وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود رشت صفر – چوکا تالش یک: تاوان سخت یک اشتباه!

سپیدرود

0

چوکای تالش

1
هشتم
سه شنبه 7 دی ماه
استادیوم سردارجنگل رشت
تماشاگر: -
داور: سعاد وفا پیشه
کمک داوران: رضا بابائی و محمد شاکر
داور چهارم: مهدی نورمحمدی

سپیدرود در روزی به هیچ عنوان چهره یک تیم بازنده را نداشت و تیم برتر میدان بود بر اثر یک اشتباه در نیمه نخست تاوان سنگینی داد و در روزی که مصطفی زینعلی بی کار ترین مرد میدان بود سه امتیاز این مسابقه حساس را از دست داد. سپیدرود با همین تیم یکدست و جوان و کادرفنی متعصب و بادانشش می تواند صعود کند به شرطی که از این اشتباهات سهمگیندرس های بزرگی بگیرد. سپیدرود همچنان یکی از اصلی ترین امیدهای صعود است و صعود هم خواهد کرد.

علی نظرمحمدی -سرمربی-'6چوکا
سید علی یحیی زاده'27چوکا
آرمان مردانی'41سپیدرود
میلاد نجفی'55سپیدرود
حسین حیدری'62چوکا
محمد جعفری'70چوکا
سعید مرتضوی'85چوکا
امیر قلم آرا'95سپیدرود

ترکیب سپیدرود

44مصطفی زینعلی

2پویا عزیزپور

6علی رضا ربیع زاد

10پژمان ثباتی

17آرمان مردانی

19مهیار نوری

20سجاد شهداد

23حسین حق شناس

46ماهان سروی

73میلاد نجفی

77اویس کردجهان

سرمربی: حسن اشجاری

تعویض های سپیدرود
46

7رضا عاشوری

23حسین حق شناس

60

11امیر قلم آرا

17آرمان مردانی

65

18سهیل ربیع زاده

6علی رضا ربیع زاد

65

86امیرحسین صالحی

77اویس کردجهان

ترکیب چوکای تالش

1اشکان توانا

3میلاد پورمحسن

4نیما دلاوری

5محمد آشتیانی

7جواد مولایی

9حسین رسولی خطیر

11سید علی یحیی زاده

21امیرحسین میری

23صادق صادقی

27حسین حیدری

99میثم فردوسی

سرمربی: علی نظرمحمدی

تعویض های چوکای تالش

2آرمین منفرددوست

23صادق صادقی

58

19محمد جعفری

9حسین رسولی

58

8محمد خدابنده لو

7جواد مولایی

65

20سعید مرتضوی

11سید علی یحیی زاده

77

15جمیل نصیری

27حسین حیدری

گزارش بازی

'15سانتر پژمان ثباتی و ضربه سر آرمان مردانی خطرناک ترین صحنه این دیدار بود که از سوی داور حرکت خطرناک اعلام شد.

'20سانتر موئاج حسین حق شناس و ضربه ی سر فنی میلاد نجفی را اشکان توانا از زیر طاق دروزاه چوکا بیرون کشید و راهی کرنر کرد.

'27تعراف مدافعان سپیدرود به هم اشتباهی نبودکه سید علی یحیی زاده از آن بگذرد و با نفوذ به عمق دفاع سپیدرود گل نخست چوکا را وارد دروازه هم تیمی سابق خود کرد.

'55ضربه ی ایستگاهی اویس کردجهان چسبیده به خط جریمه را اشکان توانا با مشت راهی کرنر کرد.

'85نیمه دوم به مانند نیمه نخست باز هم این سپیدرود بود که صاحب بلامنازع توپ و میدان بود و فرصت های بسیاری را روی دروازه چوکا فراهم کرد که بی دقتی در زدن ضربات آخر مانع شد تا سپیدرودی ها بتوانند از آنها سود ببرند.

حاشیه ها

تعداد بازیکنانی که امروز در تیم چوکا حضور داشتند و سابقه بازی در سپیدرود را داشتند از بازیکنان باقی مانده بیشتر است. در تیم چوکا؛ اشکان توانا، میلاد پورمحسن، سید علی یحیی زاده، صادق صادقی، میثم فردوسی، نبما دلاوری، محمد جعفری سابقه سال ها حضور در تیم سپیدرود را داشتند و علاوه بر آن علی نظرمحمدی، علی عشوری زاد و منصور قربانی به عنوان مربی در سپیدرود حاضر بودند.

سردار حمزه فلاح از یادگاران دفاع مقدس مهمان ویژه باشگاه سپیدرود بود که در این دیدار به همراه مهندس نوید مالک باشگاه سپیدرود از جایگاه ویژه نظاره گر این دیدار بودند.

در حالی که پیش از این رضا عادل داور مسابقه سپیدرود رشت با چوکای تالش اعلام شده بود اما در تصمیمی عجیب در شب مسابقه سعاد وفا پیشه به عنوان داور وسط جای رضا عادل را گرفت! رضا بابائی و محمد شاکر کمک های این مسابقه بودند و مهدی نورمحمدی داور چهار این دیدار و قاسم سعیدی نماینده فدراسیون فوتبال و ابراهیم شوشتری نماینده ویژه فدراسیون فوتبال است و سعید بخشی زاده ناظر داوری بودند. پیش از این داوران: رضا عادل به عنوان داور وسط، میلاد لطفی و عباس شیرزادی کمک داوران و شهاب محمدی داور چهارم اعلام شده بود و ناظر داوری هم محمدرضا فلاح بود.

مسئولین برگزاری مسابقه تیم های سپیدرود رشت – چوکای تالش با درخواست باشگاه سپیدرود مبنی بر حضور هواداران هر دو تیم، علی رغم تلاش های ریاست محترم هیات فوتبال گیلان در این خصوص مخالفت کردند و بنا به دستور ستاد مقابله با کرونا و سازمان لیگ فوتبال کشور این مسابقه بدون حضور تماشاگر برگزار شد. طبق صورتجلسه تنظیمی در نشست پیش بازی، نیروی انتظامی از «ساعت ۱۲» در ورزشگاه مستقر شد و به جز مسئولین برگزاری مسابقه، اعضای دو تیم و خبرنگاران مورد تایید سازمان لیگ و گروه اعزامی صدا و سیما، کسی اجازه حضور در ورزشگاه را نداشت.

اقای حسین کارگر نیا رییس شورای شهر رشت این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

بساط گل و روبوسی در این مسابقه داغ داغ بود و ابتدای این دار تقریبا تمام اعضای کادرفنی و بازیکنان سپیدرود با دسته گل به سمت نیمکت تیم چوکا رفتند و با سرمربی سابق سپیدرود خوش و بش کردند و خیر مقدم گفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 20 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است