وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود رشت یک – آلومینیوم اراک صفر: حریف می طلبیم! / دژی به نام عضدی

در ادامه تعویض های نظرمحمدی موجب شد تا نبض بازی را سرخ پوشان در دست بگیرند و در زمین مهمان خود را تحمیل نمایند.

سپیدرود 1 (میلاد قربانزاده دقیقه 16) – 0 آلومینیوم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته هفتم از دور رفت لیگ دسته اول آزادگان – شنبه بیست و هفتم شهریور ماه

ساعت 17:00 – ورزشگاه دکتر عضدی رشت

هوا: بارانی – تماشاگر: بیش از هشت هزار نفر.

photo_2016-09-17_18-11-27

داور وسط: شاهین حاج بابایی.

کمک داوران: رحیم شاهین ، حسین سلیمانی.

داور چهارم: مهدی شجاعی.

کارت زرد:

محمدرضا الماسخاله و حسین کعبی دقیقه 36 (سپیدرود)

ترکیب سپیدرود رشت:

photo_2016-09-17_18-11-35

سید محمد حسینی، محمد رضا الماسخاله، هادی تامینی، سید هادی موسوی، شایان مصلح، حسین کعبی ( از دقیقه 83 محمدرضا مهدوی)، احسان عبدی (از دقیقه 77 محمد رستمی)، میلاد قربانزاده، میثم فردوسی، محمد میری، سهیل حق شناس (از دقیقه 65 محمد لطفی).

سرمربی: علی نظر محمدی.

آلومینیوم اراک:

photo_2016-09-17_18-11-37

میر رسول حسنی، اکبر بختیاری، نادر هوشیار، وحید نعمتی، محمد آشتیانی، رضا کاردوست (از دقیقه 61 جهانگیر عسگری)، حسن احمدلو، سجاد کرمان (از دقیقه 52 شاهین مجیدی)، امین پورعلی، سعید قدمی (از دقیقه 50 روح الله عرب)، میلاد احمدی.

سرمربی: داوود مهابادی.

شرح بازی:

photo_2016-09-17_18-11-30

نبرد تماشایی دو تیم چهارم و پنجم در حالی در رشت برگزار می شود که باید بدانیم فاصله تیم ششم و اول با هم تنها یک امتیاز است و این امر بر حساسیت نبرد تیم های بالا نشین می افزاید.

سپیدرود و آلومینیوم در فصل 93-94 لیگ دسته دوم دو بار در برابر هم به میدان رفته بودند که نتیجه هر دو بازی تساوی یک بر یک بود.

سپیدرود حدود دو سال است که در رشت به هیچ تیمی نباخته و رکورد نباختنش در خانه تا این بازی به عدد 704 روز می رسد، آخرین باخت سپیدرود مربوط می شود به 21 مهرماه 93 در برابر خونه به خونه بابل.

نیمه نخست:

photo_2016-09-17_18-11-24

دقیقه 7: نخستین موقعیت بازی توسط آلومینیوم بدست آمد که ضربه ی ایستگاهی امین پورعلی را سید محمد حسینی راهی کرنر کرد.

دقیقه 9 خطرناک ترین صحنه بازی توسط سید محمد حسینی بازهم دفع شد. درحالی که مدافعان سپیدرود به هوای آفساید ایستاده بودند، تک به تک سجاد کرمان را به زیبایی مهار نمود.

دقیقه 11 نخستین کرنر بازی برای سپیدرود در حالی بدست آمد که احسان عبدی می توانست به جای تک روی حسین کعبی را صاحب توپ نماید.

دقیقه 23 یک خطا پشت محوطه جریمه بر روی احسان عبدی رخ داد، که ضربه ی ایستگاهی را خود عبدی با فاصله به خارج زد.

دقیقه 26 فرار میثم فردوسی داخل محوطه ی شش قدم در حالی که با رسول حسینی تک به تک شده بود، تنها یک گام تا گلزنی فاصله پیدا کرد.

دقیقه 48 پاس در عمق احسان عبدی و فرار حسین کعبی می توانست گل دوم سپیدرود را به ثمر برساند که خروج زسول حسینی در واپسین لحظات مانع از گل زنی کعبی شد.

در نهایت این نیمه پر حاشیه با برتری یک بر صفر سرخ پوشان به پایان رسید.

نیمه دوم:

دو تیم نیمه دوم را بدون تغییر آغاز کردند اما مهابادی خیلی زود در نیمه دوم دست به دو تعویض زد تا بتواند روند بازی تیمش را تغییر دهد.

در دقیقه 57 فرار زیبای حسین کعبی و سانتر او برای سهیل حق شناس می توانست شمار گل های سپیدرود را به دو برساند که داور خطای سهیل را بر روی دروازه بان مهمان اعلام نمود.

دقیقه 62 شوت احسان عبدی با مشت سید رسول حسینی راهی کرنر شد.

دقیقه 63 ضربه کرنر ارسال محمد میری با ضربه سر کاپیتان حق شناس همراه شد که با فاصله اندک راهی اوت گردید.

دقیقه 64 بازهم یک شوت سنگین دیگر و این بار میلاد قربانزاده توپ راهی کرنر شد.

در ادامه تعویض های نظرمحمدی موجب شد تا نبض بازی را سرخ پوشان در دست بگیرند و در زمین مهمان خود را تحمیل نمایند.

در نهایت سه امتیاز شیرین به حساب ارتش سرخ واریز شد تا روند نتیجه گیری های خوب سپیدرود همچنان تداوم داشته باشد.

شرح گل:

photo_2016-09-17_18-11-40

سپیدرود 1-0 آلومینیوم: سانتر مواج میلاد قربانزاده از نیمه های زمین آلومینیوم بدون دخالت بازیکنان وارد دروازه مهمان شد.

اتفاقات ویژه:

1- هوای به شدت بارانی و سیل آسای شهرباران های نقره ای و پخش زنده از شبکه باران موجب شد تا هواداران کمتری نسبت به بازی های پیشن سرخ پوشان به ورزشگاه بیایند، که البته با همه ی این تفاصیر بیش از هشت هزار هوادار خود را به ورزشگاه پیر شهرباران رسانده بودند.

photo_2016-09-17_18-11-44

2- در جایگاه ویژه ورزشگاه دکتر عضدی چهره های سرشناسی همچون مهندس مهدوی فرماندار کلانشهر رشت، مهندس رسولی عضو شورای شهر رشت، الماسخاله رییس هیات فوتبال استان گیلان، پورمحسن مالک باشگاه، استاد صومی از بنیانگذاران سپیدرود و بسیاری دیگر از چهره های خاص حضور داشتند.

3- این مسابقه به صورت زنده از شبکه باران پخش می شد.

photo_2016-09-17_17-03-19

4- در ابتدای مسابقه از کاپیتان سهیل حق شناس فرزند شهید عبدالحسین حق شناس تجلیل به عمل آمد.

photo_2016-09-17_18-11-32

5- علی نظر محمدی به دلیل رای ناعادلانه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این مسابقه را هم از روی سکوهای ورزشگاه هدایت تیمش را برعهده گرفت، تا سومین و آخرین جلسه محرومیتش را پشت سر بگذارد.

photo_2016-09-17_18-11-50

6- در دقیقه 30 داوود مهابادی سرمربی اراک در یک جنجال به تمام معنا بیش از ده دقیقه بازی را متوقف نمود و پس از اینکه داور میدان در چند مرحله تهدید به پایان دادن بازی کرد، اجازه ادامه بازی را به بازیکنانش داد! هنوز خاطره دو سال پبش آلومینیوم اراک با مهدی پاشازاده از اذهان هواداران فوتبال رشت خارج نشده است.

photo_2016-09-17_18-11-47

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 19 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

18 دیدگاه ارسال شده است

  • شاهین گفت:

    برد بسیار خوبی بود
    بازیکنان ما باید فقط حرفه ای تر عمل کنن و راحت کارت نگیرند
    تیم ما در اولین حضور در لیگ یک به عنوان مدعی خودش رو نشون داده و در صورت حمایت و اتحاد میشه این مهم اتفاق بیافته با اینکه باید قبول داشت صعود بسیار سخت هست . ولی دور از ذهن نیست.
    امیدوارم بازی بعد هم 3 امتیاز شیرین مقابل استقلال اهوازی که بعد سقوط از لیگ برتر حال و روز خوبی نداره بگیریم.

  • فرهاد گفت:

    این آقای حسن زاده باید اینجا نشان بدهد که تا چه حد قانونمند است. این شخص حداقل چهار بازی از همراهی با تیم خود محروم باید گردد. ولی من یک نفر چشمم آب نمی خورد

  • حمیدرضا گفت:

    اقا چرا بعد گل نه قربان زاده نه بازیکنا خوشحالی نکردن. !!!!!عجیب بود

  • محمد گفت:

    دست بچه ها درد نکنه عالی بود
    اتفاقا با این روند امسال راحت تر میشه اومد لیگ برتر اگه چند سال یه تیم تولیگ یک بمونه اونوقت عادت میکنه به لیگ یک و بعدش هم بازیکناش جابجا میشن و میرن و هزار تا اتفاق های دیگه که تو فوتبال ایران زیاد هستش

  • محمد گفت:

    در ضمن احسان عبدی تا حالا کجا بود فوق العاده بازی میکنه

  • محمد گفت:

    کسی نمی دونه کانال تلگرام سپیدرود چرا غیر فعال شده اگه کسی آدرس جدید داره بگه

  • کوروش گفت:

    اقا خواهش کونم از هواداران تیفوسی که ایتا بنر ‘رشتی آبراره’ چاکونید بنید ورزشگاه دورون…. میرزا بنرم بنید دوباره… چطور تختی انزلی دورون بنر انزلیچی ابای داریدی اوشان بعد امان رشتی آبراره ناریم؟
    زنده باد آبرار و آبای و گیلک

  • فرهاد گفت:

    دوستان ضمن تبریک به خاطر این برد شیرین، بفرمایید این بازیکن شماره 21 محمد لطفی از کجا آمده؟ بنظر خیلی دونده و جنگنده است. اوایل به خود مسلط نبود اما رفته رفته خوب شد.لطفا” اگر اطلاعی از گذشته این بازیکن دارید بنویسید.
    مرسی

  • مهدی گفت:

    بزور داوری بردید به ناحق پرویی ام میکنید اراک اومدید جبران میکنیم این کارتونو

  • فرهاد گفت:

    آقای مهدی اراک هم شما می بریم. تیم پنجاه ساله سپیدرود این بچه خلق الساعه و پفکی آلومینیوم را حریف است. دیر بشود دروغ نمی شود

  • هواداران اشکان غایبی گفت:

    هه مهدی تو که تویی.از تو پیله ترم ترکانیم.هفته دیگر صدر جدولیم

  • سامان استوار گفت:

    تبریک به همه سپیدرودی‌ها و رشتی ها، تیم با اعتماد به جوانان شایسته، از نیمکت گرفته تا داخل زمین و تیم‌ پشتیبانی‌ بیرون زمین، به لیگ برتر صعود خواهد کرد. تا همین جا هم شاهکار کردین ولی‌ راه سختی در پیش هستش که حتما به سلامت طی‌ خواهد شد.

  • فرهاد سپیدرود گفت:

    بخواب مهدی کوچولو…اراک فوتبال نداره تا هوادار داشته باشه…هزینه میلیلردی از پبت المال واسه شما پول میاره ولی غیرت و تعصب و هویسن نمیاره….اراکی سوراخخخخخخخخخخخخخخ

  • مهدی گفت:

    با محمد عزیز موافقم. اگه امسال که تیم حسابی روفرمه استفاده نکنیم، سالهای بعد، اینجا، توی لیگ یک، جا خوش میکنیم و بازیکنای تاپمونو هم میبرن. من از الان نگرانم همونطور که میرجوان و میعاد و کاردوست و صبوری و . . . رو مفت از دست دادیم، امثال مصلح و کعبی و رستمی و عبدی و قربانزاده و یعقوبی و خلاصه همین مهره های کارآمدمونو هم، سال دیگه از چنگمون دربیارن و صعود در سالهای بعد سختتر بشه!! اما اگه امسال صعود کنیم بازیکنامون بهتر موندگار میشن و ممکنه اون استعدادهایی هم که توی سالهای اخیر از دستمون رفتن، برگردن و رشتیهای دیگه ای مثل مهیار نوری و خدابنده لو و حسین ابراهیمی و . . . هم به تیم بزرگ شهرشون بپیوندن و در لیگ برتر بتونیم موجودیت واقعی رشت رو بعد از سالها به بغما بردن استعدادامون نشون بدیم. انشاالله . . .

  • سپیدرودی گفت:

    ما هیچی از تیمهای دیگه کم نداریم مگه اینهای که صعود میکنن از کره ماه آومدن . فقط از لحاظ مالی باید ساپورت بشه اونم بستگی به مسئولین داره. در پایان نیازی با کل انداختن با این اراکیا نیست .اصلا در حد فوتبال رشت نیستن بزرگشون نکنید.

  • nima گفت:

    بازی سنگینی بود. آلومینیوم بهترین تیمی بود که تو رشت باهاش بازی کردیم.
    سپیدرود عاشقتم…
    عاشق سپیدرود♡♡♡♡♡

  • دنیا فقط رشت گفت:

    خدایی دم همه رشتی ها و ابراران گرم.به این میگن تیم به این میگن هوادار.اخه اراک تو فوتبال ایران جایگاهی نداره که بخواد با رشت رقابت داشته باشه.فوتبال اراک فقط و فقط پوله و غیرت فوتبالی اصلا برای اونها معنایی نداره.ایران .سپیدرود داماش.

  • مصطفی گفت:

    سپیدرود بکمک داور بازی را برد.یه بازیکن تون که با لگد زد به کمر بازیکن تیم ما باید اخراج میشد ولی فقط کارت زرد گرفت.کعبی هم باید کارت زرد میگرفت.خلاصه شانس آوردید.تو اراک نشونتون میدبم.