وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود رشت دو – الوند همدان یک: عروسی در دقیقه به اضافه یک اضافی!

سپیدرود رشت ( دقایق 31 و 91 مجتبی اسماعیل زاده) 2 – 1 ( دقیقه 75 روح الله فلاح ) الوند همدان

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته هفتم لیگ دسته دوم آزادگان – دور رفت

پنجشنبه 29 آبان ماه نود و سه – ساعت 14:30

ورزشگاه دکتر عضدی رشت – تماشاگر: بیش از هزار نفر.

داور: مهدي خان پور

کمک داوران: بابك خسروي و مهدي صناعي.

کارت زرد: دقیقه 60 علی محمدی ( الوند) – ممحمدرضا الماسخاله دقیقه 72 ( سپیدرود)

سپیدرود رشت:

اشکان توانا، سید هادی موسوی، عماد میرجوان (از دقیقه 73 شروین بزرگ)، جبار دادفر، میلاد پورمحسن، محمدرضا الماسخاله، مصطفی حاجتی، محمد همرنگ (از دقیقه 82 مبین رضاپور)، بهنام افشه، مجتبی اسماعیل زاده، میثم فردوسی ( از دقیقه 55 میعاد یزدانی).

سرمربی: افشین ناظمی.

الوند همدان:

حجت للري، اميدخورج، مجيد جلال پور، هومن يوسفيان ( از دقیقه 68 ایرج خدایاری)، علي محمدي، داوود عنبريان، شهرام كوثري پور ( از دقیقه 63 محسن لطفی)، امير محمدي، روح الله فلاح، محسن خدابنده لو،مهرداد عزيزوند( از دقیقه 73 علی رضا فتحی کمیل).

سرمربی: منوچهر بيگم جاني

گزارش بازی:

نیمه نخست:

در چارچوب هفته هفتم لیگ دسته دوم آزادگان دو تیم چهارم و پنجم جدول در حالی روبروی هم قرار می گیرند که برنده بازی می تواند جای خود را در بین سه تیم نخست جدول تثبیت نماید.

نیمه نخست در ابتدا تماشاگران شاهد یک بازی سردرگم بودند که توپ ای بی هدف و اشتباه موجب شد که به جز یک ضربه ایستگاهی خطرناک که آن را حاجتی به زیبایی نواخت، تا اواسط نیمه شاهد هیچ موقعیت خطرناکی نباشند.

اما پس از جنجال تغییر دادن تصمیم داور از اعلام ضربه پنالتی گویی موتور سپیدرود تازه روشن شد و توانست گل نخست خود را در دقیقه 32 به ثمر برساند. نیمه نخست به جز تک گل سپیدرودی ها شاهد چند موقعیت نصف و نیمه از دو تیم هم بودیم که البته حاصلی برای هیچکدام در بر نداشت.

نیمه دوم:

در نیمه دوم دو تیم بدون تغییری وارد میدان شدند. قرمز پوشان در نمه دوم توانستند بازی بهتری را نسیبت به نیمه نخست ارایه دهند و در ده دقیقه ابتدایی یک خیمه سنگین را بر روی دروازه مهمان زدند که حاصلش یک کرنر و دو شوت به سمت دروازه الوند بود.

دست کم گرفتن بازی توسط سپیدرودی ها و اشتباهات مشهود داوری در نگرفتن چند خطای مشهد برای سپیدرود موجب شد تا الوند در یک موقعیت ضد حمله از روی شوت پشت محوطه جریمه بتواند گل تساوی را وارد دروازه سپیدرود کند.

بعد از گل بازهم قرمز پوشان رشتی دست به یک سری حملات همه جانبه زدند که بی دقتی مهاجمان باعث شد تا نتوانند از موقعیت هایشان سود ببرند.

در نهایت در دقیقه یک وقت اضافه بازهم اسماعیل زاده به داد سپیدرود رسید تا ورزشگاه عضدی غرق در شادی و سرور گردد و رشتی ها در هفته هفتم بتوانند نخستین برد داخل خانه خود را جشن بگیرند.

شرح گل:

سپیدرود 1 – 0 الوند: سانتر در عمق محمدرضا الماسخاله برای اسناعیل زاده ای که از گوش راست زمین سپیدرود به سوی دروازه الوند فرار کرده بود با شوت سر ضرب و فنی مجتبی اسماعیل زاده گل نخست سپیدرود را به ارمغان آورد.

سپیدرود 1-1 الوند: شوت سرکش و دقیق روح الله فلاح از فاصلخ سی متری وارد دروازه سپیدرود شد.

سپیدرود 2-1 الوند: پاس در عمق میعاد یزدانی برای اسماعیل زاده موجب شد تا او داخل محوطه هجدهم صاحب یک موقعیت مناسب شود و شوت چکشی او هم خودش و هم سپیدرود را دو گل نمود.

دقایق حساس:

دقیقه 3: ضربه ایستگاهی مصطفی حاجتی از گوشه چپ دروازه الوند با قدرت و دقت نواخته شد که حجت للری توپ را با سختی به بیرون هجده قدم مشت کرد.

دقیقه 20: خطای هند مدافع الوند در ابتدا از سوی داور پنالتی اعلام شد و حتی کمک داور هم روی خط هجده قدم قرار گرفت به نشانه پنالتی، اما در عین شگفتی کمک داور نظر خود را عوض کرد و پس از مشورت دادن به داور وسط پنالتی را به یک دراپ بال ساده تغییر داد!!

دقیقه 56: شوت سرکش مصطفی حاجتی از روی خط هجده قدم با فاصله اندک راهی اوت شد.

دقیقه 80: یک موقعیت تک به تک را اسماعیل زاده با بی دقتی به آسمان کوبید.

حاشیه:

1) جایگاه وی آی پی ورزشگاه دکتر عضدی رشت کاملا پر بود. به طوری که در میانه بازی زمانی که مسعود رهنما مدیرکل سازمان ورزش و جوانان وارد ورزشگاه شد به دلیل پر بودن جایگاه مجبور به حضور در جایگاه خبرنگاران گردید. همچنین رضا رسولی و محمود باقری عضو شورای شهر، محمد پورمحسن مدیرعامل باشگاه سپیدرود و الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان نیز در ورزشگاه حضور داشتند.

2) حضور پیشسکوتان و بازیکنان بزرگ فوتبال گیلان در این بازی به مانند بازی قبلی سپیدرود بسیار چشمگیر بود. احمد صومی، علی بهارمست، علی نظر محمدی، محسن نصر اللهی و افشین چاووشی از جمله بازیکنان و پیشکسوتان سرشناس بودند که در ورزشگاه حاضر بودند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

14 دیدگاه ارسال شده است

  • مجتبی گفت:

    سلام .تبریک به همه ؛ اما نباید از این نکته عبور کنیم ؛ که تیم ما هنوز خیلی کار داره ؛ نمیدونم چرا امروز محمد همرنگ تو نیمه دوم اون همرنگ همیشگی نبود ! ولی خدا رو شکر که بردیم ؛ البته تیم باید تو تمرینات رو موقعیت های گلزنی بیشتر دقت کنه , تا هوادار این همه حرص و جوش نخوره , به هر شکا این بازی 6 امتیازی بود …به امید صعود (برند) معتبر فوتبال شمال سپیدرود عزیز

  • رامین گفت:

    این برد شیرین را به تمامی مدیران مربیان و بازیکنان ارتش سرخ گیلان تبریک عرض مینماییم به امید صعود به دسته یک و دربی گیلان با ملوان در سال آینده

  • بابک گفت:

    خب خداروشکر که سپیدرود داره به سمت صعود خیز برمیداره. تبریک به هواداران.امیدوارم که صعود کنیم.

  • محمد راشدی گفت:

    سلام . خیلی خیلی تبریک عرض می کنم و به همه بازیکنان، مربیان ، هواداران و مدیران خسته نباشید می گویم. آقای افشین خان ناظمی باید برای خط هافبک فکر ی کند . بازیکنان تلرانس زیادی دارند و این امر انسجام تیمی را زیر سوال می برد. انسجام تیمی یعنی کاهش خطا یعنی هماهنگی و هارمونی تیمی یعنی انضباط تیمی یعنی استحکام خط دفاعی یعنی بالا بودن قدرت تهاجی تیم و… امیدوارم افشین خان عزیز و همکاران محترمشان بیشتر عنایت کنند .

  • داماش=سپیدرود=♥ گفت:

    تبریک میگم ، امیدوارم همینطور با جدیت به سوی موفقیت ادامه بدیم ، به امید صعود به لیگ یک

  • روشنک گفت:

    حضور حاجی کامران در جایگاه ویژه به بازیکنان روحیه میده…

  • اخوان گفت:

    سلام. سپیدرود دارد پر آب می شود رقبا مواظب سیل باشند .

  • هانی گفت:

    چه حالی داد وقتی گل زد.من که اینقد داد زدم صدام گرفت.تبریک به همه عاشقان سپیدرود

  • سولماز گفت:

    خیلی خوشحالمان کردید شما به ما انؤژی و غرور دادید

  • شیوا گفت:

    به تیم سپیدرود افتخار می کنیم پیروز باشید.

  • سیامک گفت:

    سپیدرود برای صعود باید تلاش بیشتری کند . بدتان نیاید سیپیدرود باید محکم تر بازی کند

  • سیامگ نقدی گفت:

    با تشکر از افشین خان ناظممی و بازیکنان باغیرت این تیم

  • سعید گفت:

    با تبریک به همه سپیدرودیها ولی نباید فراموش کنیم بازی که دیروز از سپیدرود هنوز فاصله زیادی تا یک تیم مدعی صعود داره . ولی در هر صورت عشق ما به سپبدرود با هر شرایطی پابرجاست .
    سپیدرود بخشکد ماهی ها می میرند.

  • فرهاد گفت:

    آقا لطفا” بفرمایید این مدفع قد بلندی که اخیرا” به سپیدرود پیوسته اهل کجاست و در چه تیمهایی فوتبال بازی کرده