وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش فارس از عملکرد نمایندگان گیلان در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول با برگزاری ۹ دیدار به پایان رسید و فوتبال گیلان صاحب یک پیروزی و یک تساوی شده و نتیجه یک دیدار را واگذار کرد!

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فصل ۹۸-۹۹ با برگزاری ۹ دیدار در شهرهای مختلف کشورمان آغاز شد و داماش گیلان، ملوان انزلی و سپیدرود رشت مقابل رقبای خود به میدان رفتند.

داماش شاگرداول فوتبال گیلان

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته نخست مقابل رایکا بابل تن به‌تساوی بدون گل داده و نتوانست لیگ یک را با پیروزی آغاز کند، قصه داماشی‌ها در خانه متفاوت رقم‌زده شد، این تیم به پشتوانه هواداران «تیفوسی» خود در ورزشگاه سردار جنگل رشت چهره‌ای متفاوت به خود گرفت.

پسران شهر باران پس از سه فصل غیبت در رقابت‌های لیگ دسته اول، این بار طعم میزبانی در این رقابت‌ها را با برتری مقابل سرخ‌پوشان چشیدند، داماشی‌ها موفق شدند با سه گل تیم پایتخت را بدرقه کرده و به مکان سوم جدول صعود کنند.

مهم‌ترین ویژگی تیم داماش حفظ اسکلت فصل گذشته این تیم است، برخلاف دو تیم دیگر گیلانی که تغییرات فراوانی به خود دیده‌اند و نیاز به زمان بیشتری برای رسیدن به ساحل آرامش دارند.

تساوی ثانیه‌های پایانی ملوان؛ قوهای سپید با حداقل امتیاز ممکن به دربی رسیدند

شاگردان علی لطیفی هفته نخست را با شکست مقابل سرخ‌پوشان در پایتخت آغاز کردند، ملوانان در هفته دوم شرایط وخیم‌تری را تجربه کردند، سرمربی وقت این تیم به همراه کاپیتان و گلر، نشستی خبری برگزار کرده و دست به افشاگری زدند، افشاگری‌هایی که در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل آرمان گهر بر حاشیه‌های باشگاه افزود.

ملوانان بازی را مقابل آرمان گهر ضعیف آغاز کرده و نیمه نخست را با شکست به پایان رساندند، علی امیری در دقیقه ۹۰ ناجی ملوانان شد و تساوی را برای بندرنشینان به ارمغان آورد.

نمایش ضعیف ملوان و مصاحبه‌های جنجالی لطیفی آتش اختلاف و حاشیه را به اوج خود رساند، میرابی مالک باشگاه ساعاتی پس از پایان مسابقه ملوان مقابل آرمان گهر، علی لطیفی را از کار برکنار کرده و از حضور آرمان شهدادنژاد، کاظم حیات منش و حامد محمودی در تمرینات جلوگیری کرد.

ملوانان در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول دربی گیلان را مقابل رقیب سنتی خود برگزار می‌کنند و این دیدار نقش بسزایی در ادامه فعالیت مالک این باشگاه خواهد داشت!

سپیدرود نشانی از تیم لیگ برتری ندارد!

سپیدرود رشت فصل را با تساوی ناامیدکننده مقابل مس رفسنجان در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز کرد، شاگردان نظرمحمدی در هفته دوم تنها تیم گیلانی بودند که متحمل شکست شده و نتوانست امتیازی به دست آورد.

سرخ‌های شهر باران پس از دیدار مقابل مس رفسنجان با تغییرات مدیریت روبه‌رو شده و افشین ناظمی به‌عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شد، سپیدرود در همان دقایق آغازین مسابقه مقابل نود ارومیه گل دریافت کرده و ۹۰ دقیقه تلاش این تیم برای به‌تساوی کشاندن مسابقه ثمری نداشت.

هواداران سپیدرود سودای بازگشت به لیگ‌ برتر را دارند، هدفی که با برنامه‌ریزی باشگاه در فصل جاری مغایرت دارد و به گفته سرمربی این تیم، سپیدرود برای کسب رتبه‌ای آبرومندانه در لیگ دسته اول می‌جنگد و وضعیت مالی این تیم بحرانی است.

برنامه تیم‌های گیلانی در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول:

سه‌شنبه ۵ شهریورماه ۹۸:

ملوان انزلی – داماش گیلان (ورزشگاه تختی انزلی)

نیروی زمینی تهران – سپیدرود رشت (ورزشگاه غدیر تهران)

به گزارش فارس، در پایان هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول سه تیم گیلان موفق به کسب ۶ امتیاز شده و میانگین دو امتیاز در هر مسابقه را ثبت کردند، داماش گیلان با کسب چهار امتیاز در مکان سوم جدول ایستاده است و تیم‌های سپیدرود و ملوان با یک امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در مکان‌های چهاردهم و پانزدهم جدول قرار دارند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + ده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.