وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود رشت یک – فولاد خوزستان دو: لعنت بر فرصت های از دست رفته! / جادو شده به بدشانسی

سپیدرود در روزی که به هیچ وجه چهره یک تیم بازنده را نداشت و بیش از ۱۴ کرنر را روانه دروازه مهمان کرد و یک پنالتی از دست داد، مسابقه را به فولاد واگذار کرد.

امروز هواداران سپیدرود افسوس فرصت هایی را می خورند که علی کریمی و سایرین از سپیدرود به غنیمت گرفتند و آنقدر فرصت سوزی کردند که دیگر زمان و شانسی برای جبران باقی نماند.

خدایا سپیدرود مان را از شر جادوگران نجات ده!

سپیدرود ۱ (محمد بلبلی دقیقه ۷۵) – ۲ (آرش افشین دقیقه ۹، لوسیانو پریرا دقیقه ۲۸) فولاد

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرودهفته بیست و هفتم لیگ برتر ، جام خلیج پارس

آدینه ششم اردی بهشت ماه ۹۸ – ساعت ۱۷:۱۵

ورزشگاه سردارجنگل رشت، تماشاگر: بیش از دوازده هزار نفر

داور:

علی رضا فغانی

کمک ها:

مهدی الوندی و محسن سلطانی

داوران پشت دروازه:

موعود بنیادی فرد و امیر عرب براقی

داور چهارم:  موعود بنیادی فرد ، ناظر: اسماعیل صفیری

کارت زرد:

تاکافومی آماهوشی دقیقه ۵۸، مهدی زبیدی دقیقه ۸۸ (فولاد) –

 

ترکیب سپیدرود رشت:

ایمان صادقی، میثم فرودسی، میثم تهیدست (از دقیقه ۸۶ جواد آقایی پور)، میلاد شیخی سلیمانی، لوکا نوزادزه (از دقیقه ۵۰ محمدرضا مهدوی)، محمد بلبلی، هومن ربیع‌زاده، مهرداد بایرامی، حسین شنانی، حسین ابراهیمی (از دقیقه ۶۳ مهدی محمدیاری) و ابراهیم لطفی.

سرمربی: نادر دست نشان.

ترکیب فولاد خوزستان:

نصر سالاری، فرزاد جعفری، ایوب والی، میثم دورقی، حسن بیت سعید، آرش افشین (از دقیقه ۶۷ مهدی زبیدی)، لوسیانو پریرا مندس، سینا مریدی (از دقیقه ۷۰ عبدالله کرمی)، سیامک کوروشی، رضا میرزایی و تاکافومی آماهوشی.

سرمربی: افشین قطبی.

شرح بازی:

سپیدرود رشت پس از پیروزی رو در روی تراکتور و انجام دادن کار بزرگ با هدایت نادر دست نشان، هفته گذشته مقابل پارس جنوبی جم به تساوی ۲ بر ۲ رسید تا با ۱۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار داشته باشد.

نماینده گیلان همراه با استقلال خوزستان و سپیدرود رشت یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته اول  است و تلاش می‌کند در هفته‌های آینده امتیازات زیادی را کسب کند و در لیگ بماند.

شاگردان دست نشان برای بقا در لیگ برتر به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند تا همچنان امیدوار باشند. میلاد قربان زاده از سپیدرود رشت در این دیدار غایب است، اما دست نشان در صدد است تا از بازیکنان جوانش استفاده کند. این تیم در لیگ هجدهم ۳ برد کسب کرده و ۱۰ تساوی بدست آورده است، اما در ۱۳ بازی متحمل شکست شده است.

از سویی دیگر فولاد خوزستان پس از آمدن افشین قطبی نتایج خوبی کسب کرده و با ۳۳ امتیاز در رده ششم است. سرخپوشان جنوب کشور هفته گذشته رو در روی نفت آبادان ۴ بر یک شکست خوردند و آخرین پیروزی شان مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و پنجم بوده است.

این تیم همچنین در هفته هفدهم نخستین شکست پرسپولیس را در اهواز به این تیم تحمیل کرد و ستاره آن‌ها لوسیانو پریرا، مهاجم ۳۵ ساله برزیلی است. دیدار رفت این ۲ تیم با پیروزی یک بر صفر سپیدرود به پایان رسید و فولادی‌ها در صدد انتقام هستند.

فولاد برای این دیدار محرومی ندارد و اگر به برد برسد، در جدول صعود نخواهد کرد، اما اگر شکست بخورد و سایپا و ذوب آهن پیروز شوند، احتمال دارد دو پله سقوط کنند.

دقایق حساس:

دقیقه ۸: شوت روی پای کم قدرت بیت‌سعید از پشت محوطه جریمه در اختیار صادقی قرار گرفت.

دقیقه ۱۰: حسین ابراهیمی در یک فرصت تک به تک توسط سالاری درون محوطه شش قدم سرنگون شد اما در کمال تعجی فغانی اعلام کرنر کرد!

دقیقه ۱۱: ارسال حسین ابراهیمی از روی کرنر را سالاری و در ادامه مدافعان فولاد دفع کردند.

دقیقه ۱۹: پاس بایرامی و شوت حسین ابراهیمی با فاصله زیادی از دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه ۲۰: ارسال جعفری دقت لازم را نداشت به بعد از تیرک دوم رفت، اما آرش افشین به توپ رسید که ضربه او از مقابل دروازه سپیدرود عبور کرد.

دقیقه ۲۱: شوت حسین ابراهیمی در حالی که در مسیر چهارچوب قرار داشت پس از برخورد به سر مدافع فولاد راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۰: پاس خطرناک در عرض حسین ابراهیمی را ناصر سالاری درازکش جمع کرد تا بایرامی در مقابل دروازه خالی فولاد صاحب توپ نشود.

دقیقه ۳۶: فرار حسین شنانی داخای محوطه جریمه فولاد با شوت او به سمت چارچوب همراه شد که توپ پس از برخورد به پای دروازه بان فولاد راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۸: خطا روی میثم فردوسی چسبیده به خط هجده قدم را فغانی یک ضربه ازا اعلام کرد و ضربه ایستگاهی را حسین ابراهیمی به دیوار دفاعی فولاد کوبید.

دقیقه ۴۵: شنانی فرصت گلزنی خوبی به دست آورد، اما شوت محکم او از روی دروازه فولاد به اوت رفت.

دقیقه ۱+۴۵: ارسال ربیع‌زاده و ضربه سر تهی‌دست دراختیار سالاری قرار گرفت.

دقیقه ۴۷: شوت ربیع‌زاده از میانه زمین بی‌دقت بود و از کنار دروازه فولاد راهی اوت شد.

دقیقه ۴۹: ضربه پشت محوطه شنانی قدرت زیادی نداشت و بعد از برخورد به مدافع فولاد به کرنر رفت.

دقیقه ۵۳: ارسال ابراهیمی از روی ضربه آزاد را سالاری زودتر از مهاجمان سپیدرود دفع کرد.

دقیقه ۵۶: پاس بایرامی در موقعیت خوب شوت‌زنی برای ربیع‌زاده مهیا شد که ضربه پُرقدرت او را سالاری با نوک انگشتان خود تبدیل به کرنر کرد.

دقیقه ۵۸: ارسال شنانی و ضربه سر بایرامی با فاصله کمی از کنار تیرک افقی دروازه فولاد به اوت رفت.

دقیقه ۶۵: محمد بلبلی در محوطه جریمه فولاد صاحب توپ شد که بعد از سرتوپ، برخوردی با ایوب والی داشت که در این صحنه فغانی به سود سپیدرود اعلام پنالتی کرد.

دقیقه ۷۵: شوت پای چپ زبیدی قدرت لازم را نداشت و در دستان صادقی جای گرفت.

دقیقه ۸۵: شنانی ارسال زیبایی به مقابل دروازه فولاد فرستاد که شوت نهایی بایرامی با سر ناصر سالاری برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه ۹۰: بایرامی توپ را به سمت راست زمین بُرد و مهدوی را صاحب توپ کرد که ارسال او با ضربه سر شیخ‌سلیمانی به بیرون رفت.

شرح گل:

سپیدرود ۰ – ۱ فولاد: فرار در عمق قلب دفاعی سپیدرود از یک پاس تودر پریرا در حالت تک به تک قرار گرفت تا به راحتی دروازه صادقی را باز کند.

سپیدرود ۰ – ۲ فولاد: سانتر فرزاد جعفری به داخل محوطه شش قدم با ضربه سر لوسیانو پریرا دومین گل فولاد را وارد دروزاه صادقی کرد.

سپیدرود ۱ – ۲ فولاد: شوت فنی و استثنایی محمد بلبلی از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه فولاد رفت تا اختلاف گل به حداقل برسد.

اتفاقات ویژه:

۱- هواداران سپیدرود استقبال خوبی از این مسابقه داشتند و به شدت تیم محبوب خود را تشویق می کنند.

۲- بازیکنان سپیدرود رشت با بنر «روز ملی خلیج‌فارس» وارد زمین شدند، سپیدرودی‌ها با پیراهن و شورت یکدست قرمز و فولادی‌ها با پیراهن و شورت یکدست سفید بازی می‌کنند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه ارسال شده است

  • اشکان غایبی ساسانی گفت:

    به نام خداوند جان و خِرَد
    این بنده ی حقیر و ناچیز عموم مردم گیلان به ویژه اهالی رشت و انزلی را به حضور گسترده در ورزشگاه برای حمایت از تیم سپیدرود رشت فرا می خوانم.سپیدرود نیازمند حضور حداکثری یکایک ماست.ما هر یک به مثابه قطره ای هستیم در کالبد خشکیده ی رودی که دیگر خروشان نیست.ما باید این رود را دوباره خروشان نماییم

  • آرمان گفت:

    از اینکه این همه هوادار رو مغموم فرستادید خانه خسته نباشید
    توی بازی ذوب آهن و ترتر ببینید ، تیمی که تو گروه خودش در باشگاه های آسیا ( ذوب آهن) اول هست ، چند تماشاگر آمده است؟!
    بعضی موضوعات هست که به مربی و مالک و هوادار ربط نداره ، تیم ما که در 26 بازی گذشته مثل آب خوردن گل می خوره بازهم اون عادتش رو توی این بازی مهم ، ترک نکرده ، این به شعور فوتبالی یک تیم مرتبط می شود ، خصوصا نفرات خط دفاعی .
    دو گل مثل آب خوردن خوردیم ، صد تا حمله بی اثر کردیم که تنها یکیش منجر به گل شد ! یک پنالتی هم که . . .
    دیگه حرفی نمی مونه
    تنها درود می فرستم به هواداران متعصب شهر باران که واقعاً به اونچه لیاقت و حقشون هست نرسیدند.

  • رضا گفت:

    چند هفتس گفتم ابراهیمی بازی نده بیا اینم نتیجش به درد لیگ یکم نمیخوره

  • مرافن گفت:

    بازهم مرکز دفاع ! توپهایی که تو وسط محوطه جریمه آفرود میاد کی باید جمع کنه ! تکلیف مرکز دفاع و فاصله بین مدافعان رو مشخص کنید ! در ضمن ما که صد تا موفقیت ۵۰. ۵۰. رو از دست دادیم لااقل یه موقعیت ۱۰۰ درصد پنالتی رو بدیم به یکی که تو تمرینات لااقل گل زده ! قیافه بایرامی قبا از .پنالتی ؛ اوت بود ! آقای مربی دقت کن ،آاین موقعیت ها مثل خودت نادره ! یه مقدار تامل کن عزیزم