود برگزار شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • پارسا گفت:

    سلام. امیدوارم که دست نشان این بازی را ببره و جایگاه ما بیش از این در جدول پایین نیاد وگرنه ناظمی باس سریعا فکری بکنه دیگه نمیشه تحمل کرد.