وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود رشت یک – شهرداری بندرعباس صفر: بوی بهاری لیگ یک / صعود با رقص بندری!

 در نهایت این مسابقه ی حساس با نتیجه یک بر صفر به سود ارتش سرخ خاتمه یافت تا بوی خوش لیگ یک بیشتر از همیشه به مشام برسد.

سپیدرود ۱ (دقیقه ۵۳ میعاد یزدانی) – ۰ شهرداری

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – یکشنبه بیست و دوم فروردین ماه نود و پنچ – هفته پنجم دور نهایی لیگ دسته دوم آزادگان – گروه دوم

ساعت: ۱۶:۳۰ – ورزشگاه دکتر عضدی رشت

تماشاگر: هشت هزار نفر.

photo_2016-04-10_17-29-19

داور: مجید پورعلی.

کمک داوران: محسن سلطانی ، مهدی سیفی.

داور چهارم: عنایت قوچ کانلو.

کارت زرد:

محمدرضا الماسخاله دقیقه ۳۲ (سپیدرود) – حمید صفری دقیقه ۴۵+۱ (شهرداری)

سپیدرود رشت:

photo_2016-04-10_17-29-14

سید محمد حسینی، سید هادی موسوی، هادی تامینی، محمدرضا الماسخاله، میلاد پورمحسن، محمد همرنگ، میثم فردوسی (از دقیقه ۸۳ افشین عشوری زاد)، میثم میرپسندیده، میعاد یزدانی،  حامد حاجتی (از دقیقه ۷۱ افشین چاوشی)، سهیل حق شناس (از دقیقه ۷۵ محمد میری).

سرمربی: فرشاد پیوس.

شهرداری بندرعباس:

photo_2016-04-10_17-29-16

ابراهیم شیخی نسب، حمید صفری، علی جهانیان، رضا مردانی، فرهاد خیرخواه، اسماعیل قروی، کمیل حیدری، رضا بلیوند، مهرداد نوری (از دقیقه ۸۰ محمد اسفندیاری)، سینا دست نشان (از دقیقه ۶۷ ابوطالب قنبری)، مهدی پیکانی (از دقیقه ۶۷ میلاد باقری).

سرمربی: حمید کللی فرد.

شرح بازی:

photo_2016-04-10_17-29-06

داغ ترین بازی هفته پنجم در حالی در رشت بین دو تیم سپیدرود رشت با شهرداری بندرعباس کلید خواهد خورد که پیروز این مسابقه می تواند بلیط حضور خود را در لیگ دسته اول تا حد زیادی اوکی نماید و بازنده در پنج مسابقه پیشرو کار دشواری را در پیش خواهد داشت. نتیجه تساوی بیشتر از همه چهار رقیب این دو تیم را شادمان خواهد کرد.

نیمه نخست:

photo_2016-04-10_17-29-09

بازی با فشار و پرس پرفشار سپیدرود بر روی دروازه شهرداری آغاز شد. در ادامه در بین دقایق ده تا بیست بازی رو به تعادل گذاشته شد اما از دقیقه بیستو پنج حملات پرتعداد و برنامه ریزی شده سپیدرود تا پایان نیمه نخست ادامه پیدا کرد که حاصلش بیشتر از پنج موقعیت نود درصد گلزنی برای سرخ پوشان بود، که البته با بدشانسی سپیدرودی ها ره به جایی نبرد.

در نهایت بازی با نتیجه تساوی بدون گل در نیمه نخست خاتمه یافت.

دقیقه ۱ سانتر میثم فردوسی از جناح راست سپیدرود با ضربه سر فنی سهیل حق شناس از داخل محوطه شش قدم توام شد که توپ با فاصله چند سانتی متری از بالای تیرک افقی به خارج رفت.

دقیقه ۱۲ ضربه سر چکشی و مجکم علی جهانیان از داخل محوطه جریمه سپیدرود به ستی و با نوک انگشتان سید محمد حسینی راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۴ بازهم یک سانتر از جناح راست توسط میثم پسندیده و ضربه سر که اینار توسط حامد حاجتی نواخته شد، به سختی درون دستان دروازه بان شهرداری جای گرفت.

دقیقه ۲۵ ضربه ایستگاهی را که کمیل حیدری از پشت محوطه جریمه نواخت، سید محمد حسینی از بالای تیرک افقی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۴ مانور فوق العاده میعاد یزدانی درون محوطه جریمه و شوت سر ضرب و غافلگیر کننده او تنها چند میلی متر کم آورد که گل نخست سپیدرود را به ثمر برساند.

دقیقه ۳۷ نفوذ میعاد یزدانی در عمق دفاع شهرداری و پاس بیرون او برای حامد حاجتی در حالی که دروازه بان شهرداری در حالت عدم تعادل به سر می برد با برخورد به پای مدافعان مهمان راهی اوت شد.

دقیقه ۴۷ بازهم حمله سپیدرود این بار از جناح چپ و ضربه سر حامد حاجتی به ایرک افقی دروازه شهرداری برخورد کرد و راهی اوت شد.

نیمه دوم:

دو تیم نیمه دوم را بدون تغییر پای به زمین مسابقه گذاشتند. فشار حملات سپیدرود در نیمه دوم هم ادامه دار بود تا در نهایت در دقیقه ۵۳ مرد حملاتش را بگیرد و از مهمان با یک گل پیش بیفتد.

پس از دریافت گل کللی فرد دست به دو تعویض همزمان زد تا خط آتش خود را تقویت نماید و در طرف مقابل هم فرشاد پیوس با آوردن چاووشی و میری سعی در نگه داشتن نبض بازی نمود.

دقیقه ۶۶ ضربه کرنر ارسالی از جناح چپ بر روی دروازه سپیدرود در حالی که سید محمد حسینی جای مانده بود اسماعیل قروی توپ را با سر به سمت دروازه فرسااد که میلاد پورمحسن با خونسردی توپ را از روی خط دروازه راهی کرنر کرد.

در نهایت این مسابقه ی حساس با نتیجه یک بر صفر به سود ارتش سرخ خاتمه یافت تا بوی خوش لیگ یک بیشتر از همیشه به مشام برسد.

شرح گل:

سپیدرود ۱-۰ شهرداری: سانتر محمد همرنگ از روی ضربه ایستگاهی به هادی تامینی رسید که ضربه سر تامینی به میعاد یزدانی رسید تا میعاد با یک شوت سر ضرب زیر تاقی دروازه مهمان را بگشاید.

اتفاق ویژه:

photo_2016-04-10_17-29-12

۱) جایگاه ویژه ورزشگاه عضدی رشت امروز یکی از شلوغ ترین روزهای ورزشی خود را پشت سر گذاشت. حضور چهره های سرشناس فوتبالی و سیاسی بیش از پیش جایگاه را پر کرده بود.

افرادی نظیر استاد احمد صومی از بنیانگذاران سپیدرود، فرامرز الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان، جناب سرهنگ محمد پورمحسن مدیرعامل باشگاه سپیدرود، دکتر رفیعی عضو هیات مدیره باشگاه، افشین ناظمی سرمربی سابق سپیدرود و کنونی داماش گیلان برای تماشای مسابقه سپیدرود در ورزشگاه حضور داشتند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

11 دیدگاه ارسال شده است