وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش فارس از آغاز تمرینات سپیدرود برای حضور در لیگ فصل ۹۸-۹۹ + تصاویر

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال سپیدرود رشت به عنوان نخستین تیم گیلانی تمرینات خود را برای حضور در رقابت های فوتبال در فصل ۹۸-۹۹ آغاز کرد.

گزارش فارس از آغاز تمرینات سپیدرود برای حضور در لیگ فصل 98-99 + تصاویر

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از انتصاب علی نظرمحمدی به‌عنوان سرمربی، تمرینات خود را زیر نظر سرمربی جدید و دستیارانش در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز کرد، تمریناتی که در روزهای نخستین با حضور بازیکنان تازه‌وارد سرخ‌ها و تنی چند از بازیکنان تستی رده‌های سنی پایه برگزار می‌شود.

سرخ‌های شهر باران پس از سقوط به رقابت‌های لیگ دسته اول شش بازیکن خود را ازدست‌داده است، محمد بلبلی، مهرداد بایرامی، حسین شنانی، میثم تهیدست، میلاد شیخی سلیمانی و میلاد قربانزاده از این تیم جداشده‌اند.

سپیدرود در فصل نقل و انتقالاتی علی نظرمحمدی را به‌عنوان سرمربی به روی کار آورده و علی عشوری زاد، حامد طباطبایی و ساسان صادقی به‌عنوان دستیاران سرمربی جدید سپیدرود رشت بر تمرینات نظارت دارند.

محمد نزهتی به‌عنوان نخستین بازیکن از تیم لیگ برتری سپیدرود، قرارداد خود با این تیم را تمدید کرد، پس از تمدید نزهتی، سپیدرود رشت اقدام به جذب سه بازیکن جدید کرد، مهیار نوری، امید سام‌کن و میلاد تولایی سه بازیکن تازه‌وارد این تیم در فصل نقل و انتقالاتی هستند.

سپیدرود رشت در میانه‌های فصل با انصراف علی کریمی از مالکیت باشگاه سپیدرود موقتاً به کیومرث بیات سپرده شد، مالکیت بیات قرار بود یک هفته به طول انجامد و سپیدرود به مالکی جدید منتقل شود، عدم حضور خریداران دست‌به‌نقد، باعث حضور بیات تا پایان لیگ هجدهم به‌عنوان مالک و مدیرعامل در سپیدرود شده، حضوری که درنهایت با سقوط سپیدرود به لیگ دسته اول همراه شد.

بیات پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر و سقوط سپیدرود به لیگ یک، از مالکیت این باشگاه انصراف داد، انتظار می‌رفت سپیدرود خیلی زود به فرد یا نهادی جدید واگذار شود ولی پیچ‌وخم‌های واگذاری این تیم و به‌ویژه شروط علی کریمی مانع از انتقال سپیدرود شد.

مسعود حیدری یکی از گزینه‌های خرید سپیدرود رشت است که نتوانست با مسؤولین برای خرید باشگاه سپیدرود به تفاهم دست پیدا کند، وی در اقدامی جایگزین! مدیریت باشگاه سپیدرود رشت را بر عهده گرفت و بیات همچنان مؤسس و مالک این باشگاه است.

علی نظرمحمدی بدون توجه به مشکلات مالی باشگاه، اقدام به جذب بازیکنان جدید و پیگیری تمرینات کرده است، وی قرار است در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری اقدام به برگزاری تست از بازیکنان مستعد کشور برای حضور در تیم فوتبال سپیدرود رشت کند.

بیات مالک باشگاه سپیدرود رشت در سوی مقابل خبر از برگزاری اردوی سرخ‌های شهر باران در پایتخت داده است، اردویی که به گفته بیات، زمان و مدت برگزاری آن بستگی به نظر مدیریت جدید این باشگاه دارد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپیدرود رشت در رقابت‌های لیگ برتر فصل ۹۷-۹۸ با کسب ۲۰ امتیاز در رده پانزدهم جدول جای گرفته و پس از دو فصل حضور در بالاترین سطح فوتبال کشورمان به رقابت‌های لیگ دسته اول سقوط کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.